FANDOM

Katz

Kate Cary

Kate Cary (ur 4 listopada 1967 r. w Anglii), przez 12 lat mieszkała w Szkocji, w 2004 r. wróciła do Anglii i zamieszkała w jej północnej części. Kate Cary napisała książki: "Ucieczka w Dzicz", "Ogień i Lód" i "Cisza przed burzą" w pierwszej części serii Wojowników, "Świt" w drugiej serii oraz "Wyrzutek", "Wzrok", "Mroczną Rzekę", "Zaćmienie" oraz "Długie Cienie". Kate Cary jest również autorką serii "Bloodline", opowiadającej o wampirze Draculi.

Biografia

Kate Cary urodziła się w Birmingham w dniu 4 listopada 1967 roku. Pierwszą książkę napisała gdy miała cztery lata i od tej pory chętnie pisze. W Edgbaston uczęszczała do szkoły króla Edwarda VI. Później przeprowadziła się do Surrey, aby studiować historię w Royal Holloway, Uniwersytecie w Londynie, kończąc go w 1989 roku. Po opuszczeniu Uniwersytetu zaczęła wysyłać swoje książki do wydawców, którzy regularnie je odrzucali. Ostatecznie znalazła małe wydawnictwo, które zatrudniło ją do napisania "How to" książek i ćwiczeń do szkoły. W 1992 roku przeniosła się do Szkocji, wraz z synem Joshuaem, urodzonym w 1997 roku.
Później, w 2001 roku, Cary wysłała książkę do Victorii Holmes w Working Partners. Holmes zapytała ją, czy chce pracować nad seriami wojowników, gdzie dzieli pracę z autorką Cherith Baldry i Holmes, aby nadążyć za harmonogramem wydawniczym. Od tamtej pory powiedziała, że ​​Loch Lomond dał jej inspirację dla terytorium Klanu Pioruna.

Realni ludzie
Pisarze Victoria HolmesErica SussmanKate CaryCherith BaldryTui Sutherland
Ilustratorzy Wayne McLoughlinBettina KurkoskiDon HudsonJames BarryOwen RichardsonAllen DouglasDave Stevenson
Projektanci
okładek
Megan StittKarin PaprockiRay ShappellHilary Zarycky