FANDOM

Warning
Jej sny należały teraz do Klanu Gwiazdy. Każdy włos na jej skórze, każde uderzenie jej serca, każdy oddech należał do nich.

—Lot Ćmy o byciu medykiem, "Wizja Lotu Ćmy", strona 479

Lot Ćmy (ang. Moth Flight) – córka pierwszej założycielki i przywódczyni Klanu Wiatru, Wietrznej Gwiazdy i jej partnera Janowcowej Gwiazdy. Główna i tytułowa bohaterka Super Edycji pt. Wizja Lotu Ćmy.

Wygląd

Lot Ćmy jest szarzejącą, śnieżno-białą kotką z jasnozielonymi oczami. Ma miękkie i krótkie futro.

Fabuła

Świt Klanów

Pierwsza bitwa

Lot Ćmy urodziła się Wietrznemu Biegaczowi i Janowcowemu Futru. W miocie razem z kotką na świat przyszła jej siostra Poranny Wąs i dwóch braci Żar i Zakurzony Pysk.

Płonąca gwiazda

Podczas walki Nieba z Jednym Okiem, choć jest nienazwana po imieniu, Lot Ćmy i jej brat są wspomniani, kiedy Piorun zdaje sobie rozumieć, że ich mama musiała ich zostawić w obozie, z Łupką opiekującą się nimi.

Podział lasu

Wietrzny Biegacz jest widziana po bitwie jak leży owinięta przy swoich kiciętach w tym Lotu Ćmy. Mówi że jej dzieci będą teraz razem bo zadługo nie bedą już razem. Niedługo po tym umierają Żar i Poranny Wąs.

Ścieżka gwiazd

Emoji AshfurThinking

Super Edycje

Wizja Lotu Ćmy

Emoji AshfurThinking

Odwet Wysokiej Gwiazdy

Lot Ćmy odwiedza Wrzosową Gwiazde w Klanie Gwiazdy po jej ceremonii przywódczyni. Liderka zaskoczona wspomina, że jest ona pierwszą medyczką Klanu Wiatru. Biała kotka wyznaje, że obserwowała jej ceremonie, i czekała aż pozostali odejdą, by mogła z nią porozmawiać. Medyczka ostrzega nową przywódczynie, by nie wymuszała od swojego klanu lojalności i że ktoś z jej klanu zostanie włóczęgą.

Lot Ćmy później pojawia się na ceremonii przywódcy Wysokiej Gwiazdy i daje mu czwarte życie.

Nadzieja Wiewiórczego Lotu

Emoji AshfurThinking

Nowele

Echo Piorunowej Gwiazdy

Nie pojawia się oficjalnie w Echu Piorunowej Gwiazdy, ale znajduje się w spisie Klanów.

Życie Cienistej Gwiazdy

Emoji AshfurThinking

Przewodnik po terenie

Sekrety Klanów

Lot Ćmy jest starożytnym wojownikiem Klanu Wiatru.

Ostateczny przewodnik

Emoji AshfurThinking

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki