Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Trójkąt ostrzegawczy.png
W tej chwili artykuł jest pod opieką użytkownika Grzywa lwa. Prosimy nie wykonywać większych zmian do 6 kwietnia.

Klan Brunatnej Skóry (ang. Tawnypelt's Clan) czternasta książka z serii nowel, jest skupiona na Brunatnej Skórze, która znajduje się na środku okładki.

Opis

Zastępczyni Klanu Cienia, która podjęła trudną decyzję, by ustąpić dla dobra swojego klanu.

Wydarzenia

Rozdział 1

  • Brunatna Skóra poluje na królika.
  • Jarzębinowa Gwiazda pojawia się za kotką i mówi, że to prawdziwy Klan Cienia.
    • Kotka budzi się i zdaje sobie sprawę, że to był tylko sen.
      • Widzi kocięta Gołębiego Skrzydła bawiące się na zewnątrz. Jałowcowy Pazur beszta kociaki i każe im się uciszyć.
  • Gołębie Skrzydło przeprasza kocura za zachowanie kociąt.
    • Tygrysia Gwiazda każe kociakom bawić się ciszej i nie przeszkadzać wojownikom. Upomina jednak kocura za naskakiwanie na karmicielkę.
  • Brunatna Skóra współczuje kociakom, które są przecież jej krewnymi. Kotka zaczyna o czymś intensywnie myśleć.
  • Kocica jednak wraca do swoich myśli. Jej uwagę przyciągają Tygrysia Gwiazda i Gołębie Skrzydło.

Rozdział 2

  • Brunatna Skóra stojąc koło Cienia przypomina sobie wydarzenia z zeszłej nocy.
    • Cień niewyraźnie mruczy coś pod nosem o spadającym przedmiocie, ale kotka go uspokaja i idzie porozmawiać z Gołębim Skrzydłem.
      • Gołębie Skrzydło stwierdza, że to musi być jedna z wizji Cienia.
  • Nagle Cień ma atak i kotki biegną po medyków.
  • Kiedy docierają do kociaka zastają Kałużowy Połysk opiekującego się kociakiem. Tygrysia Gwiazda dołącza do nich chwilę później.
    • Cień mówi im, że widział koty w niebezpieczeństwie, ale jego rodzice każą mu odpocząć i o tym nie myśleć.
      • Zadają mu jednak kilka pytań co jeszcze widział.
  • Zarówno Brunatna Skóra jak i Kałużowy Połysk nie mają pojęcia co było przyczyną ataku. Medyk mówi, że to nie były normalne drgawki.
    • Następnie zostaje uzgodnione, że ktoś pójdzie do obozu Klanu Pioruna i poprosi Liściastą Sadzawkę by przyjrzała się kociakowi mimo, że Brunatna Skóra jest temu przeciwna.
      • Myśli kotki zostają ponownie przerwane przez Cienia, który ogłasza, że przypomniał sobie wizję.
  • Ciemno pręgowany kocur mówi, że były tam koty zmiażdżone przez spadające skały i wpadające do wodospadu.

Rozdział 3

  • Tygrysia Gwiazda zabrania Gołębiemu Skrzydłu i Brunatnej Skórze zabrać Cienia do Plemienia.
    • Szylkretowa kotka protestuje czym zwraca na siebie uwagę reszty klanu.
  • Przywódca informuje pobratymców o wizjach Cienia i o tym, że Brunatna Skóra chce pokazać mu Plemię.
    • Powoduje to niedowierzanie ze strony wojowników.
      • Gołębie Skrzydło i Tygrysia Gwiazda potwierdzają silne wizje Cienia, wspominając, że poprowadził ich do jeziora.
  • Brunatna Skóra niechcący doprowadza koty Klanu Cienia do szału, gdy upomina Koniczynową Stope za kwestionowanie wizji.
    • Tygrysia Gwiazda chwilę później uspokaja pobratymców.
  • Osmolone Futro poniża kotką mówiąc, że jej lojalność do Jarzębinowej Gwiazdy zniszczyła już raz Klan Cienia.
    • Jego wypowiedź szokuje wszystkich na polanie i przez chwilę panuje całkowita cisza.
      • Tygrysia Gwiazda przerywa ciszę i gani wojownika za nieokazywanie szacunku swojemu zastępcy.
  • Później do obozu dociera Liściasta Sadzawka i zaczyna badać Cienia.
    • Twierdzi, że nie wie, co się z nim dzieje i że jego sny są bardzo niezwykłe
      • Medyczka zgadza się z kotką, że być może Cień powinien udać się do Plemienia. Tygrysia Gwiazda jednak nieugięcie nie zmienia zdania.
  • Jest zszokowany tym, że zarówno Gołębie Skrzydło jak i Brunatna Skóra się mu sprzeciwiają. Kocur wyjaśnia, czemu nie może pozwolić by Cień opuścił terytorium Klanu Cienia.
    • Brunatna Skóra dalej się jednak sprzeciwia, ale kocur jasno mówi, że jego zdanie jest ostatnim w tej rozmowie i Cień nigdy nie opuści swojego domu.
Emoji AshfurThinking.png

Daty publikacji

  • Tawnypelt's Clan (EN), HarperCollins (książka w broszurowej oprawie), 9 kwietnia 2019 r.
  • Tawnypelt's Clan (EN), HarperCollins (E-book), 9 kwietnia 2019 r.

Zobacz także

Galeria

Angielskie okładki

Okładki innych wersji językowych

Advertisement