FANDOM

Mała Mruczka (ang. Little Mew) – córka Huskera i Mchu.

Wygląd

Mała Mruczka jest ciemnobrązową kotką z jaśniejszym pyskiem, odstającym futrem na głowie, podbrzuszu. Ma żółte oczy i jasnoróżowy nos. Wyglądem przypomina swojego ojca.

Historia

Przygoda Szarej Pręgi

Schronienie Wojownika

Mała Mruczka jest siostrą Ptaszka, Miękkiego i Deszczowej Kropli oraz córką Łuski i Mchu. Mieszka razem z rodziną w stodole Dwunożnych.

Pewnego dnia do stodoły przychodzi Szara Pręga, prosząc o pomoc w odnalezieniu Milka. Myśląc, że jest wrogiem, Plusk i Łuska atakują wojownika, podczas gdy Mała Mruczka chowa się z matką i rodzeństwem. Szara Pręga wyjaśnia swój problem i prosi o pomoc, a Łuska i Plusk zgadzają się pomóc. Udaje im się znaleźć Milka i dwójka wędrowców zostaje w stodole, aby wyleczyć oczy kotki. Mała Mruczka i ich rodzeństwo patrzą z ciekawością na dwóch nieznajomych, którzy się przedstawiają.

Później Milka uczy kocią rodzinę, jak rozmawiać z psami. Oglądają lekcję psiej mowy z rodzeństwem, kotka postanawia bawić się.Udaje psa i skacze na Ptaszka. Gdy Szara Pręga i Milka opuszczają stodołę, widzimy, jak kociaki bawią się z Dwunożnymi.

Wygląd

  • Każdy mówi, że wygląda dokładnie tak samo jak ojciec.
  • Vicky wierzy, że Mała Mruczka może być kotką. Później jest to potwierdzone.

Drzewo Genealogiczne

Nieznane Koty

Plusk
 
Mech
 
Husker

Ptaszek
 
Poduszeczka
 
Deszczowa Kropla
 
Mała Mruczka