Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki

Pobrany plik (1).jpg
Tumblr n4512h4w5R1tyddnoo8 500.jpg

Klan Lamparta był szybki; mieli czarne cętki na skórze, jak wyścigi odcisków łap.

—Narrator, "Sekrety Klanów", strona 159 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Klan Lamparta (ang. LeopardClan) - mitologiczny klan, istniał w czasach Klanu Tygrysa i Klanu Lwa. Nazwa klanu pochodzi z faktu, że składał się on z lampartów. Klan Lamparta jest osnuty wieloma mitami. Są znani jako szybkie i zwinne koty, które umieją się szybko wspinać na drzewa. To dzięki nim koty są znakomitymi łowcami.

Fabuła

Superedycja

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Kiedy Promienne Niebo umiera, rodząc kociaki Mulistego Futra, z których, tylko jedno przeżyło. Muliste Futro nazywa kotkę Lampartka po Klanie Lamparta, mając nadzieje, że da jej swoją siłę, żeby przeżyć bez Promiennego Nieba.

Wojownicy

Ucieczka w dzicz

Szara Łapa wspomina Klan Lamparta, kiedy rozmawia z Ognistą Łapą o trzech wielkich starożytnych klanach. Szara Łapa przypadkowo nazywa ten klan Cętkowanym Klanem, zapominając o prawdziwej nazwie, ale wiedząc, że mają kropki, które doprowadziły do przekonania, że mają coś wspólnego z plamami. Lwie Serce, starszy wojownik Klanu Pioruna, następnie poprawia go, wiedząc, że ma na myśli Klan Lamparta. Opowiada Szarej Łapie i Ognistej Łapie o ich szybkości i umiejętnościach łowieckich.

Przewodnik po Terenie

Sekrety Klanów

Legenda "Jak Klan Lamparta zwyciężył nad rzeką" opowiada o tym, jak klan zdobył kontrolę nad rzeką w lesie. Podczas zgromadzenia, wojowniczka Klanu Lamparta, Mknąca Stopa, zaoferowała zabicie wielkiego, groźnego dzika, Wściekłego, który panoszył się w lesie. Złota Gwiazda, przywódca Klanu Lwa, i Widmowa Gwiazda, przywódczyni Klanu Tygrysa, pozwalają oddać Klanowi Lamparta rzekę na jeden księżyc, jeśli Mknąca Stopa zwycięży. Jednakże nie powiedzieli jej o jeszcze gorszej partnerce Wściekłego - Furii, która rzadko kiedy opuszczała swoje legowisko.

Mknąca Stopa odnalazła i zabiła Wściekłego stosunkowo łatwo, tylko po to, aby skonfrontować się z Furią. Po długiej bitwie, która trwała dwa dni i dwie noce, Mknąca Stopa pokonała lochę, przez sprawienie, że wpadła do rzeki, gdzie utonęła. Aby wynagrodzić ich oszustwo, Widmowa Gwiazda i Złota Gwiazda zadecydowali oddać Klanowi Lamparta rzekę do polowania na własność.

Historia rang

Imię Ranga Zdobycie Rangi w... Utracenie Rangi w...
Szybka Gwiazda Przywódca Przed "Sekretami Klanów" Przed "Szlakiem słonecznym"
Mknąca Stopa Wojownik Przed "Sekretami Klanów" Przed "Szlakiem słonecznym"

Galeria

Oficjalne rysunki

Advertisement