FANDOM

Warning

Koniczynowy Ogon (ang. Clovertail) – kotka, żyjąca dawniej w Klanie Nieba. Matka Skalnego Cienia, Żwawego Ognia, Piaszczystego Nosa, Drobnej Chmury, Ptasiego Skrzydła i Miodowego Ogona. Została porwana przez Dwunożnych i obecnie nie wiadomo w jakim miejscu się znajduje.

Wygląd

Koniczynowy Ogon jest jasnobrązową kotką z miękkim futrem, białym podbrzuszem, oraz łapami. Posiada zielone oczy.

Historia

Emoji AshfurThinking

Fabuła

Super Edycja

Misja Ognistej Gwiazdy

Koniczyna jest włóczęgą, żyjącą w pobliżu terytorium Klanu Nieba. Po raz pierwszy widzimy ją, gdy jest atakowana przez lisa. Ognista Gwiazda i Piaskowa Burza nadchodzą jej z pomocą i oferują dołączenie do Klanu. Na początku dołączyła do klanu tylko po to żeby jej kociaki były bezpieczne. Ostatecznie dołącza do klanu i otrzymuje imię Koniczynowy Ogon. Gdy Kamyczek wpada do rzeki Koniczynowy Ogon wraz pomocą Ognistej Gwiazdy i Piaskowej Burzy ratuje go. Kiedy szczury grożą klanowi, Koniczynowy Ogon zaczyna jeszcze bardziej przykładać się do treningów aby chronić swoje dzieci i klan. Gdy szczury atakują obóz Klanu Nieba Koniczynowy Ogon walczy ze szczurami chroniąc swoje kociaki, Płatek i jej kocięta. Po walce Płatek chwali kotkę przed Ognistą Gwiazdą za jej odwagę i skuteczność. Mówi że szczury nie miały nawet szansy wejść do żłobka. Koniczynowy Ogon idzie też zakończyć walkę ze szczurami. Walczy dzielnie ale mimo tego ona i jej klan zostają otoczeni przez ogromną armię szczurów. Po wygranej wojnie wszyscy wrócili do obozu poza Deszczowym Futrem który stracił życie.

Przeznaczenie Klanu Nieba

Koniczynowy Ogon posiada nowego partnera, Łaciatą Stopę i spodziewa się nowych kociąt.

Emoji AshfurThinking

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki