FANDOM

Warning

Kwieciste Ucho (ang. Thriftear) - wojowniczka Klanu Pioruna. Córka Bluszczowej Sadzawki i Paprotkowej Pieśni, siostra Zjeżonego Mrozu i Trzepoczącego Pazura.

Wygląd

Kwieciste Ucho jest ciemnoszarą kotką z bursztynowymi oczami.

Fabuła

Wizje Cienia

Rzeka ognia

Olchowe Serce zagląda do żłobka, aby sprawdzić jak czuje się Bluszczowa Sadzawka oraz jej kociaki. Zauważa srebrzystą karmicielkę, zwiniętą w kłębek, a przy jej brzuchu trzy maleńkie ciałka. Medyk dowiaduje się, że kotka nazwała swojego jedynego syna Trzepotek, a jego siostry Jeżyk i Kwiatka. Olchowe Serce pochyla się, aby młode mogły powąchać jego futro, a później pyta się czy dobrze się one odżywiają. Bluszczowa Sadzawka odpowiada, że nigdy nie chcą przestać jeść, przy czym jej błękitne oczy błyszczą z rozbawienia i miłości dla swoich pierwszych kociąt. Ich ojciec, Paprotkowa Pieśń stwierdza, że ani on, ani jego partnerka nie mogą być bardziej szczęśliwi niż teraz.

Bluszczowa Sadzawka mówi, że kiedy jej siostra, Gołębie Skrzydło odeszła do Klanu Cienia czuła się zdradzona. Jednak, teraz kiedy ma własne, rozumie jak to jest poświęcić wszystko dla własnej rodziny. Olchowe Serce słucha jej, a później patrzy jak Rozżarzone Serce, kręcąca się w okół własnych kociaków, czule spogląda na dzieci Bluszczowej Sadzawki.

Ciekawostki 

Galeria

Bazy postaci