Warning.png

Warning.png
Dołączenie do Bezgwiezdnej Ziemi było moim największym błędem jakikolwiek popełniłam... Nie... nie jestem pewna, czy mogę sobie to wybaczyć.

—Kwitnący Upadek do Gołębiego Skrzydła, żałując dokonanego wyboru, "Cisza Gołębiego Skrzydła", rozdział 8

Kwitnący Upadek (ang. Blossomfall) - obecnie wojowniczka Klanu Pioruna, dawniej karmicielka.

Wygląd

Kwitnący Upadek jest kotką o długim, puchatym[12], szylkretowym futrze z bielą oraz białymi plamkami, które przypominają płatki kwiatów[6].

Charakter

Emoji AshfurThinking.png

Historia

Kwitnący Upadek to wojowniczka Klanu Pioruna, która służyła pod przywództwem Ognistej Gwiazdy, Jeżynowej Gwiazdy, Jesionowego Futra, Wiewiórczego Lotu, Lwiego Płomienia i Szarej Pręgi na terytoriach jezior. Urodziła się jako Zakwitka Milce i Szarej Prędze wraz z rodzeństwem; Wrzosią i Trzmielikiem. Została uczennicą - Kwitnącą Łapą, pod opieką Leszczynowego Ogona. Kiedy buk zmiażdżył kręgosłup Wrzoścowej Łapy, siostra był wyraźnie zazdrosna o uwagę, jaką brązowa uczennica otrzymała od swojej matki. Nawet kiedy została wojowniczką o imieniu Kwitnący Upadek, czuła się szczególnie zaniedbana przez matkę, a mroczne myśli, które miała w tej sprawie, doprowadziły ją do trenowania w Mrocznej Puszczy, gdzie zwróciła na siebie uwagę. Tam była szkolona przez Złamaną Gwiazdę, Jastrzębiego Mroza i ostatecznie Bluszczową Sadzawkę.

Podczas walki z Mroczną Puszczą Bluszczowa Sadzawka przekonała szylkretową kotkę, że ich lojalność powinna pozostać po stronie klanów. Wojowniczka, czując się okropnie, walczyła dla Klanu Pioruna i ostatecznie reszta Klanów wybaczyła jej szkolenie w Mrocznej Puszczy. Później była mentorką Ostrokrzewiastej Kity i urodziła kocięta Ciernistego Pazura, Łodyżka, Śliwkę, Orzełkę i Muszelka. Później ona, wraz z kilkoma kotami Klanu Pioruna, została wygnana przez fałszywego Jeżynową Gwiazdę po tym, jak mu się przeciwstawili, ale wróciła, gdy Wiewiórczy Lot została liderem Klanu Pioruna. Jej syn, Łodygowy Liść, został zabity w kolejnym nieudanej bitwie przeciwko oszustowi, a jej partner, Ciernisty Pazur, wyruszył na wędrówkę.

Fabuła

Potęga trójki

Zaćmienie

Zakwitka wraz ze swoim rodzeństwem Trzmielikiem i Wrzosią rodzą się jako kociaki Szarej Pręgi i Milki. Została tak nazwana, przez swoje białe plamki, wyglądające jak płatki kwiatów.

Długie cienie

Kiedy Wrzosia i Milka chorują, ona i jej brat, Trzmielik, są pod opieką Stokrotki.

Emoji AshfurThinking.png

Wschód słońca

Kiedy Sójcze Pióro przychodzi do żłobka, by zobaczyć jak miewają się karmicielki i kocięta, Zakwitka walczy z Ropuszkiem. Jej siostra, Wrzosia, prawie zostaje ugryziona przez żmiję, ale Miodowa Paproć odpycha ją i przyjmuje na siebie ugryzienie węża. Wkrótce złocista wojowniczka umiera.

Omen gwiazd

Czwarty uczeń

Kwitnąca Łapa jest teraz uczennicą Leszczynowego Ogona. Jest na patrolu który idzie do jeziora by zebrać trochę wody dla Klanu i napotyka patrol Klanu Rzeki, który przybył by sprawdzić czy żadne ryby nie są zjadane. Po tym, jak patrol wraca do obozu z Ulewną Burzą, wojownikiem Klanu Rzeki, z niecierpliwością pyta, czy jest więźniem, ale Lwi Płomień odmawia. Kilkakrotnie zostaje zabrana przez Leszczynowy Ogon na polowanie lub ćwiczenie walki.

Podczas nieobecności Gołębiej Łapy ona i jej rodzeństwo starają się być mili dla Bluszczowej Łapy. Pewnego dnia, kiedy próbują przekonać ją, by przyszła na pomoc starszym, Bluszczowa Łapa odpowiada, że nie wiedzą, jak to jest być ignorowanym i pozostawionym w tyle. Kiedy Gołębia Łapa wraca, Kwitnąca Łapa nie czuje żadnej urazy, że musi znosić jej wściekłą siostrę.

Kwitnąca Łapa i jej rodzeństwo walczą w obozie, gdy Lwi Płomień i Gołębia Łapa wracają z podróży w górę rzeki. Kiedy jej towarzyszka wraca tego dnia do legowiska uczniów, Kwitnąca Łapa zauważa, że Gołębia Łapa jest bohaterem, gdy młodszy uczeń udaje się do ich legowiska i odkrywa, że gniazdo kotki jest pokryte miękkimi piórami.

Przemijające echa

Kwitnąca Łapa bawi się ze swoją siostrą, Wrzoścową Łapą, rzucając w powietrze liście ogonem. Zatrzymuje ją Szara Pręga, mówiąc, że powinna pomagać, a nie bawić się z Wrzoścową Łapą. Później skarży się swojemu rodzeństwu, że nie czeka, aż pójdzie na polowanie. Trzmiela Łapa i Wrzoścowa Łapa następnie ciągną swojego królika z powrotem do obozu, pozostawiając Kwitnącą Łapę narzekającą, że znowu ją opuszczają. Kwitnąca Łapa mocno śpi, gdy Bluszczowa Łapa i Gołębia Łapa wymykają się pewnej nocy, aby zobaczyć Turzycowy Wąs. Kwitnąca Łapa budzi się później, gdy Bluszczowa Łapa wraca z patrolu o świcie. Czyści futro i mówi Bluszczowej Łapie, że wszyscy musieli robić patrole o świcie, ponieważ Bluszczowa Łapa uważała, że Gołębia Łapa jest traktowana w specjalny sposób. Następnie obiecuje dwóm młodszym kotkom, że nie zostaną ukarane na zawsze po tym, jak wkradły się do obozu Klanu Wiatru. Na następnym Zgromadzeniu Klan Pioruna przybywa jako pierwszy, więc Kwitnąca Łapa wspina się na Wielki Dąb i udaje, że rozpoczyna Zgromadzenie, nazywając siebie Kwitnącą Gwiazdą. Wiewiórczy Lot łapie ją i sprawia, że ta ​​spada z drzewa, wścieka się na nią, ale jest zadowolona, że nie jest ranna, gdy spada. Milka widzi swoje kocięta i wściekłą Wiewiórczy Lot i natychmiast broni swej córki. Podczas Zebrania kilka razy mamrocze, by skomentować to, co powiedzieli różni przywódcy. Później Gołębia Łapa znika, a Kwitnąca Łapa, Wrzoścowa Łapa i Białe Skrzydło szukają jej, dopóki nie pojawia się ponownie. Pewnego ranka Kwitnąca Łapa i jej rodzeństwo mają ocenę polowania, ale będą polować w parach. Rozżarzone Serce wzywa swoją uczennicę i łączy Kwitnącą Łapę z Bluszczową Łapą w parę. Szylkretowa kotka jest przerażona i błaga o to, by zamiast niej miała Gołębią Łapę za swojego partnera. Protestuje do Leszczynowego Ogona, że Bluszczowa Łapa jest złym i bezużytecznym łowcą. Dwóch uczniów udaje się do opuszczonego gniazda Dwunożnych, gdzie Kwitnąca Łapa rzuca się na nią, aby odeszła, gdy pójdzie na polowanie. Kiedy szaro - biała uczennica łapie ofiarę przed nią, Kwitnąca Łapa jest zdenerwowana i przypomina towarzyszce, że to nie była jej ocena. Obydwie w końcu polują razem, a Kwitnąca Łapa łapie kosa. Bluszczowa Łapa zauważa, jak nieudany był ten połów. Ciernisty Pazur postanawia wtedy wrócić do obozu. Szylkretowa kotka syczy do Bluszczową Łapę, mówiąc, że to jej wina, jeśli zawiedzie jej ocenę. Jednak ona i jej rodzeństwo zdają egzamin. Buk wywraca się do obozu, zabijając Długiego Ogona i łamiąc kręgosłup Wrzoścowej Łapy, uniemożliwiając jej ruszyć tylnymi nogami. Ona i jej brat martwią się o brązową uczennicę. Nieco później, cała trójka rodzeństwa zostaje wojownikami i nazywa się Kwitnący Upadek, Trzmiela Pręga i Wrzoścowe Światło, chociaż Kwitnący Upadek i Trzmiela Pręga są wojownikami przed ich kontuzjowaną towarzyszką z miotu. Cała trójka później dzieli razem myszą w słońcu po tym, jak Wrzoścowe Światło nauczyła się ciągnąć na dwóch przednich łapach. Chwilę później Rozżarzone Serce zwołuje Bluszczową Łapę, Kwitnący Upadek i Trzmielą Pręgę w celu ustalenia nowej metody treningu. Zakurzona Skóra, Liściasta Sadzawka, Leszczynowy Ogon i Brzozowy Zachód również do nich dołączają. Koty dzielą się na drużyny i próbują zająć kawałek terytorium. Trzmiela Pręga i jego siostra walczą ze sobą, a pręgowany kocur pokonuje ją. Podczas następnej próby Zakurzona Skóra każe Kwitnącemu Upadkowi ścigać się na skrawku paproci. Robi to, dopóki nie powstrzymają ją Rozżarzone Serce i Leszczynowy Ogon. Podczas walki z Klanem Cienia, szylkretowa wojowniczka wydaje się przezwyciężać swoją rywalizację z Bluszczową Łapą i obie walczą razem przeciwko Szczurzej Bliźnie. Jednak tuż przed rozpoczęciem bitwy przełamuje linię, myśląc, że coś usłyszała, kiedy Lwi Płomień mówi jej, żeby wracała.

Szepty nocy

Kiedy bitwa z Klanem Cienia dobiega końca, Kwitnący Upadek jest widziana z Bluszczową Łapą.

Emoji AshfurThinking.png

Znak księżyca

Zostaje zabrana do Mrocznej Puszczy przez Złamaną Gwiazdę.

Emoji AshfurThinking.png

Zapomniana wojowniczka

Emoji AshfurThinking.png

Ostatnia nadzieja

Emoji AshfurThinking.png

Wizja cieni

Misja ucznia

Emoji AshfurThinking.png

Piorun i cień

Emoji AshfurThinking.png

Rozbite niebo

Emoji AshfurThinking.png

Najciemniejsza noc

Emoji AshfurThinking.png

Rzeka ognia

Emoji AshfurThinking.png

Wściekła burza

Emoji AshfurThinking.png

Złamany kodeks

Zaginione gwiazdy

Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spisie klanów.

Cicha odwilż

Emoji AshfurThinking.png

Skryte cienie

Emoji AshfurThinking.png

Mroczna otchłań

Emoji AshfurThinking.png

Superedycje

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Kwitnący Upadek obserwuje poziom wody, gdy jezioro zalewa nieustanny deszcz. Wpada do wody, prawie tonąc, lecz zostaje uratowana przez Jeżynową Gwiazdę. Później kotka walczy przeciwko pieszczochom, które terroryzują Klan Cienia.

Próba Wroniego Pióra

Emoji AshfurThinking.png

Nadzieja Wiewiórczego Lotu

Emoji AshfurThinking.png

Przysięga Szarej Pręgi

Emoji AshfurThinking.png

Nowele

Opowieść Ostrokrzewiastego Liścia

Kwitnący Upadek i Bluszczowa Sadzawka są uwięzione w tunelach i zostają znalezione przez Ostrokrzewiasty Liść, która prowadzi je w bezpieczne miejsce.

Omen Mglistej Gwiazdy

Cisza Gołębiego Skrzydła

Kwitnący Upadek i reszta członków jej klanu, którzy trenowali w Mrocznej Puszczy, walczą, aby udowodnić swoją lojalność wobec ich klanu.

Gołębie Skrzydło przyłapuje później Kwitnący Upadek wymykającą się samotnie z obozu, a kotka ujawnia, że szuka kocimiętki dla chorych członków klanu.

Emoji AshfurThinking.png

Klan Brunatnej Skóry

Przewodnik po terenie

Ostateczny przewodnik

Emoji AshfurThinking.png

Ciekawostki

Cytaty

Nie wiem jak samotnicy i włóczędzy, radzą sobie sami, prawda, Gołębie Skrzydło?

—Kwitnący Upadek będąc wojowniczką, "Znak księżyca", strona 82

Poruszamy się jak wiewiórki, ale walczymy jak lisy!

—Kwitnący Upadek do Rudej Wierzby, "Ostatnia nadzieja", strona 112

Jestem dumny ze wszystkich moich kociaków. Kwitnący Upadek za jej odwagę i umiejętności w walce...

—Szara Pręga o swoich kociakach, "Burza Jeżynowej Gwiazdy", strona 453

Dlaczego starsi mieliby czekać? Kodeks Wojownika mówi że, karmicielki i starsi muszą jeść przed wojownikami, jako wyraz szacunku.

—Kwitnący Upadek kwestionuje nową decyzję Jeżynowej Gwiazdy, "Cicha odwilż", strona 102

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. Wyjawione w "Skrytych cieniach", strona 286 (angielskie wydanie)
  2. Wyjawione w "Rozbitym niebie", spis klanów
  3. 3,0 3,1 Wyjawione w "Skrytych cieniach", strona 229 (angielskie wydanie)
  4. Wyjawione w "Przemijających echach", strona 176 (angielskie wydanie)
  5. 5,0 5,1 Wyjawione w "Czwartym uczniu", spis klanów
  6. 6,0 6,1 6,2 Wyjawione w "Zaćmieniu", strona 158 (angielskie wydanie)
  8. Wyjawione w "Znaku księżyca", strona 131 (angielskie wydanie)
  10. Wyjawione w "Ostatniej nadziei", strona 110 (angielskie wydanie)
  11. Wyjawione w "Misji ucznia", rozdział 1
  12. Wyjawione w "Burza Jeżynowej Gwiazdy", strona 72 (angielskie wydanie)