FANDOM

Warning
Moja matka oddała życie, aby chronić żłobek. Umarła jak wojownik. Nie odbieraj jej.

—Lodowa Chmura do ojca, który przygotowuje Paprotkową Chmurę do pochowania w Ciszy Gołębiego Skrzydła, strona 3

Oblodzona Chmura (ang. Icecloud) – dawna wojowniczka Klanu Pioruna, córka Zakurzonej Skóry i Paprotkowej Chmury, siostra Modrzewika, Krzewika, Pajęczej Nogi, Ryjówczej Łapy, Brzozowego Zachodu i Lisiego Skoku.

Zginęła przez straszną epidemię zielonego kaszlu. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Po raz pierwszy pojawiła się w Widzeniu, a po śmierci w Burzy Jeżynowej Gwiazdy.

Wygląd

Lodowa Chmura jest smukłą, śnieżnobiałą kotką z jasnoniebieskimi oczami. 

Historia

Lodowatka i Lisek urodzili się Paprotkowej Chmurze i Zakurzonej Skórze w żłobku Klanu Pioruna.

Kotka została wojowniczką o imieniu Lodowata Chmura. Niestety umiera z powodu epidemii zielonego kaszlu tym samym dołączając do Klanu Gwiazdy w którym przebywa jej matka Paprotkowa Chmura.

Fabuła

Super Edycje

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Jeżynowa Gwiazda wspomina że Lodowa Chmura, Leszczynowy Ogon i Ropuszy Krok zginęli z powodu epidemii zielonego kaszlu. Lisi Skok, brat białej kotki również zmarł, ale z powodu ran odniesionych po bitwie z Mroczną Puszczą.

Jagodowy Nos wspomina ją, kiedy mówi o wszystkich kotach, które niedawno umarły.

Ona, jej brat i rodzeństwo, dołączają do swojej matki, Paprotkowej Chmury, która jest Klanie Gwiazdy i witają swojego ojca, Zakurzoną Skórę, który został zabity przez borsuka, podczas walki z borsukami, które niepokoiły Klan Cienia.

Potęga Trójki

Widzenie

Lodowatka rodzi się Paprotkowej Chmurze i Zakurzonej Skórze, wraz z Liskiem.

Mroczna rzeka

Emoji AshfurThinking

Wyrzutek

Lodowatka i jej brat, Lisek, osiągają wiek sześciu księżyców, i zostają uczniami - Oblodzoną Łapą i Lisią Łapą.

Emoji AshfurThinking

Omen Gwiazd

Czwarty Uczeń

Po upływie sześciu księżyców, Oblodzona Łapa staje się wojowniczką, Lodową Chmurą, wraz z bratem, Lisią Łapą który staję się Lisim Skokiem.

Nowele

Opowieść Ostrokrzewiastego Liścia

Lodowa Chmura nie pojawia się oficjalnie, jednak pojawia się w spisie klanów.

Omen Mglistej Gwiazdy

Ciekawostki

  • Wspomniano że Lodowa Chmura mogła się podkochiwać w Lwim Płomieniu; jednak nigdy nie zostało to potwierdzone w książkach.

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. Wyjawione w "Wyrzutku", strona 57
  2. Wyjawione w "Widzeniu", spis klanów