FANDOM

Jaki sens ma utrata przyszłości naszych Klanów, kiedy pozwolimy im rosnąć w sile, skoro bitwy będą łatwiejsze do wygrania?

—Leszczynowa Gwiazda, Kodeks Klanów

Leszczynowa Gwiazda (ang. Hazelstar) - przywódca w starożytnym Klanu Wiatru.

Wygląd

Leszczynowa Gwiazda jest rudym kocurem.[1]

Fabuła

Omen Gwiazd

Nocne szepty

Chociaż nie nazwany po imieniu, Stokrotkowy Ogon wspomina Leszczynową Gwiazdę, gdy rozmawia z Pustułczym Lotem, medykiem Klanu Wiatru. Mówi młodemu medykowi, że kiedyś sprzeciwiła się przywódcy, prowadząc karmicielki Klanu Wiatru i Klanu Cienia przeciwko niemu, ponieważ chciał mianować kociaki na uczniów, które miały dopiero cztery księżyce.

Przewodnik po Terenie

Kodeks Klanów

Leszczynowa Gwiazda to starożytny przywódca Klanu Wiatru.

Jest widziany, jak przygotowuje Klan Wiatru na bitwę z Klanem Cienia. Dwa klany spotykają się na granicy. Burzowa Gwiazda, starożytny przywódca Klanu Cienia, sprzecza się z przywódcą, zwracając uwagę na to, że większość jego uczniów ciągle jest za mała. Leszczynowa Gwiazda ma zamiar prowadzić Klan Wiatru ku bitwie, ale powstrzymują je karmicielki, Stokrotkowy Ogon z Klanu Wiatru, Jastrzębia Stopa z Klanu Wiatriu i Dębowy Liść z Klanu Cienia. Proponują, aby wszyscy uczniowie mieli po sześć księżyców, aby rozpocząć szkolenie; w ten sposób Klany nie stracą żadnych wojowników, a uczniowie mają wystarczająco dużo czasu na trening.

Gdy Leszczynowa Gwiazda zostaje zapytany, czy to przejdzie, odpowiada, że ​​byłoby nierozsądnie stracić tak cenne koty Klanu, jeśli pozwoli im rosnąć, bitwy będą łatwiej wygrane. Brzmiało to trochę jak groźba, a nie oznaka słabości. Obaj proponują to jako część kodeksu wojownika na następnym zgromadzeniu, a inni przywódcy zgadzają się, a więc kodeks wchodzi w życie jako piąta zasada kodeksu wojownika, że ​​wszystkie kociaki muszą mieć sześć księżyców, zanim rozpoczną szkolenie.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione w Kodeksie Klanów