FANDOM

Pobrany plik-0

Klan Lwa był wielkim klanem, razem z Klanem Tygrysa oraz Klanem Lamparta. Nazwa Klanu Lwa wzięła się z faktu, że członkami były Lwy. Klan Lwa jest przedmiotem wielu mitów, oraz legend, a także opowieści starszych. Są znani jako silni oraz odważni wojownicy, posiadający dobre maniery. Kiedy kot walczy dobrze w bitwie, mówi się że jest jak "Kot z Klanu Lwa".

Fabuła

Nowa Przepowiednia

Ucieczka w dzicz

Kiedy Tygrysi Pazur opowiada jak zginął Rudy Ogon, mówi, że "walczył niczym wojownik Klanu Lwa". Na zgromadzeniu, Szara Łapa mówi Ognistej Łapie o mitologicznych klanach, Klanie Tygrysa, Klanie Lwa i Cętkowanym Klanie, jednak ma na myśli Klan Lamparta. Lwie Serce poprawia Szarą Łapę i mówi mu, że powinien mieć większą wiedzę na temat ich przodków.

Niebezpieczna ścieżka

Na zgromadzeniu, Pojedynczy Wąs pokazuje Ognistemu Sercu jego nowego ucznia, Janowcową Łapę. Janowcowa Łapa wyjaśnia mu, jak jego matka Poranny Kwiat, mówiła mu, że niósł go, kiedy wraz z Szarą Pręgą przybyli odnaleźć Klan Wiatru, po tym, gdy zostali wypędzeni z własnego terytorium. Ogniste Serce mówi mu, że nie musi go nieść teraz, ponieważ Janowcowa Łapa urósł tak, że spokojnie mógłby dołączyć do Klanu Lwa.

Czarna godzina

Kiedy Ogniste Serce otrzymuje swoje 9 żyć, wyobraża sobie dar obrony, jako delikatne, jednak czuje, jakby dwa mityczne klany, Klan Lwa i Klan Tygrysa, pulsowały w nim, wyzywając do walki każdego kota o zimnym sercu. Jest zszokowany, jak silne dwa klany były.

Potęga Trójki

Wyrzutek

Kiedy Lwia Łapa patrzy z gór na jezioro, czuje się jak wojownik Klanu Lwa.

Przewodnik po terenie

Sekrety Klanów

Klan Lwa jest wymieniony na stronie "Mitologia", gdzie jego mieszkańcy opisywani są z grzywami niczym promienie słońca.

W "Jak Klan Lamparta wygrał Rzekę", przywódca Klanu Lwa, Złota Gwiazda i przywódczyni Klanu Tygrysa, Widmowa Gwiazda, założyli się z Mknącą Stopą, wojownikiem Klanu Lamparta, że jeśli zabije dzika imieniem Gniew, dadzą Klanowi Lamparta dostęp do terenów łowieckich nad rzeką na jeden księżyc. Jednak Mknąca Stopa nie wiedział, że partnerka Gniewu, Furia, była jeszcze bardziej agresywna niż jej partner i będzie dążyła do zemsty za niego. Zawstydzeni tym, że nie powiedzieli Mknącej Stopie o obu dzikach, Złota Gwiazda i Widmowa Gwiazda oddali Klanowi Lamparta rzekę na zawsze.

W "Jak Klan Tygrysa otrzymał swoje pręgi", zostaje wyjawione, że Klan Tygrysa był zazdrosny o grzywy Klanu Lwa i prędkość Klanu Lamparta. Więc Płatek, kociak z Klanu Lwa, została porwana przez wojownika Klanu Tygrysa o imieniu Ciernisty Ząb, który napadł też inne klany. Klan Lwa i Klan Lamparta wygnały Klan Tygrysa. Byli zmuszeni by przez książyc polować tylko w nocy, tak by słońce nie padało na ich skóry i nikt nie mógł ich zobaczyć. Następnego księżyca na Zgromadzeniu, Klan Lwa i Klan Lamparta odkryli, że Klan Tygrysa otrzymał duże, czarne pręgi.

W "Jak węże dostały się do lasu", żył wojownik Klanu Lwa imieniem Słoneczna Skóra, któremu opowiadano historie o żmii nazwanej Paszczystym Pazurem, która żyła w ciemnej jaskini i zabijała każdego, kto wyzwie ją na pojedynek. Nawet najwspanialsi wojownicy Klanu Lwa umierali. W rezultacie, klanowi zakazano zbliżać się do Wężowych Skał z powodu strachu przed utraceniem większej ilości kotów. Ale Słoneczna Skóra chciał respektu w lesie, więc wymknął się do Wężowych Skał i wyzwał Paszczysty Pazur na pojedynek. Żmija pojawiła się i zaczęli walczyć. Słoneczna Skóra robił uniki. Walczyli cały dzień. Ale wtedy, Paszczysty Pazur zmęczyła się walką i poprosiła by oszczędził ją za jedno życzenie. Słoneczna Skóra powiedział jej by stała się wężem tak małym jak długość kociego ogona, by mogła przebywać na Wężowych Skałach, ale nie była niebezpieczna dla Klanu. Ale węże są zawsze zawiłe. Zgodziła się i zmieniła się w tysiąc malutkich węży. Złota Gwiazda był wściekły na Słoneczną Skórę za niesłuchanie go, ale przebaczył mu to co zrobił, ponieważ wiedział, że węże zawsze zwodzą każdego kota.

Super Edycje

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Kiedy Ostowa Łapa powraca po walce z psem, idzie do obozu. Mamrocząca Stopa słyszy wieści i komentuje, że żaden klanowy kot nie próbował jeszcze walczyć z psem jeden na jednego od czasów, gdy Klan Lwa kroczył przez las. Gdy Słoneczna Gwiazda ogłasza zebranie klanu, przysięga uczynić Klan Pioruna tak potężnym jak starożytne klany, i że teraźniejszy Klan Pioruna będzie zapamiętany tak jak Klan Lwa i Klan Tygrysa.

Historia rang

Imię Ranga Zdobycie Rangi w... Utracenie Rangi w...
Złota Gwiazda Przywódca Przed "Sekretami Klanów" Przed "Szlakiem słonecznym"
Słoneczna Skóra Wojownik Przed "Sekretami Klanów" Przed "Szlakiem słonecznym"
Płatek Kociak Przed "Sekretami Klanów" Przed "Szlakiem słonecznym"

Galeria

Oficjalne rysunki