FANDOM

Warning
Ufaj twoim wojowniczym przodkom, pozwól się im prowadzić, kiedy ciemność cię osacza, i szanuj ich przez wszystkie swoje życia.

—Kwiecista Gwiazda daje radę Tygrysiemu Pazurowi, "Ostateczny przewodnik", strona 94

Kwiecista Gwiazda (ang. Flowerstar) – Była przywódczyni starożytnego Klan Cienia. Siostra Mchowego Płomienia.

Wygląd

Kwiecista Gwiazda to biało-ruda kotka[2].

Fabuła

Przewodnik po terenie

Kodeks Klanów

Kwiecista Gwiazda była przywódczynią w starożytnym Klanie Cienia.

Niegdyś wojowniczka: Kwiecisty Trzon. Kocica jako pierwsza odnalazło ciało poprzedniej przywódczyni, Jasnego Wąsa, która zmarła na zielony kaszel. Opłakuje jej śmierć wraz ze swoją siostrą, Mchowy Płomieniem.

Gdy Skoczna Stopa i Mchowy Płomień walczą o przywództwo aż do śmierci obydwu stron, Kwiecisty Trzon jest silna, mimo że dopiero co widziała śmierć siostry. Pociesza zrozpaczony klan i udziela im wielu rad. Organizuje patrole oraz wyprawy łowieckie. Oferuje również pomoc Czerwonej Bliźnie w zbieraniu ziół.

Śnieżna Gwiazda pojawia się w wizji Czerwonej Blizny i oznajmia, że medyk musi wybrać kolejnego przywódcę Klanu Cienia. Sugeruje również nowe prawo Kodeksu Wojownika: nowy zastępca musi zostać wyznaczony przed następnym wschodem księżyca.

Czerwona Blizna wybiera Kwiecisty Trzon, gdyż doceniał jej siłę, troskliwość oraz pomoc. Śnieżna Gwiazda zgadza się z tym wyborem. Gdy Kwiecisty Trzon dowiaduje się o tym jest bardzo zaskoczona.

Emoji AshfurThinking

Ostateczny przewodnik

Emoji AshfurThinking

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Ostatecznym przewodniku", strona 94
  2. 2,0 2,1 2,2 Wyjawione w "Kodeksie Klanów", strona 92
  3. 3,0 3,1 Wyjawione w "Kodeksie Klanów", strona 86