Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Maluchy! Zostawcie Chmurną Gwiazdę w spokoju! Wybacz. Nie wiem, skąd w nich tyle energii. Obiecałam, że nauczysz je walczyć, inaczej nie dałyby Ptasiemu Lotowi spokoju w żłobku.

—Leszczynowe Skrzydło, przepraszając Chmurną Gwiazdę za swoje kocięta, "Tułaczka Chmurnej Gwiazdy", strona 21

Leszczynowe Skrzydło (ang. Hazelwing) - dawna karmicielka starożytnego Klanu Nieba. Obecnie przebywa w Klanie Gwiazdy.

Opis[]

Leszczynowe Skrzydło to pomarańczowa, pręgowana kotka z zielonymi oczami[2].

Charakter[]

Leszczynowe Skrzydło była przyjazną kotką. W danej sytuacji okazywała poczucie winy, nawet jeżeli nie była odpowiedzialna za dany incydent. Dla swoich kociąt była bardzo opiekuńcza i martwiła się o nie, gdy terytorium Klanu Nieba zaczynało być niszczone.

Historia[]

Leszczynowe Skrzydło była dawną karmicielką starożytnego Klanu Nieba za czasów przywództwa Chmurnej Gwiazdy.

Urodziła czwórkę kociąt: Pajęczynka, Wyklutka, Żarkę i Jemiołkę. Spokojnie je wychowywała, jednak w tamtym czasie panował trudny czas dla Klanu Nieba. Podczas niego Leszczynowe Skrzydło starała się dzielić zwierzyną ze swoimi kociakami i z Płatkowym Zachodem, która niedługo potem zmarła i kotka brała udział w jej czuwaniu. Podążyła ze swoimi pobratymcami, gdy Klan Nieba odszedł z terytoria pięciu klanów i ostatecznie dołączyła do Klanu Gwiazdy, gdzie później dołączyła do reszty przodków.

Fabuła[]

Mroczna wizja[]

Niebo w strzępach[]

Po powrocie Klanu Nieba z innymi klanami na tereny jeziora, Olchowe Serce i inni medycy są szczęśliwymi świadkami, jak przodkowie Klanu Nieba dołączają do Klanu Gwiazdy.

Superedycje[]

Misja Ognistej Gwiazdy[]

Leszczynowe Skrzydło jest karmicielką Klanu Nieba. Chociaż nie zostaje wprost nazwana, pomaga Ptasiemu Lotowi nieść jej małe kocięta, a własne młode karmicielki idą za nią.

Nowele[]

Tułaczka Chmurnej Gwiazdy[]

Pierwszy raz jest widziana, gdy idzie do legowiska Chmurnej Gwiazdy, ponieważ jej kocięta dręczą go, by pokazał im jakikolwiek ruch bitewny. Przeprasza pospiesznie za ich zachowanie, po czym wyjaśnia, że obiecanie, że pokaże im się ruchy bitewne, było jedynym sposobem, aby dały odpocząć Ptasiemu Lotowi. Jakiś czas później, gdy przywódca i jego partnerka rozmawiają o swoich przyszłych kociętach, Chmurna Gwiazda myśli o tym, że każde z ich kociąt mogłyby być innej płci, podobnie jak młode Leszczynowego Skrzydła.

Po wydarzeniu ze spadającymi drzewami, Leszczynowe Skrzydło zaczęła obawiać się, jak daleko mogą jeszcze dojść Dwunożni, a jej kocięta przecież nie przetrwają tak strasznych rzeczy. Później Ptasi Lot pomaga karmicielce zagonić jej kocięta do żłobka.

Gdy Chmurna Gwiazda pyta, czy każdy kot już zjadł, Ptasi Lot wspomina o tym, że Leszczynowe Skrzydło dzieli się zwierzyną z kociakami oraz z Płatkowym Zachodem, gdyż jak powiedziała, nie jest głodna.

Gdy na zgromadzeniu Chmurna Gwiazda martwi się, że jego klan głoduje, w czasie gdy inne mają mnóstwo zwierzyny, myśli o kociętach Leszczynowego Skrzydła oraz o tym, że wkrótce i one będą głodowały.

Medyczka Płowy Krok mówi Chmurnej Gwieździe, aby pomógł przygotować kocięta Leszczynowego Skrzydła do czuwania. Karmicielka stara się pospieszyć, lecz Żarka próbuje polizać Płatkowy Zachód, przez co wściekła zdzieliła ją po nogach.

Na zgromadzeniu, podczas którego Klan Nieba opuścił las pięciu klanów, Leszczynowe Skrzydło pomaga nieść kocięta Ptasiego Lotu. Trzyma Kropkę, a tuż za nią idą jej własne kociaki.

Relacje[]

Pajęczynek, Wyklutek, Żarka i Jemiołka[]

Leszczynowe Skrzydło kochała swoje kocięta, mimo ich energicznego i wymęczającego zachowania. Martwiła się o ich życie podczas ciężkiego okresu Klanu Nieba i dzieliła się z nimi jedzeniem. Chociaż potrafiła ich wystarczająco karać, jak było w przypadku zachowania Żarki na czuwaniu Płatkowego Zachodu.

Cytaty[]

Ale nie wiemy, jak daleko dotrą Dwunożni! Moje kocięta są zdecydowanie za małe, by przeżyć spadające na nich drzewa!

—Leszczynowe Skrzydło, martwiąca się o swoje kocięta, "Tułaczka Chmurnej Gwiazdy", strona 60

Galeria[]

Bazy postaci[]

Przypisy[]

  1. Wyjawione w "Niebie w strzępach", strona 265 (angielskie wydanie)
  2. 2,0 2,1 2,2 Wyjawione w "Tułaczce Chmurnej Gwiazdy", spis klanów
  3. Wyjawione przez Vicky na jej Facebooku
  4. Wyjawione na Facebook'u Vicky
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 Wyjawione w "Tułaczce Chmurnej Gwiazdy", rozdział 1
Advertisement