Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki

Uwaga! Ten artykuł wymaga dopracowania. Jeśli możesz, rozbuduj go lub sprawdź jego treść.
Ognista Gwiazda nie jest już naszym przywódcą. I nie mogliśmy go nawet zapytać, co o tym myśli, gdybyśmy chcieli! Klan Gwiazdy nas opuścił. Nasi przodkowie odeszli i musimy pomyśleć, jak przetrwać bez nich.

—Kwieciste Ucho do Szarej Pręgi na temat ciszy Klanu Gwiazdy, "Przysięga Szarej Pręgi", strona 29 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Kwieciste Ucho (ang. Thriftear) - wojowniczka z Klanu Pioruna.

Opis

Kwieciste Ucho to ciemnoszara kotka[1] z jasno-bursztynowymi oczami[6].

Fabuła

Wizje cieni

Rzeka ognia

Olchowe Serce zagląda do żłobka, aby sprawdzić jak czuje się Bluszczowa Sadzawka oraz jej kociaki. Zauważa srebrzystą karmicielkę, zwiniętą w kłębek, a przy jej brzuchu trzy maleńkie ciałka. Medyk dowiaduje się, że kotka nazwała swojego jedynego syna Trzepotek, a jego siostry Zjeżyk i Kwiatek. Olchowe Serce pochyla się, aby młode mogły powąchać jego futro, a później pyta się czy dobrze się one odżywiają. Bluszczowa Sadzawka odpowiada, że nigdy nie chcą przestać jeść, przy czym jej błękitne oczy błyszczą z rozbawienia i miłości dla swoich pierwszych kociąt. Ich ojciec, Paprotkowa Pieśń stwierdza, że ani on, ani jego partnerka nie mogą być bardziej szczęśliwi niż teraz.

Bluszczowa Sadzawka mówi, że kiedy jej siostra, Gołębie Skrzydło odeszła do Klanu Cienia czuła się zdradzona i oszukana. Jednak, teraz kiedy ma własne, rozumie jak to jest poświęcić wszystko dla własnej rodziny. Olchowe Serce słucha jej, a później patrzy jak Rozżarzone Serce, kręcąca się wokół własnych kociaków, czule spogląda na dzieci Bluszczowej Sadzawki.

Wściekła burza

Gdy Gołębie Skrzydło przychodzi do Klanu Pioruna jako członkini patrolu Klanu Cienia, Kwiatek jest widziana razem z Bluszczową Sadzawką. Gdy kociak pyta, czy będą mogli pójść spotkać się z Gołębim Skrzydłem, na co Bluszczowa Sadzawka się zgadza.

Kiedy Olchowe Serce wraca do Klanu Pioruna po pobycie w Klanie Cienia, podczas którego zajmował się Kałużowym Połyskiem, Kwiatek atakuje go pytaniami, chcąc wiedzieć, jak wygląda życie w Klanie Cienia. Kwiatek protestuje, gdy Bluszczowa Sadzawka próbuje zagonić ją z powrotem do żłobka, mówiąc, że to niesprawiedliwe, że muszą iść do legowiska.

Kwiatek jest widziana, jak bawi się w kałuży, mówiąc, że ona i jej rodzeństwo mogą pływać. Bluszczowa Sadzawka zauważa, że wyglądają jak utopione myszy, i chwyta Zjeżyka za kark. Kwiatek i Trzepotek idą do żłobka razem ze swoją matką.

Złamany kodeks

Zaginione gwiazdy

Po tym, jak Zjeżona Łapa ratuje ucznia Klanu Nieba, Korzenną Łapę, Kwiecista Łapa żąda informacji, w jaki sposób Zjeżona Łapa uratowała Korzenną Łapę. Oczy Kwiecistej Łapy rozszerzają się ze zdumienia, gdy kotka ponownie opowiada historię tego, co się wydarzyło. Kwiecista Łapa gratuluje Zjeżonej Łapie i mówi, że to, co zrobiła, było bardzo odważne.

Po tym, jak Jeżynowa Gwiazda zdecyduje, że Zjeżona Łapa przyjmie jej ocenę wojownika, Kwiecista Łapa i Trzepocząca Łapa ruszają do przodu i zatrzymują się przed nią. Zdumiona Kwiecista Łapa pyta, czy to, co usłyszała, było prawdą, a Zjeżona Łapa potwierdza, że podejmie swoją ocenę. Kwiecista Łapa jest nieco zazdrosna i również chce wziąć jej ocenę, ale odkłada na bok swoją zazdrość i zapewnia siostrę, że poradzi sobie dobrze, ponieważ jest doskonałą łowczynią.

Kiedy Zjeżona Łapa nie zdaje pierwszej oceny, Kwiecista Łapa pociesza swoją siostrę, mówiąc, że zrobiła wszystko, co w jej mocy. Rodzeństwo mówi, że chociaż Zjeżona Łapa zawiodła, nadal jest najlepszym wojownikiem dla nich. Choć zdenerwowana, szara kotka jest wdzięczna za ich słowa i zachętę, jaką jej przynoszą.

Kwiecista Łapa później łapie dwie myszy podczas polowania i chociaż uczennica jest z siebie dumna, skromnie mówi, że to tylko szczęście, starając się nie sprawiać, że Zjeżona Łapa czuje się źle, że nie może niczego złapać. Gdy rodzeństwo przechodzi przez obóz, szara kotka widzi Jeżynową Gwiazdę i Wiewiórczy Lot obok medyków, Sójczego Pióra i Olchowego Serca, i zastanawia się, co mówią.

Po podsłuchaniu Zjeżona Łapa mówi, że powinni martwić się brakiem zdobyczy, a nie martwymi kotami, a Kwiecista Łapa mruczy z rozbawieniem na jej komentarz. Następnie Kwiecista Łapa i Trzepocząca Łapa nagle przestają się śmiać i patrzą zszokowani, gdy za nimi pojawia się Sójcze Pióro, chcąc wiedzieć, co jest nie tak ze Zjeżoną Łapę i jej towarzyszami z miotu, wyjaśniając znaczenie Klanu Gwiazdy i ich powiązań z żywymi kotami. Kwiecista Łapa przeprasza, a za karę współlokatorom mówi się, że przyjdą na zgromadzenie, aby dowiedzieć się więcej o Klanie Gwiazdy. Idą później i obiecują, że będą się zachowywać, jak najlepiej.

Wkrótce Zjeżona Łapa zyskuje szansę na kolejną ocenę wojownika i budzi się i odkrywa, że Kwiecista Łapa i Trzepocząca Łapa są nadal skuleni w swoich gniazdach, śpiąc. Kwiecista Łapa wkrótce się budzi i chociaż ziewa i wciąż jest zmęczona, udaje jej się niezwykle wspierać swoją siostrę i życzy jej szczęścia, mówiąc, że poradzi sobie dobrze. Kiedy Zjeżona Łapa wraca i zdaje jej ocenę, zdobywa imię Zjeżony Mróz, a Kwiecista Łapa i Trzepocząca Łapa są jednymi z pierwszych, którzy gratulują jej i używają jej nowego imienia.

Kiedy Zjeżony Mróz widzi Cienistą Łapę, ucznia medyka Klanu Cienia, myśli o Kwiecistej Łapie, kiedy widzi, jak poważne jest spojrzenie ciemnego ucznia.

Cicha odwilż

Emoji AshfurThinking.png

Skryte cienie

Emoji AshfurThinking.png

Mroczna otchłań

Emoji AshfurThinking.png

Superedycje

Nadzieja Wiewiórczego Lotu

Emoji AshfurThinking.png

Przysięga Szarej Pręgi

Emoji AshfurThinking.png

Nowele

Klan Brunatnej Skóry

Kwiatek zostaje wspomniana przez Paprotkową Pieśń na granicy Klanu Cienia, kiedy Gołębie Skrzydło pyta się go jak ma się Bluszczowa Sadzawka i jej kocięta. Kocur odpowiada jej, że wszystko z nimi dobrze.

Rebelia Plamistego Futra

Emoji AshfurThinking.png

Cytaty

Zjeżona Łapa: Wyobraź sobie, że jesteś zraniona przez zwierzynę.
Kwiecista Łapa: Wyobraź sobie, że jesteś zabita przez zwierzynę!

—Zjeżona Łapa i Kwiecista Łapa, "Nadzieja Wiewiórczego Lotu", strona 31 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Pewnie teraz myślą, że mogłyby chodzić gdzie zapragną.

—Kwiecista Łapa gniewnie o Siostrach, "Nadzieja Wiewiórczego Lotu", rozdział 9 (tłumaczenie nieoficjalne)

Zjeżony Mróż zmrużyła oczy. Naprawdę? Nie była przekonana. Jej siostra zawsze usprawiedliwiała się, gdy było coś, co powinna była zrobić; łatwiej było zachować spokój niż przyznać się do błędów.

—Myśli Zjeżonego Mrozu, "Cicha odwilż", strona 58 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Tak. Obchodzi ją tylko Jeżynowa Gwiazda, nie nasz klan.

—Kwieciste Ucho, "Bezgwiezdna ziemia", rozdział 1 (tłumaczenie nieoficjalne)

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Wyjawione w "Rzece ognia", strona 203 (angielskie wydanie)
  2. 2,0 2,1 Wyjawione w "Skrytych cieniach", strona 229 (angielskie wydanie)
  3. Wyjawione w "Skrytych cieniach", strona 231 (angielskie wydanie)
  4. 4,0 4,1 Wyjawione w "Zaginionych gwiazdach", spis klanów
  5. 5,0 5,1 Wyjawione w "Cichej odwilży", spis klanów
  6. Wyjawione w "Cichej odwilży", strona 155 (angielskie wydanie)

Advertisement