FANDOM

Moja matka oddała życie, aby chronić żłobek. Umarła jak wojownik. Nie odbieraj jej.

—Lodowa Chmura do ojca który przygotowuje Paprotkową Chmurę do pochowania w Ciszy Gołębiego Skrzydła, strona 3

Lodowa Chmura (ang. Icecloud) dawna wojowniczka Klanu Pioruna, córka Zakurzonej Skóry i Paprotkowej Chmury, siostra Modrzewika, Krzewika, Pajęczej Nogi, Ryjówczej Łapy, Brzozowego Upadku i Lisiego Skoku.

Obecnie jest w Klanie Gwiazdy. Po raz pierwszy pojawiła się w Widzenie, a po śmierci w Burzy Jeżynowej Gwiazdy.

Zginęła przez straszną, epidemię zielonego kaszlu. Obecnie znajduje się w Klanie Gwiazdy, wraz z matką, ojcem, Modrzewikiem, Krzewikiem, Pajęczą Nogą, Ryjówczą Łapą i Lisim Skokiem.

Wygląd

Lodowa Chmura jest smukłą, śnieżnobiałą kotką z jasnoniebieskimi oczami. 

Fabuła

Super Edycje

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Jeżynowa Gwiazda wspomina że Lodowa Chmura, Leszczynowy Ogon i Ropuszy Krok zginęli z powodu epidemii zielonego kaszlu. Lisi Skok, brat białej kotki również zmarł, ale z powodu ran po bitwie z Ciemnym Lasem.

Jagodowy Nos, wspomina ją kiedy miauczy o wszystkich kotach, które niedawno umarły.

Ona, jej brat i rodzeństwo, dołączają do swojej matki, Paprotkowej Chmury która jest Klanie Gwiazdy i witają swojego ojca, Zakurzoną Skórę, który został zabity przez borsuka, podczas walki z borsukami które niepokoiły Klan Cienia.

Moc Trójki

Widzenie

Lód rodzi się Paprotkowej Chmurze i Zakurzonej Skórze, wraz z Liskiem.

Omen Gwiazd

Czwarty Uczeń

Po upływie sześciu księżyców, Lodowa Łapa staje się wojowniczką, Lodową Chmurą, wraz z bratem Lisią Łapą który staję się Lisim Skokiem.

Nowele

Opowieść Ostrokrzewowego Liścia

Lodowa Chmura nie pojawia się oficjalnie w Opowieści Ostrokrzewiowego Liścia, pojawia się jedynie w spisie.

Omen Mglistej Gwiazdy

Lodowa Chmura nie pojawia się oficjalnie w Omenie Mglistej Gwiazdy, jedynie pojawia się w spisie.

Ciekawostki

  • Wspomniano że Lodowa Chmura mogła się podkochiwać w Lwim Płomieniu; jednak nie wspomniano o tym w książkach.
  • Lodowa Chmura nie jest albinosem.
    • Raczej prawdopodobne jest to że jest leucystyczna.

Błędy

  • Została opisana z bladymi oczami.

Galeria

Bazy postaci