FANDOM

454316837
Ac6e5f1df80e8fe03c92d13a803886e2--spirit-animal-adorable-animals

Klan Tygrysa był jednym ze starożytnych klanów, razem z Klanem Lwa oraz Klanem Lamparta. Nazwa Klanu Tygrysa pochodzi od tego, że tworzyły go tygrysy. O Klanie Tygrysa powstało wiele legend, często powtarzanych przez starszyznę. Członkowie tego klanu byli silnymi, nocnymi łowcami. Mieli płomienno-rudą sierść poprzecinaną czarnymi pasami. Wielkością dorównywali koniom.

Fabuła

Wojownicy

Las tajemnic

Kiedy Ogniste Serce idzie porozmawiać z Chmurką o brudnym posłaniu, znajduje kociaka w legowisku starszyzny. Obcięty Ogon opowiada mu historię o Klanie Tygrysa, Starszy mówi o tym jak przywódca Klanu Tygrysa śledził lisa dzień i noc oraz, że zrobił coś następnej nocy, ale przerywa gdy dostrzega Ogniste Serce. Oczy Chmurki są szeroko otwarte w zaciekawieniu kiedy wyobraża sobie wspaniałe czarno-pręgowane koty z Klanu Tygrysa. Po tym jak Ogniste Serce upomina kociaka o posłaniu, Chmurka mówi Obciętemu Ogonowi by kontynuował i powiedział co przywódca Klanu Tygrysa zrobił dalej.

Później, kiedy Tygrysi Pazur zostaje wygnany z Klanu Pioruna i Błękitna Gwiazda pyta go czy nie ma nic do powiedzenia w swojej obronie, pręgowany kocur mówi, że przywróciłby dzieje Klanu Tygrysa i uczynił Klan Pioruna wielkim.

Czarna godzina

Kiedy Ogniste Serce otrzymuje swoje dziewięć żywotów, sądzi, że życie z darem ochrony będzie delikatne ale zamiast tego czuje, jakby dwa mitologiczne klany, Klan Tygrysa i Klan Lwa, pulsowały w nim wyzywając każdego kota o zimnym sercu. Jest zszokowany, że dwa klany były aż tak potężne.

Nowa Przepowiednia

Świt

Kiedy Szarą Pręgę porywają dwunożni, Ciernisty Pazur jest zaskoczony i mówi, że walczył jak wojownik Klanu Tygrysa, którego nie mogli go złapać.

Super Edycje

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Kiedy Słoneczna Gwiazda zwołuje zebranie klanu, przysięga by ucznić Klan Pioruna tak potężnym jak starożytne klany, i że teraźniejszy Klan Pioruna zostanie zapamiętany tak jak Klan Lwa i Klan Tygrysa.

Przewodnik po Terenie

Sekrety Klanów

W micie "Jak Klan Tygrysa otrzymał ich pręgi" jest wspomniane jak wojownicy Klanu Tygrysa niegdyś byli pomarańczowi jak Klan Lwa. Pewien wojownik, Ciernisty Ząb, był bardzo zniesmaczony, że klan niczym nie wyróżnia się od Klanu Lwa i Klanu Lamparta, którzy mieli grzywy i cętki. Ciernisty Ząb zaczął atakować inne klany, kraść ich zwierzynę i kocięta. Widmowa Gwiazda, przywódczyni Klanu Tygrysa, ignorowała zachowanie Ciernistego Zęba do czasu aż porwał Płatek, córkę przywódcy Klanu Lwa, Złotej Gwiazdy. Widmowa Gwiazda nie chciała rozpętywać wojny przez kociaka, więc zwołała zgromadzenie by zwrócić Płatek do jej Klanu. Szybka Gwiazda, przywódca Klanu Lamparta, i Złota Gwiazda, przywódca Klanu Lwa, nie usprawiedliwiają Ciernistego Zęba gdy Ciernisty Ząb narzeka na małą liczbę kotów z Klanu Tygrysa. Ponieważ jedynym motywem Ciernistego Zęba była mała liczba kotów, Klan Tygrysa został ukarany. Koty z Klanu Tygrysa zostały zmuszone by porzucić swój honor na miesiąc lub do czasu aż ataki się skończą. Złota Gwiazda zażądał, by Klan Tygrysa nie pokazywał się w dzień, tylko w nocy. Podążając za poleceniami, Klan Tygrysa wychodził tylko w nocy, a na następnym Zgromadzeniu, odkryli że na ich skórach pojawiły się czarne pręgi od ciągłego życia w ciemnościach.

W micie "Jak Klan Lamparta wygrał rzekę", przywódca Klanu Lwa, Złota Gwiazda i przywódczyni Klanu Tygrysa, Widmowa Gwiazda, założyli się z Mknącą Stopą, wojownikiem Klanu Lamparta, że jeśli zabije dzika imieniem Gniew, dadzą Klanowi Lamparta dostęp do terenów łowieckich nad rzeką na jeden księżyc. Jednak Mknąca Stopa nie wiedział, że partnerka Gniewu, Furia, była jeszcze bardziej agresywna niż jej partner i będzie dążyła do zemsty za niego. Zawstydzeni tym, że nie powiedzieli Mknącej Stopie o obu dzikach, Złota Gwiazda i Widmowa Gwiazda oddali Klanowi Lamparta rzekę na zawsze.

Kiedy Klan Cienia atakuje Klan Wiatru, Drozdowe Skrzydło i jego brat, Kamienny Pazur, bronią wejścia do obozu. Po śmierci brata, Drozdowemu Skrzydłu jest mówione, że walczył jak kot z Klanu Tygrysa, mimo zranionej nogi. Kotka poprzysięgła zemstę za śmierć jej brata.

Historia rang

Przywódca

Imię Zdobył rangę... Stracił rangę....
Widmowa Gwiazda Przed "Sekretami Klanów" Przed "Szlakiem słonecznym"

Wojownik

Imię Zdobył rangę... Stracił rangę...
Ciernisty Ząb Przed "Sekretami Klanów" Przed "Szlakiem słonecznym"

Galeria

Oficjalne rysunki