FANDOM

Nowy kot. Nowy zapach.

—Krzewik do Kruczej Łapy, Północ, strona 84

Krzewik (ang. Hollykit) – jedna z córek Zakurzonej Skóry i Paprotkowej Chmury.

Wygląd

Jest brązową pręgowaną kotką o bursztynowych oczach.

Historia

Super Edycje

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Pomimo, że nie jest nazwana po imieniu, Krzewik pojawia się u boku zmarłego rodzeństwa i mamy, aby powitać swojego ojca Zakurzoną Skórę w Klanie Gwiazdy.

Nowa Przepowiednia

Wschód Księżyca

Jej siostra, Modrzewik, umiera z głodu, gdy ich mama Paprotkowa Chmura nie posiada wystarczająco wiele mleka. Paprotkowa Chmura jest z tego powodu zrozpaczona i nie chce jeść, ale Zakurzona Skóra twierdzi, że Krzewik i Brzózek, wciąż jej potrzebują.

Blask Gwiazd

Kiedy Liściasta Łapa odkrywa Księżycową Sadzawkę, Krzewik jest widziana grając grę z swoją siostrą, Modrzewikiem w Klanie Gwiazdy. Jej starszy brat odsuwa dwójkę z dala od sadzawki, żeby zapobiec wpadnięcia. Liściasta Łapa chce powiedzieć Paprotkowej Chmurze, że jej kocięta są szczęśliwe w Klanie Gwiazd, ale potem sobie przypomina, że medykom nie wolno mówić co widzieli, w Klanie Gwiazd.

Zmierzch

Wspomniana jest krótko, gdy Wiewiórczy Lot czuje współczucie dla Brzózki, który stracił Krzewik i Modrzewik.

Zachód Słońca

Liściasta Sadzawka widzi ją w Księżycowej Sadzawce, z siostrą Modrzewikem, bratem Ryjówczą Łapą i wieloma innymi kotami, które witają ją jako nowego medyka Klanu Pioruna.

Ciekawostka

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Blasku gwiazd", strona 312