FANDOM

Lulu i Łatek odeszli do nowego domu. Ale wciąż ich widzimy czasami,i są bardzo szczęśliwi. Przynajmniej wiem, że są razem.

Fiołek o Lulu i Łatku w Pożegnanie Kruczej Łapy

Lulu – jest drugą córką Fiołka i również jest siostrą Łatka, Pięknego Liścia i Dzielnej Sadzawki.

Wygląd

Lulu jest jasną, piaskoworudą kotką z długim futrem.

Fabuła

Ścieżka Kruczej Łapy

Pożegnanie Kruczej Łapy

Lulu jest kociakiem Fiołka wraz z Łatkiem,Pięknym Liściem i Dzielną Sadzawką. Kiedy Jęczmień i Krucza Łapa odwiedzają Fiołka, zabiera ich do domu. Ich matka również wraca do ich domu, i nazywa swoje kociaki słodkie maleństwa. Fiołek przedstawia swoje kociaki dwóm kocurom zabierając dwa kociaki z głowy jej brata. Fiołek dwa małe koty do nich, ujawniając ich imienia Łatek i Lulu.

Następnie kotka przeprasza Kruczą Łapę,wyjaśniając, że jej kociaki są naprawdę podekscytowani wizytą samotników. Lulu i Łatek wydają się ciche i nieśmiałe w porównaniu do rodzeństwa. Fiołek wkrótce mówi, że ich wizyta z Kruczą Łapą i Jęczmieniem się skończyła, i siada przy Lulu i jej rodzeństwem. Ich futra są blisko siebie gdy jej dzieci idą spać.

Kilka księżyców później, Fiolet, Piękny Liść i Dzielna Sadzawka przyszli odwiedzić Kruczą Łapę i Jęczmienia z Lulu oraz Łatkiem. Jęczmień pyta się jak tam u nich, a Fiołek niestety tłumaczy, że przenieśli się do nowego domu ale czasem widzą ich krewnych. Fiołek stwierdza, że są bardzo szczęśliwi i cieszy się, że nadal są razem.

Ciekawostki

  • Vicky oświadczyła, że żaden z kociąt Fiołka nie jest w żaden sposób związane z Ognistą Gwiazdą.
  • Jest jedyną kotką w historii Wojowników i jedną z dwóch postaci w serii, których oczy mają różne kolory.

Galeria

Bazy postaci