FANDOM

Pobrany plik (1)
Tumblr n4512h4w5R1tyddnoo8 500

Klan Lamparta był wielkim klanem, razem z Klanem Tygrysa  oraz Klanem Lwa. Nazwa klanu pochodzi z faktu, że składał się on z lampartów. Klan Lamparta jest osnuty wieloma mitami. Są znani jako szybkie i zwinne koty, które umieją się szybko wspinać na drzewa. To dzięki nim koty są znakomitymi łowcami.

Fabuła

Super Edycja

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Kiedy Jasne Niebo umiera, rodząc kocięta Mulistego Futra, z których, tylko jedno przeżyło. Muliste Futro nazywa kotkę Lamparciątko po Klanie Lamparta, mając nadzieje, że da jej swoją siłę, żeby przeżyć bez Jasnego Nieba.

Początek Proroctwa

Ucieczka w dzicz

Szara Łapa wspomina Klan Lamparta, kiedy rozmawia z Ognistą Łapą o trzech wielkich starożytnych Klanach. Szara Łapa przypadkowo nazywa Klan Cętkowanym Klanem, zapominając o prawdziwej nazwie. Ale wiedząc, że mają kropki, które doprowadziły do przekonania, które mają coś wspólnego z plamami. Lwie Serce, starszy wojownik Klanu Pioruna, następnie poprawia go, wiedząc, że ma na myśli Klan Lamparta. Opowiada Szarej Łapie i Ognistej Łapie o ich szybkości i umiejętnościach łowiecki, posiadające te umiejętności i o ich opisie.

Przewodnik po Terenie

Sekrety Klanów

Legenda "Jak Klan Lamparta zwycięrzył nad rzeką" opowiada o tym, jak klan zdobył kontrolę nad rzeką w lesie. Podczas zgromadzenia, wojownik Klanu Lamparta Mknąca Stopa, zaoferował zabicie wielkiego, groźnego dzika, Gniew, który panoszył się w lesie. Złota Gwiazda, przywódca Klanu Lwa, i Cienista Gwiazda przywódczyni Klanu Tygrysa, pozwalają oddać Klanowi Lamparta rzekę na jeden księżyc, jeśli Mknąca Stopa zwycięży. Jednakże, nie powiedzieli mu o jeszcze gorszej partnerce Gniewu - Furii, która żadko kiedy opuszczała swoje legowisko.

Mknąca Stopa odnalazł i zabił Gniew stosunkowo łatwo, tylko po to, aby skonfrontować się z Furią. Po długiej bitwie, która trwała dwa dni i dwie noce, Mknąca Stopa pokonał Furię, przez sprawienie, że wpadła do rzeki, gdzie utonęła. Aby wynagrodzić ich oszustwó, Cienista Gwiazda i Złota Gwiazda zadecydowali oddać Klanowi Lamparta rzekę do polowania na własność.

Cytaty

Klan Lamparta był szybki; mieli czarne cętki na skórze, jak wyścigi odcisków łap.

—Narrator "Sekrety Klanów", strona 159

Historia rang

Imię Ranga Zdobycie Rangi w... Utracenie Rangi w...
Szybka Gwiazda Przywódca Przed "Sekretami Klanów" Przed "Szlakiem słonecznym"
Mknąca Stopa Wojownik Przed "Sekretami Klanów" Przed "Szlakiem słonecznym"

Galeria

Oficjalne rysunki