FANDOM

Warning
Wiem, jak to jest mieć moc, żaden inny kot tego nie zrozumie. To największe uczucie samotności na świecie.

—Lwi Płomień myślący o swojej mocy w Czwarty Uczeń

Lwi Płomień (ang. Lionblaze) obecny zastępca w Klanie Pioruna, pod przywództwem Wiewiórczego Lotu. Brat Sójczego Pióra i Ostrokrzewiastego Liścia oraz przyrodni brat Bryzowej Skóry. Syn Liściastej Sadzawki i Wroniego Pióra.

Wygląd

Lwi Płomień to muskularny kocur o szerokich barkach i złotobrązowej, pręgowanej sierści. Posiada bursztynowe oczy koloru słońca. Ma bujne futro, gęstsze przy szyi oraz masywne łapy, pokryte równie gęstym jak na karku futrem. Na jednym z jego uszu widniej bitewne nacięcie.

Charakter

Lwi Płomień jest dzielnym i zdeterminowanym kotem, który nie boi się walki. Kocha swoje rodzeństwo ponad wszystko i zginąłby za nie, jeśli byłaby potrzeba. Ma również zaskakujące zdolności w polowaniu. Swojemu Klanowi jest potężnie lojalny, ale jego wadą jest to, że czasami potrafi być samolubny.

Historia

Urodził się z zakazanego związku medyczki, należącej do Klanu Pioruna, Liściastej Sadzawki oraz wojownika Klanu Wiatru, Wroniego Pióra. Jednak wraz ze swoim rodzeństwem Sójczym Piórem i Ostrokrzewiastym Liściem, został adoptowany przez Jeżynowego Pazura i Wiewiórczy Lot i wychowany w klanie matki. Należał do przepowiedni o Trójce, a jego mocą była nadludzka siła i brak możliwości zranienia go. Po mianowaniu uczniem, szkolił się u Jesionowego Futra. Był w zakazanym związku z Wrzosową Łapą, ale przestał spotykać się z nią. Przez jakiś czas trenował w Mrocznej Puszczy, jednak gdy został wojownikiem, dowiedział się że Wiewiórczy Lot to nie jest jego prawdziwa matka, przez co - wściekły na Tygrysią Gwiazdę że ten go kłamał że jest potomkiem Ognistej Gwiazdy - zaprzestał tam trenować. Wkrótce dostał własną uczennicę - Gołębią Łapę. Razem z nią i kilkoma kotami z innych Klanów wyruszył na misję, polegającą na odnalezienia przyczyny suszy która nawiedziła Klany i odblokowaniu dopływu wody do jeziora. Udało mu się to. Długo po tym wziął sobie Rozżarzone Serce na partnerkę. Brał udział w bitwie z kotami Mrocznej Puszczy. W "Burzy Jeżynowej Gwiazdy" jego partnerka była w ciąży. Wkrótce doczekał się narodzin trójki kociąt - Szczawika, Ostrokrzewinki i Paprotki, którzy zostali potem wojownikami. Następnie w "Rzece ognia" on i Rozżarzone Serce doczekali się kolejnego miotu, w którym urodzili się Muszka, Plamka i Kłapeć, którzy również zostali wojownikami. Obecnie jest zastępcą Wiewiórczego Lotu.

Fabuła

Super Edycja

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Emoji AshfurThinking

Cień Tygrysiego Serca

Lwi Płomień nie pojawia się formalnie w Cieniu Tygrysiego Serca, ale jest wymieniony w spisie Klanów.

Potęga trójki

Widzenie

Lewek jest synem Wiewiórczego Lotu i Jeżynowego Pazura oraz bratem Sójka i Ostrokrzewinki. Lewek wyróżnia się swoimi umiejętnościami podczas zabaw wraz z rodzeństwem w polowanie lub zapasy. Podobnie jak Ostrokrzewinka ma silne cechy przywódcze.

Gdy martwy lis został znaleziony na terytorium, patrol powiadamia Ognistą Gwiazdę, że w pobliżu są prawdopodobnie młode. Przywódca wysyła następny patrol, aby odszukał on lisy i je przepędził. Lewek i jego rodzeństwo proszą, by wziąć udział w akcji, ale Jeżynowy Pazur mówi, że są za młodzi. Aby ich pocieszyć, mówi, że mogą pomóc Jesionowemu Futru.

Wyrzutek

Lwia Łapa trenuje razem z innymi uczniami. Na ich trening przyszedł Jagodowy Nos. Kocur chwali Miodową Łapę, a potem krytykuje ruchy Lwiej Łapy. Kot jest zdenerwowany i myśli że wojownik nie jest jego mentorem. Po chwili wojownik i uczeń zaczynają się kłócić.

Emoji AshfurThinking

Ceremonie

Ceremonia ucznia

Ognista Gwiazda: Lewku! Od dziś do dnia, gdy otrzymasz imię wojownika, będziesz nazywany Lwią Łapą. Jesionowe Futro, wytrenowałeś Brzozowy Zachód i jest on chlubą swego klanu. Teraz Klan Pioruna prosi cię, abyś ponownie udowodnił, jak wspaniałym mentorem jesteś.
Jesionowe Futro: Nie zawiodę Klanu Pioruna.
Wszyscy Lwia Łapa! Lwia Łapa!

Widzenie, str.113-114

Ciekawostki

  • Lwi Płomień był tak silny, że nigdy nie przegrał bitwy, wyjątkiem jest, gdy on sam pragnął przegranej. Jednak jego moc została mu odebrana po wypełnieniu przepowiedni.
  • Posiada krew kota domowego po Ognistej Gwieździe oraz krew Klanu Wiatru po Wronim Piórze.
  • Ucho Lwiego Płomienia jest uszkodzone, po sesji treningowej w Mrocznej Puszczy. Jest to sprzeczne z jego przepowiednią, mówiącą, że Lwi Płomień nie dozna żadnych obrażeń w jakiejkolwiek walce.
  • Lwi Płomień jest dalekim krewnym Wietrznej Gwiazdy, za pośrednictwem Jesionowej Stopy.
  • Został nazwany tak, gdyż wygląda dokładnie tak, jak lew.
  • Lwi Płomień jest reinkarnacją Ryku Lwa

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki