FANDOM

Wiem, jak to jest mieć moc, żaden inny kot tego nie zrozumie. To największe uczucie samotności na świecie.

—Lwi Płomień myślący o swojej mocy w Czwarty Uczeń

Lwi Płomień (ang. Lionblaze) wojownik, należący do Klanu Pioruna, pod przywódctwem Jeżynowej Gwiazdy .

Wygląd

Lwi Płomień to muskularny kocur o szerokich barkach i złotobrązowej, pręgowanej sierści. Posiada bursztynowe oczy koloru słońca. Ma bujne futro, gęstsze przy szyi oraz masywne łapy, pokryte równie gęstym jak na karku futrem. Na jednym z jego uszu widniej bitewne nacięcie.

Charakter

Lwi Płomień jest dzielnym i zdeterminowanym kotem, który nie boi się walki. Kocha swoje rodzeństwo ponad wszystko i zginąłby za nie, jeśli byłaby potrzeba. Ma również zaskakujące zdolności w polowaniu. Swojemu Klanu jest potężnie lojalny. Ale jest też trochę samolubny.

Historia

Urodził się z zakazanego związku medyczki, należącej do Klanu Pioruna, Liściastej Sadzawki oraz wojownika Klanu Wiatru, Wroniego Pióra. Jednak wraz ze swoim rodzeństwem Sójczym Piórem i Ostrokrzewowym Liściem, został adoptowany przez Jeżynowego Pazura i Wiewiórczy Lot i wychowany w klanie matki. Po mianowaniu uczniem, szkolił się u Jesionowego Futra.

Fabuła

Super Edycja

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Cień Tygrysiego Serca

Lwi Płomień nie pojawia się formalnie w Cieniu Tygrysiego Serca, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Moc Trójki

Widok

Lewek jest synem Wiewiórczego Lotu i Jeżynowego Pazura oraz bratem Sójki i Ostrokrzewika. Lewek jest wyróżnia się swoimi umiejętnościami podczas zabaw wraz z rodzeństwem w polowanie lub zapasy. Podobnie jak Ostrokrzewik ma silne cechy przywódcze. Jest też wobec swojego brata i siostry.

Gdy martwy lis został znaleziony na terytorium, patrol powiadamia Ognistą Gwiazdę, że w pobliżu są prawdopodobnie młode. Przywódca wysyła następny patrol, aby odszukał on lisy i je przepędził. Lewek i jego rodzeństwo proszą, by wziąć udział w akcji, ale Jeżynowy Pazur mówi, że są za młodzi. Aby ich pocieszyć, mówi, że mogą pomóc Jesionowemu Futru.

Wyrzutek

Lwia Łapa trenuje razem z innymi uczniami. Na ich trening przyszedł Jagodowy Nos. Kocur chwali Miodową Łapę, a potem krytykuje ruchy Lwiej Łapy. Kot jest zdenerwowany i myśli że wojownik nie jest jego mentorem. Po chwili wojownik i uczeń zaczynają się kłócić.

Ceremonie

Ceremonia ucznia

Ognista Gwiazda: Lewku! Od tego dnia, dopóki nie otrzymasz swojego pełnoprawnego imienia wojownika, będziesz zwany jako Lwia Łapa. Jesionowe Futro, byłeś mentorem Brzozowego Upadku, dzięki temu stał się on częścią naszego klanu. Teraz Klan Pioruna prosi, abyś ponownie udowodnił, jak wspaniałym mentorem jesteś.
Jesionowe Futro: Nie opuszczę cię Klanie Pioruna.
Wszyscy Lwia Łapa! Lwia Łapa!

Widzenie, str.86-87

Ciekawostki

  • Lwi Płomień był tak silny, że nigdy nie przegrał bitwy, wyjątkiem jest, gdy on sam pragnął przegranej. Jednak jego moc została mu odebrana po wypełnieniu przepowiedni.
  • Posiada krew kota domowego po Ognistej Gwieździe, krew Klanu Nieba po Rudym Ogonie, oraz krew Klanu Wiatru po Wronim Piórze.
  • Ucho Lwiego Płomienia jest uszkodzone, po sesji treningowej w Ciemnym Lesie. Jest to sprzeczne z jego przepowiednią, mówiącą, że Lwi Płomień nie dozna żadnych obrażeń w jakiejkolwiek walce.
  • Lwi Płomień jest dalekim krewnym Wietrznej Gwiazdy, za pośrednictwem Jesionowej Stopy.
  • Został nazwany tak, gdyż wygląda dokładnie tak, jak lew.

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Koty Klanu Pioruna
Przywódca Jeżynowa Gwiazda
Zastępca Jagodowy Nos
Medycy Sójcze PióroOlchowe Serce
Wojownicy Ciernisty PazurBiałe SkrzydłoBrzozowy UpadekMysi WąsMakowy MrózLwi PłomieńRozżarzone SerceRóżany PłatekTrzmiela PręgaKwiecisty UpadekBluszczowa SadzawkaWiśniowy UpadekKreci WąsLiliowe SerceZroszony NosBurzowa ChmuraPaprotkowa PieśńOstrokrzewowa KitaMiodowe FutroLiściasty CieńRosochata GałązkaPłetwiasty SkokOrle SkrzydłoŚliwkowy KamieńMuszelkowe FutroŁodygowy LiśćKłapiący ZąbMuszy WąsPlamiste FutroZjeżony MrózSzczawiowa PręgaRoziskrzona SkóraKwieciste UchoTrzepoczący Pazur
Uczniowie Zatokowa ŁapaMirtowa ŁapaPłomienna ŁapaZiębia Łapa
Karmicielki Stokrotka
Kociaki -
Starszyzna Szara PręgaPaprociowe FutroObłoczny OgonJasne Serce