FANDOM

To będzie złe, prawda? Mam na myśli, gorsze niż wcześniej.

—Liliowe Futro , Kodeks Klanów

Liliowe Futro (ang. Lilyfur) – jest starożytną karmicielką w Klanie Cienia.

Wygląd

Liliowe Futro jest białą kotką.[1]

Fabuła

Super Edycje

Kodeks Klanów

Liliowe Futro jest starożytną karmicielką w Klanie Cienia, która jest w zaawansowanej ciąży. Wraz ze swoimi pobratymcami stoi na skraju polany z uszami postawionymi w stronę drzew. Kotka odwraca się, gdy słyszy wychodzą z jaskini medyczkę, Omszone Serce, która mówi, że Klan Cienia i Klan Wiatru znowu walczą. Medyczka cała się spina, gdy utrzymuje wizję rozlewającej się krwi. Liliowe Futro pyta, czy wszystko w porządku i czy w gardle utknęła jej kulka sierści. Omszone Serce biegnie, by zatrzymać bitwę, a Liliowe Futro biegnie za nią. Medyczka ostrzega, że może zranić swoje nienarodzone kocięta. Karmicielka odpowiada, że kociakom nic nie będzie. Dodaje, że wiele razy widziała, jak medyczka pomagała innym i będzie wstanie pomóc jej opatrywać rany. Liliowe Futro niepewnie pyta, czy ta bitwa będzie gorsza niż poprzednia. Medyczka ponuro potwierdza. Wychodzą na polane przy Drodze Grzmotu. Po tym, jak Omszone Serce i medyk Klanu Wiatru, Prędka Stopa przerywają bitwę, Liliowe Futro pyta, czy może w czymś pomóc.

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 Wyjawione w Kodeksie Klanów