FANDOM

Warning
Rzeki
Klan Rzeki – grupa kotów, zamieszkująca podmokłe tereny wzdłuż strumieni i potoków. Założycielem klanu oraz pierwszym przywódcą był Rzeczna Gwiazda. Aktualną przywódczynią Klanu jest Mglista Gwiazda, a zastępcą jej syn Trzcinowy Wąs.

Historia rang

Przywódca

Imię Rangę uzyskał w... Rangę stracił w... Zastępca
Rzeczna Gwiazda Ścieżka Gwiazd Przed "Początek Kodeksu Wojownika" Noc
Żarliwa Gwiazda Przed "Początek Kodeksu Wojownika" Przed "Mistyczna Bitwa" nieznany
Ciemna Gwiazda Przed "Mistyczna Bitwa" Przed "Noc Słuchania" nieznany
Ochlapane Serce Przed "Noc Słuchania" Przed "Noc Słuchania" nieznany
Pstrągowa Gwiazda Przed "Noc Słuchania" Przed "Zanik Księżyca" nieznany
Trzcinowa Gwiazda Przed "Zanik Księżyca" Przed "Utrata wszystkich klanów" nieznany
Bluszczowa Gwiazda Przed "Utrata wszystkich klanów" Przed "Prawo Ciemnej Gwiazdy" nieznany
Szponiasta Gwiazda Przed "Prawo Ciemnej Gwiazdy" Przed "Lider, który szuka pokoju" nieznany
Wierzbowa Gwiazda Przed "Lider, który szuka pokoju" Przed "Podróż Chmurnej Gwiazdy" nieznany
Brzozowa Gwiazda Przed "Podróż Chmurnej Gwiazdy" Przed "Zemsta Klonowego Cienia" Tarninowe Futro
Ciemna Gwiazda Przed "Zemsta Klonowego Cienia" Przed "Klątwa Gęsiego Pióra" Kolczasty Ogon
Nornicowa Gwiazda Przed ''Klątwa Gęsiego Pióra'' Przed "Odwet Wysokiej Gwiazdy" Gradowy Krok
Gradowa Gwiazda Przed "Odwet Wysokiej Gwiazdy" "Obietnica Krzywej Gwiazdy" Muszlowe Serce, Krzywa Szczęka
Krzywa Gwiazda "Obietnica Krzywej Gwiazdy" "Niebezpieczna ścieżka" Drzewne Futro, Dębowe Serce, Lamparcie Futro
Lamparcia Gwiazda "Niebezpieczna ścieżka" "Zanikające echa" Kamienne Futro, Mglista Stopa, Jastrzębi Mróz (chwilowo)
Mglista Gwiazda "Omen Mglistej Gwiazdy" Obecna przywódczyni Trzcinowy Wąs

Zastępca

Imię Rangę uzyskał w... Rangę stracił w...
Noc Przed "Echo Piorunowej Gwiazdy" Przed "Podróż Obłocnej Gwiazdy"
Tarninowe Futro Przed "Podróż Chmurnej Gwiazdy" Przed "Zemsta Klonowego Cienia"
Kolczasty Ogon Przed "Zemsta Klonowego Cienia" Przed "Klątwa Gęsiego Pióra"
Gradowy Krok Przed "Klątwa Gęsiego Pióra" Przed "Odwet Wysokiej Gwiazdy"
Muszelkowe Serce Przed "Odwet Wysokiej Gwiazdy" "Obietnica Krzywej Gwiazdy"
Krzywa Szczęka "Obietnica Krzywej Gwiazdy" "Obietnica Krzywej Gwiazdy"
Drzewne Futro "Obietnica Krzywej Gwiazdy" "Obietnica Krzywej Gwiazdy"
Dębowe Serce "Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy" "Ucieczka w dzicz"
Lamparcie Futro "Ucieczka w dzicz" "Niebezpieczna ścieżka"
Kamienne Futro "Niebezpieczna ścieżka" "Czarna godzina"
Mglista Stopa "Czarna godzina" "Wschód księżyca"
Jastrzębi Mróz "Wschód księżyca" "Świt"
Mglista Stopa "Świt" "Zanikające echa"
Trzcinowy Wąs "Zanikające echa" -

Medyk

Imię Zdobył rangę w... Stracił rangę w...
Pstrokata Skóra Wizja Ćmiego Lotu Przed "Decyzja Medyków"
Skręcony Ogon Przed "Kodeks Klanów" Przed "Noc Słuchania"
Łącza Skóra Przed "Noc Słuchania" Przed "Utrata wszystkich klanów"
Szare Skrzydło Przed "Utrata wszystkich klanów" Przed "Zemsta Klonowego Cienia"
Lodowy Wąs Przed "Zemsta Klonowego Cienia" Przed "Zemsta Klonowego Cienia"
Mleczne Futro Przed "Zemsta Klonowego Cienia" Przed "Zemsta Klonowego Cienia"
Powracający Pysk Przed "Klątwa Gęsiego Pióra" Przed "Zemsta Klonowego Cienia"
Jeżynowa Jagoda Przed "Zemsta Klonowego Cienia" Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy
Muliste Futro Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy Świt
Ćmie Skrzydło Świt
Wierzbowy Połysk Cisza Gołębiego Skrzydła

Terytorium

Klan Rzeki zajmuje tereny nadrzeczne. W lesie graniczył z Klanem Pioruna i Klanem Wiatru. Lokalizacje na tym obszarze to:

  • Obóz – znajduje się na wyspie otoczonej rzeką i trzcinami. Koty z innych Klanów boją się wody, dlatego obóz pozostaje osłonięty przed ich atakami.
  • Wąwóz – zagłębienie, które rzeka tworzy na granicy z Klanem Wiatru.
  • Rzeka – źródło pożywienia i ochrony klanu. Czasami jest bezpieczna i spokojna, a czasami zdradliwa i powodująca powodzie.

Obecnie, gdy klany mieszkają nad jeziorem, Klan Rzeki dzieli granicę z Klanem Wiatru i Klanem Cienia. Na ich terytorium znajduje się:

  • Obóz - mała wyspa między trzcinami. Znajduje się tuż przy rzece i jeziorze.
  • Półmostek - mały, drewniany pomost. Znajduje się przy Miejscu dwunożnych na porę zielonych liści.
  • Rzeka - płynie w kierunku jeziora. Służy klanowi do obrony oraz polowania w niej.

Fabuła

Wojownicy

Ucieczka w dzicz

W prologu rozgrywa się bitwa Klanu Pioruna i Klanu Rzeki o Słoneczne Skały. Patrol Klanu Rzeki przewodzi Dębowe Serce, a Klanu Pioruna Rudy Ogon. Pod koniec prologu Klan Pioruna wycofuje się, a koty z Klanu Rzeki świętują zwycięstwo.

Po tym, jak Klan Cienia wypędzi Klan Wiatru z lasu, Złamana Gwiazda wymaga, by inne Klany podzieliły wolne tereny między sobą. Krzywa Gwiazda zgadza się.

Ogień i lód

Kiedy Złamana Gwiazda został wygnany z Klanu Cienia, Krzywa Gwiazda ogłosił, że wojownicy Klanu Cienia nie mają prawa polować w rzece. Nocna Skóra nie zgadza się z tym wyrokiem, jednak Błękitna Gwiazda popiera lidera Klanu Rzeki. Kiedy zostaje poruszony problem wypędzenia Klanu Wiatru wojownicy Klanu Rzeki są z początku temu pomysłowi niechętni, jednak wkrótce na niego przystają. Po zgromadzeniu Pstrokaty Ogon mówi, że starsi Klanu Rzeki omawiali problem Dwunożnych, którzy zajęli część terytoriów ich Klanu.

Kiedy Ogniste Serce i Szara Pręga wracają z misji odnalezienia i sprowadzenia z powrotem Klanu Wiatru decydują się na ryzykowny powrót przez terytorium Klanu Rzeki. Dostrzega ich patrol. Podczas walki ginie jeden z wojowników klanu – Biały Pazur, który wpadł do wąwozu.

Pewnego dnia wojowniczka Klanu Rzeki i córka jego lidera, Srebrny Strumień ratuje przed utonięciem kocura z Klanu Pioruna, Szarą Pręgę. To zdarzenie zapoczątkowuje ich późniejszą relację miłosną.

Rzeka zamarza, co sprawia, że Klanowi Rzeki jest jeszcze trudniej polować. Błękitna Gwiazda uznaje to za idealny moment na atak, jednak Klan Pioruna musi go odwołać, gdyż nadchodzi odwilż.

Na kolejnym zebraniu Krzywa Gwiazda oskarża Klan Pioruna o szpiegowanie na podstawie pozostawianych przez intruza tropów. Wszystkie klany jednak zaprzeczają temu, że to ich wojownicy. Jedynie Ogniste Serce wiedział, że to zapach jego przyjaciela, Szarej Pręgi.

Klan Rzeki zawiera przymierze z Klanem Cienia. Atakują Klan Wiatru, który wzywa na pomoc Klan Pioruna. Dochodzi do starcia w obozie Klanu Wiatru. Wygrywają je obrońcy.

Las tajemnic

W prologu Dębowe Serce przychodzi do Szarej Sadzawki i oddaje pod jej opiekę kocięta, znalezione w lesie. Opowiada o tym, że nie zna ich matki i Klanu, jednak kotka czuje, że pachną Klanem Pioruna. Mimo tego zostaje ich karmicielką.

Mglista Stopa mówi Ognistemu Sercu i Szarej Prędze, że Dębowe Serce zginął od osunięcia ziemi, a nie od łap Tygrysiego Pazura. Szara Sadzawka mówi, że Kamienne Futro i Mglista Stopa pochodzą z Klanu Pioruna.

Kocięta klanu prawie topią się, ale Ogniste Serce i Szara Pręga ratują ich. Okazuje się, że woda z rzeki wypłynęła z brzegów i zagraża obozowi, zalewając go. Krzywa Gwiazda przyjmuje pomoc wojowników.

Później patrol pomaga klanu Pioruna w bitwie przeciw włoczęgom.

Koty z Klanu Rzeki przychodzą również po kocięta, których rodzicami są Szara Pręga i Srebrny Strumień - ona umarła podczas porodu. Ojciec zabrał ich do swojego klanu. Klan Rzeki jest gotowy do walki o kocięta, ale Szara Pręga oddaje ich i dołącza się razem z nimi do innego klanu.

Cisza przed burzą

Podczas pory Nowych Liści w Klanie pojawiają się nowe kocięta

Patrol pomaga Ognistemu Sercu w walce z włoczęgami

Kiedy Klan Pioruna płonie, Krzywa Gwiazda pozwala wojownikom zostać się w jego Klanie na czas pożaru.

Niebezpieczna ścieżka

Krzywa Gwiazda ostatnio jest słaby, więc sprawami klanu zajmuje się głównie Lamparcie Futro. Przywódca i zastępczyni rozmawiają Tygrysią Gwiazdą, nowym przywódcą Klanu Cienia o nowościach w lesie.

Szara Sadzawka umiera przez Tygrysią Gwiazdę.

Później Krzywa Gwiazda umiera, przywódcą zostaje Lamparcia Gwiazda, a zastępcą - Kamienne Futro. Na zgromadzeniu liderka mówi, że Dwunożni zamieszkali na terenach Klanu Rzeki i nie wygląda na to, że zamierzają je opuścić, więc koty potrzebują terenów łowieckich klanu Pioruna.

Wkrótce koty atakują Słoneczne Skały i przegrywają tę bitwę, a podczas niej Szara Pręga zdradza Klan Rzeki.

Czarna Godzina

Klan dowiaduje się, że Mglista Stopa i Kamienne Futro mają krew Klanu Pioruna. Dlatego inne koty unikają ich lub nie akceptują.

Lamparcia Gwiazda jest coraz częściej odwiedzana przez Tygrysią Gwiazdę, a kilku wojowników Klanu Cienia zaczęło mieszkać w obozie. Przewodnik zapewnia, że ​​jest to tylko szkolenie, choć przeważnie te koty obserwują życie Klanu Rzeki. W klanie jest brak jedzenia.

Klany Rzeki i Cienia łączą się w jeden Klan Tygrysa, którym rządzą Lamparcia Gwiazda i Tygrysia Gwiazda, chociaż tak naprawdę o wszystkim decyduje lider Klanu Cienia. Na terenie Klanu Rzeki organizowany jest wspólny obóz.

W nowym klanie karają kotów pół-krwi, Kamienne Futro zostaje zabity, ale Pierzastą Łapę i Burzową Łapę ratują wojownicy Klanu Pioruna.

Klan Tygrysa atakuje Klan Wiatru.

Klan Wiatru łączy się z Klanem Pioruna, tworząc Klan Lwa. Teraz Klany Tygrysa i Lwa przygotowują się do bitwy. Zanim ona się zaczęła, Tygrysia Gwiazda zostaje zabity przez Bicza, przywódcę Klanu Krwi, którego Tygrysia Gwiazda wcześniej zaprosił do lasu. Po tym Lamparcia Gwiazda decyduje się połączyć z Klanem Lwa. Następnie wojownicy Klanu Rzeki biorą udział w bitwie przeciwko Krwawemu Klanowi. Klan Lwia rozpada się, a Klan Rzeki uzyskuje niepodległość i nową zastępczynię - Mglistą Stopę.

Nowa przepowiednia

Północ

Podczas Zgromadzenia Lamparcia Gwiazda pozwala Klanowi Wiatru tymczasowo pić z rzeki, mimo że jest tam mniej wody, niż zwykle, i opowiada o dwóch nowych wojownikach, Ćmim Skrzydle i Jastrzębim Mrozie, które zostały opuszczone przez samotniczkę Saszę. Przywódczyni mówi też, że Dwunożni zostawiały śmieci nad rzeką, dostały się do nich szczury, ale zostały zabite przez Czarnego Pazura i Burzowe Futro.

Zdobyć Klanu Rzeki zostaje skradziona przez wojowników Klanu Wiatru.

Burzowe Futro i Pierzasty Ogon wyruszają w podróż do Miejsca, w którym tonie słońce.

Podczas następnego Zgromadzenia Lamparcia Gwiazda cofa pozwolenie Klanowi Wiatru na picie z rzeki. Jastrzębi Mróz twierdzi, że widział, jak wojownicy Klanu Wiatru kradłi ryby, wybucha kłótnia między dwoma Klanami, lecz wszystko zostaje uregulowane.

Wschód Księżyca

W przeciwieństwie do innych klanów, Klan Rzeki nie ma problemów z jedzeniem, ponieważ ich rzeka jest pełna ryby.

Trzcinowa Łapa prawie tonie w rzece, ale zostaje uratowany przez Liściastą Łapę.

Mglista Stopa łapią Dwunożni, dlatego Lamparcia Gwiazdawybiera Jastrzębiego Mroza jako nowego zastępcę.

Pierzasty Ogon umiera, ratując Plemię Płynącej Wody od Ostrego Kła.

Świt

Klan Rzeki nie ma problemów z jedzeniem, dlatego Lamparcia Gwiazda nie chce opuszczać lasu. Uważa, że ​​jej klan nie powinien nigdzie iść z powodu jakichś snów, a wojownicy Klanu Rzeki byłiby głupcami, gdyby opuściłi teraz swoje ziemie.

Klan Pioruna ratuje uwięzione koty, wraz z Mglistą Stopą. Wracając do Klanu, ponownie zajmuje stanowisko zastępcy.

Później problemy ze zdobyczą zaczęły się w klanie rzeki, ponieważ rzeka była płytka. Ale Leopard Star nadal nie chce opuścić swojego obozu i swoich ziem, dopóki na ich terytorium nie pojawią się Dwunożne. Wkrótce po zniszczeniu obozu Klanu Cienia przez Bipeds przywódca przyznaje, że przebywanie w lesie jest niebezpieczne. Zmienia zdanie i wysyła swojego wojewodę, aby poinformował inne klany, że rzeka pójdzie z nimi.

Koty spóźniają się przed podróżą, ponieważ Muliste Futro umiera, więc nie mogą wyruszyć tego samego dnia. Starszyzna Klanu Pioruna i Klanu Rzeki zostaje w obozie nie chcąc podróżować.

Koty Klanu Rzeki są zszokowane, gdy dowiadują się, że Jastrzębi Mróz i Ćmie Skrzydło są dziećmi Tygrysiej Gwiazdy, ale to nie zmniejsza ich szacunku do tych kotów.

Burzowe Futro decyduje pozostać w Plemieniu Płynącej Wody, które pomogło Klanom podczas podróży.

Blask gwiazd

Kiedy klany przychodzą na nowe terytorium, czas je zbadać. Z Klanu Rzeki wyrusza na spolny patrol Mglista Stopa. Ona wybiera miejsce dla obozu, chociaż Jastrzębi Mróz zaprzecza jej wyboru i nalega na tym, by Klan Rzeki zamieszkał na wyspie.

Podczas spotkania ostatecznie ustalone są granice klanu.

Jastrzębi Mróz pomaga Błotnistemu Pazurowi w buncie przeciwko Pojedynczej Gwieździe, nowemu przywódcy Klanu Wiatru.

Zmierzch

Podczas Zgromadzenia Lamparcia Gwiazda opowiada o wydarzeniach w Klanie Rzeki - wypędzeniu borsuka z jego terytorium i pojawieniu się nowych wojowników w Klanie. Oma też zabiera łąkę, która wcześniej była neutralnym terytorium. Po małej kłótni inne Klany się zgadzają.

Następnej nocy po zgromadzeniu Klan Gwiazdy opowiada Liściastej Sadzawce o niebezpieczeństwie w Klanie Rzeki. Jednak czas mina, ale w Klanie wciąż wszystko jest dobrze.

Nagle okazuje się, że bawiąc się kocięta natknęły się na przedmioty Dwunożnych i przyniosły do ​​obozu truciznę. Choroba rozprzestrzenia się szybko i atakuje koty, ale Ćmie Skrzydło i Liściasta Sadzawka ratują klan. Jednak najsłabszy kociak i starszy giną. Na Zgromadzeniu Lamparcia Gwiazda wspomina o tym i dziękuje Klanu Pioruna za pomoc.

Jastrzębi Mróz i Jeżynowy Pazur nadal trenują się w Mrocznym Lesie.

Zachód słońca

Emoji AshfurThinking

Super Edycje

Misja Ognistej Gwiazdy

W prologu przywódca Klanu Rzeki razem z innymi liderami wyprowadza Klan Nieba z lasu.

Na terenie Klanu pojawiają się Dwunożni, a rzeka jest mniejsza, dlatego Klanowi brakuje zwierzyny.

Zobacz także

Galeria