FANDOM

Warning

Warning

Liściasty Cień (ang. Leafshade) – Pojawia się w cyklu Wizje Cienia. Wojowniczka Klanu Pioruna. Córka Liliowego Serca i Śnieżnego Gąszczu oraz siostra Skowrończej Pieśni i Miodowego Futra.

Wygląd

Jest szylkretową kotką z długim futrem. Ma prawdopodobnie bursztynowe lub pomarańczowe oczy.

Fabuła

Super Edycja

Cień Tygrysiego Serca

Nie pojawia się formalnie w książce, ale jest wymieniona w spisie kotów.

Wizja Cienia

Misja ucznia

Przed opuszczeniem Olchowej Łapy , aby wyruszyć na swoją misję widać Liść i jej rodzeństwo bawiących się wokół łap Stokrotki i Liliowego Serca.

Po powrocie Olchowej Łapy wchodzi do żłobka , a Liliowe Serce każe mu uważać, gdzie kładzie łapy. Spogląda w dół i zauważa, Listka , Miodka i Skowronka walczących ze sobą na podłodze legowiska.

Liść jest widziana z jej miotami , a Gałązka zaczepia ją i pyta kim jest uczeń. Skowronek wyjaśnia jej , że kiedy kociak będzie miał sześć księżyców dostaje mentora i uczy się być wojownikiem. Liść zrzuca kawałki mchu na ziemię i miauczy , że podczas nauki będą uczyć walczyć. Kiedy Olchowa Łapa i Roziskrzona Łapa zabierają Gałązkę i Fiołka na zgromadzenie Roziskrzona Łapa uspokaja nerwowe kociaki. Mówi też , że będą miały dużo do opowiedzenia Listkowi , Miodkowi i Skowronkowi kiedy wrócą do domu.

Ciekawostka

Galeria

Bazy postaci