FANDOM

Warning
Myślisz, że wyrwalibyśmy jakikolwiek kłak z ich skóry? Kociaki są najbardziej cenną częścią klanu. Są wojownikami, którzy będą bronić swoich klanowiczów w nadchodzących księżycach, są myśliwymi, którzy znajdą jedzenie nawet w najzimniejszej Porze Nagich Drzew, koty, które będą miały własne kociaki, przekazując im wszystko, czego oni się nauczyli. Klan, który nie ma kociaków, równie dobrze może być martwy

—Mała Gwiazda do Szarego Skrzydła, Kodeks Klanów, strona 116

Mała Gwiazda (ang. Smallstar) – dawny kociak w Klanie Wiatru. Zmarł przez utonięcie.

Brat Mknącej Burzy i Wilczego Serca. W Klanie Gwiazdy został mianowany na przywódcę i otrzymał nowe imię tak, jak jego rodzeństwo.

Wygląd

Małą Gwiazda jest małym, czarno-białym kocurkiem o gładkim futrze i o niebieskich oczach.[1]

Historia

Urodził się jako Maluch w Klanie Wiatru wraz ze swoim rodzeństwem, Wilczkiem i Mknącym. Kiedy bawili się wzdłuż rzeki, on i jego rodzeństwo przypadkowo wpadają do wody. Patrol Klanu Rzeki Szarego Skrzydła, Moręgowaty Pazur wraz z Lisim Wąsem stali niedaleko i wiedzieli zajście, ale Szare Skrzydło powstrzymuje ich przed ratowaniem kociaków, mówiąc, że nie mogą ryzykować życia dla innych kociaków.

Teraz, jako Mała Gwiazda w Klanie Gwiazdy, odwiedza Szare Skrzydło we śnie, pokazując jej, jakie byłyby kociaki w przyszłości, i przypominając Szaremu Skrzydłu, że kociaki są najcenniejsze dla każdego klanu. Następnego ranka kotka przynosi ciała kociaków nad brzeg i dodaje nowy punkt do kodeksu wojownika, że żaden wojownik nie może zostawić kociaka w bólu, nawet gdyby był z innego klanu.

Fabuła

Przewodnik po Terenie

Kodeks Klanów

Maluch był kociakiem w starożytnym Klanie Wiatru.

Maluch razem ze swoim rodzeństwem, Wilczkiem i Mknącym, walczą o życie na krawędzi wąwozu. Wszystkie kocięta wpadają do rzeki. Patrol Klanu Rzeki - Szare SkrzydłoMoręgowaty Pazur i Lisi Wąs - widzą kociaki. Moręgowaty Pazur chce je ratować, jednakże Szare Skrzydło powstrzymuje go, mówiąc, że to koty z Klanu Wiatru, więc nie warto ryzykować dlań życia. Wilczek, Mknący i Maluch utonęły.

Tej samej nocy pojawiają się we śnie Szarego Skrzydła. Medyczka widzi ich przyszłość, gdyby kocięta przeżyły. Maluch stał się przywódcą i nazywał się Mała Gwiazda, Wilczek został wojownikiem i nazywał się Wilcze Serce, a Mknący został jednym z najlepszych wojowników w lesie i nazywał się Mknąca Burza. Szare Skrzydło dopiero po kilku chwilach zorientowała się, że są to kocięta Klanu Wiatru, których śmierć widziała dziś na patrolu. Kocica odczuwa straszne poczucie winy, a jednocześnie boi się, że koty będą mścić się na Klanie Rzeki.

Trzy koty przypominają Szaremu Skrzydłu, że kocięta są bardzo ważne dla wszystkich Klanów, gdyż są przyszłością. Medyczka przeprasza je, a później się budzi.

Następnego dnia medyczka zabiera ze sobą Moręgowatego Pazura i Lisi Wąs, i udaje się z powrotem do wąwozu w poszukiwaniu ciał utopionych kociaków. Znajdują je na brzegu. Lisi Wąs niesie Mknącą, Szare Skrzydło Malucha, a Moręgowaty Pazur Wilczka. Wydarzenia te spowodowały, że do Kodeksu Wojownika zostało dodane kolejne prawo: Żaden wojownik nie może opuścić kocięcia w bólu czy niebezpieczeństwie, nawet jeśli jest to kociak z innego Klanu.

Ciekawostki

  • Vicky ujawniła, że Wilczek, Mknący i Maluch są szczególnym przypadkiem i przyznano im imiona wojowników w Klanie Gwiazd. Coś takiego zdarza się niezmiernie rzadko.[4]

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Wyjawione w "Kodeksie Klanów", strona 115
  2. 2,0 2,1 Wyjawione w "Kodeksie Klanów", strona 118
  3. Wyjawione w "Kodeksie Klanów", strony 115-116
  4. Wyjawione przez Victoria Holmes na jej Facebooku