FANDOM

Trójkąt ostrzegawczy
W tej chwili artykuł jest pod opieką użytkownika Srebrna Pełnia. Prosimy nie wykonywać większych zmian do czasu nieokreślonego.
Warning
Rozejrzyjcie się! Te koty są skąpane we krwi. Przesiąknęła ich futra i chlupocze pod ich łapami. Dlatego przetrwaliśmy! Jesteśmy Klanem Krwi!

—Bicz do Rubinki i Skarpetka w Bicz: Początek Legendy

Klan Krwi – Grupa kotów tworzona przez koty zbiegłe od Dwunożnych. Przebywają na terenie miasta.

Są dobrze wyszkolonymi wojownikami, a ich surowy tryb życia rozwija u nich siłę i męstwo. Rzadko okazują jakąkolwiek litość wobec innych kotów.

Bloodclan

Symbol klanu Krwi

Opis

Klan Krwi nie jest oficjalnym kocim klanem, ale raczej luźno zorganizowaną grupą kotów,  które opuściły swoje domy u Dwunożnych, jednak zostały w ich okolicach. Ich pożywienie stanowią głównie śmieci wyrzucone przez Dwunożnych. Czasem ofiarą jest okazjonalny szczur. Założycielem klanu jest Bicz, dawniej kot domowy, Mały, malutki, czarny kot z białą łapą, lodowato niebieskimi oczami i dziwnym, wysokim głosem, który brzmi jak rozbicie lodu. Nie mają "oficjalnego" zastępcy, jednak do tego stanowiska najbliżej jest kotu o imieniu Gnat. Odwala większość brudnej roboty Bicza oraz utrzymuje koty Klanu Krwi w ryzach. Najwyższej rangi koty w klanie przymocowują zęby psów do pazurów, aby wyglądały groźnie dla innych kotów i aby ich ciosy były skuteczniejsze podczas walki. Nie mają Medyka, więc najczęściej chore koty są porzucane na pastwę losu. Jeśli kot nie jest w stanie dla siebie polować, musi poradzić sobie sam.

Koty muszą żyć samotnie, bo życie w grupach rodzinnych jest zabronione, biorąc pod uwagę obawy Bicza, że niektóre koty będą się ze sobą łączyć. Matki zmuszone są szkolić swoje kociaki, ucząc ich polować, walczyć i na ogół przetrwać w mieście. W wieku dwunastu księżyców, koty muszą opuścić swoje matki, zmuszone są polegać na Biczu i Gnacie.

Jęczmień, były członek Klanu Krwi, informuje przywódcę Klanu Pioruna, Ognistą Gwiazdę, że największą słabością klanu jest ich niedowierzanie w Klan Gwiazdy. Oznacza to, że przywódca Klanu krwi nigdy nie otrzymał daru dziewięciu żywotów, co zostało udowodnione podczas jego Bicza.

Terytorium

Klan Krwi mieszka w miejscu, gdzie ziemia jest twarda, jest wiele głośnych, przerażających dźwięków, a smród Dwunożnych i ich potworów wypełnia całe powietrze. Dla kotów z klanów, takich jak Tygrysia Gwiazda, którzy są całkowicie przyzwyczajeni do lasu, ten świat jest głuchy, ślepy i oschły. W mieście, w którym mieszka Klan Krwi, jest wiele, wiele, kotów, a okazja do złapania żywej zdobyczy jest rzadka. W pobliżu miejsca w którym mieszka klan Bicza, znajduje się park.

Inne informacje o Klanie

Charakterystyka kotów:

Koty Klanu Krwi nie wierzą w Klan Gwiazdy czy w kodeks wojownika. Z tego powodu lider nie posiada daru dziewięciu żywotów, dawanych przywódcom leśnych klanów. Wiele kotów z tego klanu ozdabia obroże zębami psów, a nawet kotów, nosząc je jak trofea i sprawiając, że wyglądają na bardziej strasznych. Bicz, a także inne koty z klanu, które mają wysokie rangi w hierarchii klanowej, mają pazury wzmocnione zębami i/lub pazurami psów/kotów.

Ciekawostki

  • Jęczmień, kot z farmy nieopodal lasu, był kiedyś członkiem Klanu Krwi.
  • Bicz, przywódca klanu, jest bratem przyrodnim głównego bohatera serii, Ognistej Gwiazdy. Mają wspólnego ojca, Kubę.
  • Głaz, były wojownik Klanu Cienia także był niegdyś członkiem Klanu Krwi.

Fabuła

Wojownicy

Czarna godzina

Tygrysia Gwiazda zawiera sojusz z Klanem Krwi na początku książki, w nadziei, że siła połączonych klanów czyli Klanu Tygrysa (połączone klany Cienia i Rzeki) i Klanu Krwi przekona Klan Lwa (połączone Klany Pioruna i Wiatru), aby również stał się częścią Klanu Tygrysa. W zamian Tygrysia Gwiazda miał im przekazać część udziałów w lesie, po tym, jak wszystkie klany stworzą jeden Klan Tygrysa (chociaż Tygrysia Gwiazda nie miał zamiaru kontynuować tej części rokowań). Jednak jego plan nie daje się zrealizować, ponieważ Klan Krwi jest tak nieprzewidywalny, nie da się go kontrolować. Wkrótce lider Klanu Tygrysa zostaje zabity przez Bicza, który zadaje mu cios odbierający wszystkie życia przywódcy naraz. Bicz postanawia wtedy przejąć terytorium tych klanów, daje klanom trzy dni na opuszczenie ich terenu. Jednak Ognistej Gwieździe udaje się przekonać i zjednoczyć cztery klany tak, aby stworzyły jeden potężny klan, Klan Lwa, ich zadaniem jest unicestwić Klan Krwi. W ciągu tych trzech dni wyznaczonych przez przywódce Klanu Krwi kilka kotów z Klanu Lwa zdradza swoich przyjaciół i przyłączają się do grupy Bicza. Po upływie trzech dni Klan Lwa i Klan Krwi spotykają się w bitwie. Klan Lwa ponosi ciężkie straty, z powodu śmierci Białej Burzy. Zanim Ognista Gwiazda kończy bitwę, zabijając Bicz, przywódca Klanu Krwi odbiera mu jedno z dziewięciu żyć, tym samym pozostawiając mu jeszcze osiem. Po śmierci swego lidera i założyciela koty uciekają a Klan Krwi rozpada się.

Superedycje

Przysięga Szarej Pręgi

Emoji AshfurThinking

Mangi

Bicz: Początek Legendy

Po przepędzeniu psa, którego lękały się miejskie koty, zaczęły przynosić Biczowi coraz nowsze wiadomości i prosić go o coraz więcej. Gdy Bicza odwiedzają go Skarpetek i Rubinka, Bicz mówi im, że nie może im pomóc. Wtedy właśnie czarny kot mówi, iż te koty, które ich otaczają to Klan Krwi. Koty domowe nie zrozumiały, więc Bicz pozwala im iść wolno. Lider nie ma jednak jeszcze wszystkiego, czego chce.

Gdy Tygrysia Gwiazda wraz z Gnatem przybywają z prośbą o pomoc Bicz każe swemu klanowi wędrować za żółtookim kocurem. Na oczach wszystkich kotów zabija go.

Klan w potrzebie

Emoji AshfurThinking

Historia Rang

Przywódca/Lider

Imię Zdobył rangę... Stracił rangę... Zastępca(y)
Bicz Bicz: Początek Legendy Czarna godzina Gnat
Pazur Przed Przysięga Szarej Pręgi Przed Przysięga Szarej Pręgi Furia
Furia Przed Przysięga Szarej Pręgi Przysięga Szarej Pręgi N/A
Skoczek i Trąbka Klan w Potrzebie Klan w Potrzebie N/A

Zastępca:

Imię Zdobył Rangę... Stracił Rangę...
Gnat Bicz: Początek Legendy Czarna godzina
Furia Przed Przysięga Szarej Pręgi Przed Przysięga Szarej Pręgi