FANDOM

Zawsze są jakieś potrzeby. Wysoki Cień popełnia błąd, zmuszając nas do życia tak, jak w górach. Ona żyje w swój własny sposób. Teraz jest czas na zmiany - i tą zmianą jesteś ty! Powinieneś być naszym przywódcą, Szare Skrzydło. Co o tym sądzisz?

—Krzyk Kawki do Szarego Skrzydła, "Wzrastający grzmot", strona 85

Krzyk Kawki (ang. Jackdaw's Cry) Pierwszy Osadnik, obecnie znajduje się w Klanie Gwiazdy. Partner Pikującego Jastrzębia. Brat Opadającego Pióra. Ojciec Żołędziowego Futra i Piorunowego Ogona.

Wygląd

Krzyk Kawki to czarny kocur z gładkim i grubym futrem. Ma rozdarte ucho, długi ogon i niebieskie oczy.

Historia

Jest członkiem starożytnego plemienia i jednym z kotów, który udaje się w podróż do nowego domu w lesie. Kiedy grupa rozpada się i Czyste Niebo zakłada swój obóz, pozostaje przy Wysokim Cieniu i zostaje oddzielony od swojej siostry, Opadające Pióro. Zostaje partnerem Pikującego Jastrzębia, a wkrótce kotka rodzi ich kocięta, Piorunowego Ogona i Żołędziowe Futro. Pozostaje lojalny wobec swojej grupy i niezadowolony z postawy Czystego Nieba. On i Opadające Pióro zabijają siebie nawzajem podczas Wielkiej Bitwy, po które oboje odchodzą do Klanu Gwiazdy.

Fabuła

Świt Klanów

Szlak słoneczny

Krzyk Kawki jest jednym z członków podróży, aby znaleźć nowy dom poza górami. Najpierw pokazano jak zmaga się ze zboczem z pomocą Szybkiej Wody, ciągnący razem zająca śnieżnego. Jest on jednym z najmłodszych kotów, wraz z Wyszczerbionym Szczytem, jego siostrą Opadającym Piórem i Pikującym Jastrzębiem. Ponieważ nie był w pełni dorosły, ma problemy z wspinaniem się na niektóre większe głazy. Księżycowy Cień wspomina również, że Krzyk Kawki prawie został porwany przez orła, gdyby niej ego interwencja. Kiedy Pstrokata Skóra łapie rybę, próbuje ją i oznajmia, iż nie myślał, że ryba będzie tak smakować jak myślał. Mówi kotce, że bez urazy, ale woli pozostać przy zającach i orłach. Księżycowy Cień później pyta, czy nowy dom przypadkiem nie zniknął, a Krzyk Kawki dodaje, że lepiej by tak nie było, gdyż idą tam już od lat.

Kiedy koty docierają do rumowiska, zgadza się z Pikującym Jastrzębiem, że nie podoba mu się wygląd tego miejsca. Pyta, czy muszą iść tą drogą, na co Zacieniony Mech odpowiada, że muszą. Szare Skrzydło proponuje, że może przejść z nim, a Krzyk Kawki przyjmuje jego ofertę, rzucając mu wdzięczne spojrzenie. Jego wąsy drgają nerwowo, ale jego głos jest spokojny, gdy dodaje, że wciąż obawia się upadku w dół doliny, stwierdzając, że była to długa droga w dół. Szare Skrzydło radzi mu, aby nie patrzył w dół, mówiąc mu, by trzymał się blisko niego i upewniał się, by upewnił się, że pod jego łapami jest twarde podłoże, za nim tam stanie. Krzyk Kawki wziął to sobie do serca i zastosował się do porady utrzymując równowagę.

Szare Skrzydło odpowiada, że ​​to był dobry pomysł, i zaleca mu, aby nie odrywał wzroku od drugiej strony i kontynuował to, co robi. Krzyk Kawki skinął mu głową i stwierdza, że ​​jest gotowy. Gdy grupa ryzykuje wchodząc na rumowisko, Krzyk Kawki wymienia spojrzenie z Szarym Skrzydłem i prawie traci równowagę. Kocur pyta go, czy wszystko z nim w porządku, z szeroko otwartymi oczami i spłaszczonymi uszami. Szare Skrzydło odpowiada zwięźle, że nic mu nie jest i każe mu iść dalej. Kiedy Wyszczerbiony Szczyt dostrzega dwa orły, Krzyk Kawki zastyga w przerażeniu na długość ogona od drugiego końca rumowiska, a Szare Skrzydło chwyta go za kark i zrzuca z rumowiska w kierunku Czystego Nieba i Zacienionego Mchu. Czyste Niebo później wyjaśnia, że z pewnością cztery koty będą w stanie powalić jednego orła. Następnie wyznacza koty, które to zrobią - Wysoki Cień, Szybka Woda, Krzyk Kawki i on sam. Dodaje, że wszyscy dali radę skoczyć wystarczająco wysoko i razem mieli siłę, by ściągnąć ptaka.

Po walce z orłami, Krzyk Kawki biegnie tuż za innymi. Należy zauważyć, że ma rozdarte ucho, ale poza tym wygląda na nietkniętego. Następnie z satysfakcją deklaruje, że ptaki nie będą ich więcej kłopotać. Kiedy koty zauważają wysoko nad nimi parę orłów, mówi, że dostały surową lekcję od kotów i już nie sprawią im żadnych kłopotów. Szare Skrzydło cicho zastanawia się, czy miał rację. Niedługo potem Pikujący Jastrząb przechodzi przez rzekę, a Krzyk Kawki wymamrotał, że nie był pewien, czy ma zamiar na to patrzeć. Szare Skrzydło zauważa, że ​​niektórzy inni się z nim zgadzają.

Kiedy koty przedzierają się przez krzaki, spotykają owcę. Zacieniony Mech jest pewien, że są to owce, przypominając sobie opowieści starszych dodając, że nie są one niebezpieczne. Krzyk Kawki komentuje, że owce są ogromne. Następnie kocur idzie obok Szarego Skrzydła, rozglądając się z szeroko otwartymi oczami. Mówi, że trawa była miękka i było wiele stworzeń - nie tylko owiec, ale także ptaków.

Po uniknięciu potwora Krzyk Kawki pyta, co by zrobili, z szeroko otwartymi oczami ze strachu, ponieważ twierdzi, że potwory ich pochłoną. Podczas próby przekroczenia Drogi Grzmotu z krzaków wyskakują Krzyk Kawki i Opadające Pióro, ale Szare Skrzydło zdaje sobie sprawę, że nie groziło im niebezpieczeństwo. Czyste Niebo następnie sygnalizuje, że można bezpiecznie przejść, a dwójka kotów przechodzi bez problemu. Kiedy wszystkie koty z powodzeniem przechodzą przed Drogę Grzmotu, Krzyk Kawki twierdzi, że przez mały obszar jest trudno dosłyszeć nadchodzące potwory.

Następnie grupa spotyka psa, przez co Opadające Pióro drży ze strachu. Krzyk Kawki pociesza siostrę, liżąc ją w ucho i mówi, że pies już zniknął. Następnej nocy odpoczywają, a Deszczysty Kwiat przywołuje Krzyk Kawki, ponieważ nadeszła jego kolej, aby czuwać. Po spotkaniu z kilkoma pieszczochami, Krzyk Kawki mówi, że był zaskoczony, widząc jak walczą koty, ponieważ w opowieściach starszych przedstawiano je jako przerażone wróble. Po tym, jak Pikujący Jastrząb zostaje zraniona przez owce, Krzyk Kawki i jego siostra zostają wysłani przez Obłoczną Plamę aby poszukali liści bzu albo stokrotki. Oboje wracają z pyskami wypełnionymi ziołami.

Wzrastający grzmot

Pierwsza bitwa

Krzyk Kawki podąża za Szarym Skrzydłem i Wysokim Cieniem na pole bitwy, gdzie atakuje własną siostrę. Ostatecznie rodzeństwo zabija siebie nawzajem.

Później kocur opuszcza swoje ciało jako duch.

Płonąca gwiazda

Gdy polegli w bitwie zostają pochowani, Roztrzaskany Lód kuca obok grobów wpatrzony w ciało Krzyku Kawki. Mówi, że już nigdy nie wykopią tunelu razem i przyznaje, że legowisko nie będzie już takie samo bez niego. Żołędziowe Futro wyznaje, że nie chce wracać do legowiska, ponieważ wciąż oczekuje, że zobaczy tam Pikującego Jastrzębia lub Krzyk Kawki. Szare Skrzydła pamięta wszystkich zmarłych, którzy odbyli podróż z gór, w tym Krzyk Kawki.

Podział lasu

Nowele

Echo Piorunowej Gwiazdy

Po śmierci Piorunowego Ogona, Szare Skrzydło wita syna Krzyku Kawki w Klanie Gwiazdy. Szare Skrzydło mówi czarnemu kocurowi, że Krzyk Kawki wraz ze swoją partnerką, Pikujący Jastrząb, są w Klanie Gwiazdy i będą zachwyceni, widząc ich syna ponownie, aby go powitać. Oczy Piorunowego Ogona zalśniły, a Piorunowa Gwiazda przypomina sobie, jak jego przyjaciel opłakiwał śmierć swoich rodziców.

Przewodnik po Terenie

Ostateczny przewodnik

Jest powiedziane, że Rzeczna Fala dołączyła do Krzyku Kawki poprzez płomienie, by uratować Księżycowy Cień.

Super Edycja

Wizja Ćmiego Lotu

Krzyk Kawki pojawia się pierwszy jako duch, razem z Pół Księżycem i Jasnym Strumieniem.

Galeria

Bazy postaci