FANDOM

Mały Krok (ang. Littlestep) wojownik z Klanu Pioruna. Występował w Klątwie Gęsiego Pióra oraz Wybór Sosnowej Gwiazdy. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Jest białym kocurem z czarnymi plamami na sierści. Posiada niebieskie oczy.

Historia

Nowele

Wybór Sosnowej Gwiazdy

Mała Łapa jest uczniem Klanu Pioruna. Razem ze swoimi rówieśnikami słucha opowieści Pokrzywowej Bryzy o historii Klonowego Cienia. W pewnym momencie zjawia się Górska Pieśń i mówi starszemu kocurowi, że opowiada uczniom zbyt straszne rzeczy. Mała Łapa natychmiast temu zaprzecza i dalej słucha.

Później, czarno-biały kocurek zostaje wzięty na patrol, gdzie znajdują grupkę kotów domowych. Nieco zuchwale wypowiada się, że te koty są bardzo głupie, jeśli zamierzają ich zaatakować. Uczeń, wraz z kilkoma innymi klanowiczami wybrany jest, aby ich wygonić. Jedna z uczennic Klanu Pioruna, Stokrotkowa Łapa, mówi, że jest zbyt podekscytowana, żeby cokolwiek zjeść. Mała Łapa uroczyście odpowiada jej, że będą potrzebować jej siły później. Kiedy wreszcie wyruszają, kocurek jest w grupie z zastępcą Klanu Pioruna, Łanim Piórem oraz Stokrotkową Łapą.

Klątwa Gęsiego Pióra

Mały Krok jest nowym wojownikiem. Kiedy Łania Gwiazda i Obłoczna Jagoda decydują się wcześniej mianować uczniem Gąskę, czarno-biały kot jest do tego sceptycznie nastawiony, bo kociak nie ma jeszcze sześciu księżyców. Po zebraniu jednak składa gratulacje nowemu uczniowi.

Cytaty

Mały Krok: Żadne z kociąt nie ma jeszcze sześciu księżyców, czyż nie?

Błyszczący Nos: Nie, ale myślałam, że kocięta Płowej Pieśni zostaną mianowane uczniami następnego księżyca.

—Mały Krok i Błyszczący Nos podczas ceremonii Gąski, Klątwa Gęsiego Pióra

Ciekawostki

  • W żadnej książce nie ma ani słowa o jego śmierci.

Galeria

Bazy postaci