Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Chociaż ja sama kłóciłam się chyba z Miodową Paprocią i Krecią Łapą, kiedy jeszcze żyli.

Rozżarzone Serce do Lwiego Płomienia, "Przemijające echa", strona 318

Krecia Łapa (ang. Molepaw) – były uczeń Klanu Pioruna, pod przywództwem Ognistej Gwiazdy. Obecnie przebywa w Klanie Gwiazdy.

Opis

Krecia Łapa to duży[3], czarny[7] kocur[3] z jasnoszarymi oznaczeniami[7] o krępych łapach[8].

Historia

Krecik urodził się jako syn Paprociowego Futra i Szczawiowego Ogona, wraz ze swoimi siostrami: Żarką, Miódką i Maczką, podczas ataku borsuków na obóz swojego klanu, kiedy przywództwo pełnił Ognista Gwiazda. Zmarł jako uczeń, przez zielony kaszel, po czym wstąpił w szeregi kotów Klanu Gwiazdy.

Fabuła

Nowa przepowiednia

Zmierzch

Krecik wraz z wraz z rodzeństwem, Miódką, Żarką i Maczką, rodzą się jako kociaki Szczawiowego Ogona i Paprociowego Futra z Klanu Pioruna.

Po ataku borsuków Liściasta Sadzawka wspomina Paprociowemu Futru, że ma cztery zdrowe kociaki. Na wspomnienie kociaków, ogon Paprociowego Futra zwija się ze szczęścia i śpieszy się do żłobka, aby je zobaczyć.

Zachód słońca

Krecik jest wspomniany jako jeden z czterech kociaków Szczawiowego Ogona. Jego matka zauważa, że jest jedynym kocurkiem w miocie i mówi, że jest największym też kociakiem w swoim miocie.

Potęga trójki

Widzenie

Biorąc pod uwagę po szorstkość ostatniej pory suchych liści, wspomina się, że sezon przyniósł nie tylko głód, ale i śmierć. Jest powiedziane, że Krecia Łapa zmarł z powodu zielonego kaszlu, który nie odpowiadał na zioła Liściastej Sadzawki i, że Deszczowy Wąs, jeden z jego wujków, został zabity przez spadającą gałąź podczas burzy.

Zaćmienie

Kiedy jego siostry, Miodowa Łapa i Makowa Łapa, mają swoją ceremonię wojownika i otrzymują nowe imiona, Szczawiowy Ogon żałuje, że jej syn, Krecia Łapa nie może tam być, i otrzymać swoje imię wojownika.

Wschód słońca

Kiedy Miodowa Paproć zostaje ugryziona przez węża, Szczawiowy Ogon żałośnie wyje, że nie może stracić kolejnego swojego kociaka, po stracie swojego syna, Kreciej Łapy, kiedy był tak młody.

Omen gwiazd

Przemijające echa

Podczas gdy Lwi Płomień i Rozżarzone Serce mówią o tym, jak Bluszczowa Łapa i Gołębia Łapa się pokłóciły, kotka przypomina sobie czasy, kiedy kłóciła się z Krecią Łapą i Miodową Paprocią, podczas gdy żyli.

Nowele

Życzenie Liściastej Sadzawki

Krecik wraz ze swoim rodzeństwem, Żarką, Miódką i Maczką bawią się razem. Szczawiowy Ogon, ich matka, mówi Krecikowi i innym kociakom, żeby nie zawracali głowy starszym wojownikom, a Miódka odpowiada, że ona i Krecik ćwiczą bieganie.

Cytaty

Szczawiowy Ogon: Maluchy! Nie przeszkadzajcie wojownikom!
Miódka: Nie przeszkadzamy! Ćwiczę z Krecikiem bieganie.
Krecik: No właśnie, a ja nadal jestem od ciebie szybszy. Patrz, mam dłuższe nogi!
Miódka: A ja szybsze!

—Krecik i Miódka ćwiczą bieganie, "Życzenie Liściastej Sadzawki", strona 35

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione na oficjalnym drzewie genealogicznym
  2. Wyjawione w "Widzeniu", [potrzebna strona]
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 Wyjawione w "Zachodzie słońca", strona 48
  4. 4,0 4,1 Wyjawione w Zmierzchu, strona 391
  5. Wyjawione w "Zmierzchu", [potrzebna strona]
  6. Wyjawione w "Widzeniu", strona 23
  7. 7,0 7,1 Wyjawione przez Kate na jej blogu
  8. Wyjawione w "Życzeniu Liściastej Sadzawki", strona 33
  9. Wyjawione w "Przepowiedni Błękitnej Gwiazdy", strona 487
  10. Wyjawione w "Misji Ognistej Gwiazdy", strona 514
  11. Wyjawione przez Kate na jej blogu
Advertisement