FANDOM

Idę z wami. Tęsknie za moimi Dwunożnymi, ale, cóż, jestem kotem Klanu Nieba!

—Macgyver podejmuje decyzję by zostać w Klanie Nieba, "Podróż Jastrzębiego Skrzydła", strona 237

Macgyver — wojownik Klanu Nieba. Rodzina Macgyvera jest nieznana.

Wygląd

Macgyver to smukły[5], długowłosy[6] czarno-biały kocur[2].

Fabuła

Super Edycje

Przeznaczenie Klanu Nieba

Macgyver jest wojownikiem dziennym w Klanie Nieba, co oznacza, że ​​w ciągu dnia służy swojemu klanowi jako wojownik, ale w nocy wraca do swojego legowiska u Dwunożnych.

Po raz pierwszy widzimy go przy Dudniącym Księżycu, kiedy bawi się mchem podrzucając go, zamiast wymienić mech w posłaniach. Ostry Pazur karci ich, a Harveymoon odpowiada, że ​​skoro nie korzystali z jaskiń, nie powinni zawracać sobie głowy ich czyszczeniem. Macgyver wygląda na zaniepokojonego swoją odwagą. Liściasta Gwiazda interweniuje i wypędza dwójkę z obozu Klanu Nieba aż do następnej pełni. Błaga o przebaczenie i wspomina o końcu opowieści Tangla, które obiecał zakończyć, choć Liściasta Gwiazda nie ustępuje, a dwa koty opuszczają obóz. Wychodząc, Wiśniowy Ogon i Żwawy Ogień przestają z nimi rozmawiać, a wtedy Macgyver mówi im, co się stało. Żwawy Ogień jest sympatyczny dla dwóch kotów, podczas gdy Wiśniowy Ogon zauważa, że ​​na to zasługują.

Podczas gdy dwójka kotów odchodzą, kilka kotów zbiera się, aby obejrzeć. Drobna Chmura mówi, że to wstyd, że odchodzą, ponieważ klan potrzebuje ich talentów myśliwskich. Jej brat, Skalny Cień, wskazuje, że teraz będą mieli dwa razy mniej pysków do wykarmienia i przypomina jej, że i tak nie złapali za dużo zdobyczy. On i Harveymoon powracają, gdy Patyk, Kora, Węgiel i Krótki zostają wojownikami. Oboje są oburzeni, pytając gniewnie, dlaczego koty są wojownikami. Wróbla Skóra odpowiada, że tak się stało, ponieważ są dobrymi myśliwymi i wojownikami.

Macgyver i inni wojownicy dzienni domagają się, aby uczestniczyli w ataku na Dwunożnych, ale Ostry Pazur przekonuje Liściastą Gwiazdę, by wyruszyli bez nich, ponieważ zeszłej nocy, zgodnie z planem, jest idealna pora do ataku i nie będą czekać na wojowników dziennych do przeprowadzenia ataku. W mandze na końcu książki widać, jak rozmawiał o psie, który go zaatakował i kilku innych wojownikach dziennych w Miejscu Dwunożnych.

Podróż Jastrzębiego Skrzydła

Gdy Liściasta Gwiazda wzywa spotkanie klanu, aby ogłosić proroctwo Rozbrzmiewającej Pieśni, Harveymoon, Macgyver i Hebanowy Pazur wojownicy dzienni klanu, pojawiają się u szczytu urwiska. Przeskakują od skały do ​​skały i zbierają się razem z innymi, a Macgyver przemyka obok Jastrzębiego Skrzydła i Kwiecistego Serca. Czarno-białe kocur jest szczęśliwy, że przyszedł tak wcześnie, bo mogły nie trafić na spotkanie.

Macgyver jest później widziany po tym, jak Klan Nieba zostaje zaatakowany przez włóczęgów i wypędzony z wąwozu. Klan decyduje się opuścić terytorium, by szukać Klanu Pioruna, a kiedy wychodzą z Miejsca Dwunożnych, pojawia się Macgyver, podskakuje na szczyt ogrodzenia i tam czeka, by usłyszeć bicie serca, a następnie zeskoczył w dół obok swoich klanowiczów. Jastrzębie Skrzydło uważa, że ​​wojownik się trochę popisuje. Macgyver wykrzykuje, że myślał, że nigdy nie znajdzie klanu, a on wyjaśnia, że ​​jego Dwunożni go nie wypuszczą. Pyta, co się dzieje, a Osi Wąs mówi o bitwie w wąwozie. Macgyver stanowczo oświadcza, że ​​wstąpi do Klanu Nieba. Deklaruje, że będzie tęsknił za swoimi Dwunożnymi, ale jest kotem Klanu Nieba. Wojownik zatrzymuje się, a przez koty Klanu Nieba przedziera się okrzyki aprobaty. Jastrzębie Skrzydło dołącza, ciesząc się, że przynajmniej jeden z wojowników dziennych postanowił zostać z Klanie Nieba. Macgyver z radością zwraca się do Liściastej Gwiazdy i pyta, dokąd zmierzają, a przywódca klanu odpowiada, że Dzielna Sadzawka i Piękny Liść poprowadzą ich z powrotem tam, skąd przybyli. Dodaje, że Jęczmień może wskazać im kierunek, w którym znajduje się Klan Pioruna.

W ciągu księżyca po opuszczeniu przez Klanu Nieba wąwozu, podczas podróży, Jastrzębie Skrzydło zauważa, że Klan stał się jednością, a Macgyver jest widoczny, pozwalając zmęczonemu Koniczynowemu Ogonowi ​​oprzeć się o jego ramię, gdy szli.

Kolejny półksiężyc później, Klan Nieba przybywa na terytorium jeziora i postanawia zbadać je w trzech patrolach. Macgyver jest w grupie Jastrzębiego Skrzydła, razem z Pietruszkowym Nasionkiem, Ptasim Skrzydłem i Kręconą Łapą. Wchodzą do doliny, a Macgyver prosi Jastrzębie Skrzydło o polowanie, wyczuwając zapach zwierzyny. Jastrzębie Skrzydło pozwala, zgadzając się, że klan potrzebuje jedzenia, a Macgyver, z błyszczącymi oczyma, wykrzykuje, że byłoby nieodpowiedzialne by nie zapolować. Jastrzębie Skrzydło ostrzega swój patrol, aby był ostrożny, a następnie koty wyruszyły na polowanie. Niedługo potem pojawia się Pietruszkowe Nasionko z królikiem; i chwilę później pojawiają się Macgyver i Ptasie Skrzydło, niesie mysz. Patrol robi postój, aby coś zjeść, a pomiędzy kolejnymi łykami Macgyver oznajmia, że ​​ma coś do pokazania, kiedy już skończy jeść. Kiedy królik jest zjedzony, czarno-biały wojownik prowadzi Klan Nieba w głąb drzew i stromym brzegiem do płaskiej półki skalnej. Wskazuje swoim ogonem i mówi swoim towarzyszom klanu, aby spojrzeli na głęboką pustkę, a z dziupli po pniu drzewa spłynęła żywica. Macgyver z dumą zauważa, że ​​jest to idealne miejsce do obozowania, a Jastrzębie Skrzydło powoli przytakuje.

Patrol wraca, by opowiedzieć o tym Liściastej Gwieździe, ale gdy są już w drodze, spotykają Pieszczocha o imieniu Max. Po krótkim wstępie Max pyta koty kim są, a Jastrzębie Skrzydło odpowiada, że ​​są Klaniem Nieba. Kot domowy komentuje, że są brzydko wyglądającymi kotami, ale Macgyver odpowiada, że też wyglądałby niechlujnie, gdyby musiał walczyć o swoje życie, a potem przez wiele dni podróżował po dom. Max, najwyraźniej nie urażony, mówi wojownikowi, żeby trzymał futro przy sobie, a on opowiada o tym, jak zawsze przebywa na zewnątrz, co denerwuje jego domowników. Macgyver rzuca okiem na Jastrzębie Skrzydło, jakby pytał, czy muszą pogodzić się z tym idiotą.

Klan Nieba decyduje się pozostać przy jeziorze, przynajmniej do czasu urodzenia się kociaków Śliwkowej Wierzby, a ich obóz powstaje w zagłębieniu, które Macgyver odkrył pierwszego dnia.

Około dwóch księżyców po przybyciu do jeziora psy ścigają koty Klanu Nieba. Chociaż nikt nie jest ranny, zbierają się razem, aby omówić, czy jezioro jest bezpiecznym miejscem do życia. Podczas gdy Ptasie Skrzydło, Ognista Paproć, Koniczynowy Ogon i Wróbla Skóra zwracają uwagę na niebezpieczeństwa psów i Dwunożnych, ale Macgyver spokojnie mówi im, by nie dali się ponieść emocjom. Podkreśla, że ​​mimo Dwunożnych jest tam wiele zwierzyny i czyste terytorium. Dodaje, że niektórzy z Dwunożnych pakują się i odchodzą, więc jeśli Klan Nieba wytrzyma z nimi dłużej, gdyż wszyscy mogą zniknąć jak liście. Pietruszkowe Nasionko zgadza się. Rozbrzmiewająca Pieśń twierdzi, że Dwunożni są źli, ale Liściasta Gwiazda zauważa, że ​​chociaż to prawda, uważa, że ​​Macgyver ma rację i że Dwunożni zaczynają odchodzić. Przywódca klanu twierdzi, że mogą uniknąć Dwunożnych, przenosząc ich obóz. Jednakże Rozbrzmiewająca Pieśń, zdeterminowana, aby postępować zgodnie z proroctwami, opuszcza Klan Nieba, aby znaleźć Klan Pioruna, w towarzystwie Złupiony Potok i Piękny Liść.

Kilka dni później, gdy Pietruszkowe Nasionko ogłasza klanowi, że chce zostać kotem domowym, Macgyver podchodzi do młodszego kota i kładzie ogon na ramieniu młodszego klanowicza. Mówi pręgowanej kotce, że bycie Pieszczochem nie jest takie proste, że jedzą tylko wtedy, gdy Dwunożni dadzą im jedzenie, i tylko wchodzą i wychodzą za pozwoleniem Dwunożnych. Były dzienny wojownik zadaje Pietruszkowemu Nasionku pytanie, czy to jest to czego naprawdę pragnie. Gdy ta nie odpowiada, Macgyver dodaje, że istnieje również Obcinacz. Pietruszkowe Nasionko pyta, co to jest Obcinacz, a Macgyver odpowiada, że ​​jego Dwunożni nigdy go tam nie zabrali, ale Obcinacz robi coś takiego kotom, co powoduje, że są leniwi i grubi. Jednak Pietruszkowe Nasionko uparcie miauczy, że postanowiła zostać Pieszczochem.

Niedługo po tym, jak psy ścigają koty Klanu Nieba, Liściasta Gwiazda zwołuje spotkanie klanu, aby omówić opuszczenie terytorium jeziora, a Macgyver jest widziany, jak siedzi z Ptasim Skrzydłem, Szałwiowym Nosem i Drżącą Łapą.

Półtora miesiąca po opuszczeniu terenów jeziornych, Macgyver wychyla się z miejsca, w którym zrobił swoją kryjówkę w tymczasowym obozie. Podchodzi do Jastrzębiego Skrzydła, kołysząc się lekko na łapach i oznajmia, że ​​jest głodny i pójdzie na polowanie. Jastrzębie Skrzydło rzuca dezaprobatę swoi wąsami i miauczy, że patrole myśliwskie już zasnęły, a on przypomina czarno-białemu kocurowi, że jest zmęczony, więc powinien odpocząć. Macgyver twierdzi, że teraz czuje się lepiej, ale głoduje i wybiera się na polowanie. Jastrzębie Skrzydło przysuwa się bliżej swojego klanowicza i pyta, czy jest w porządku. Macgyver spogląda na szarego wojownika, jego oczy są dziwnie zamazane i mówi, że jest w porządku, a potem zwija się i pada pod łapami Jastrzębiego Skrzydła. Zastępca wykrzykuje imię Macgyvera i pochyla się nad swoim klanowiczem, rozpaczliwie próbując go obudzić. Czarno-biały kot tylko chrząka, a Jastrzębie Skrzydło woła o Liściastą Gwiazdę.

Dwa wschody później, Ognista Paproć i Jastrzębie Skrzydło rozmawiają o tym, co leczy gorączkę, ponieważ Macgyver nadal jest chory, a Kwieciste Serce i Dzielna Sadzawka również zachorowali. Wszystkie trzy koty leżały razem w gęstwinie mchu i wysuszonej trawy, zwinięte w kłębek i najwyraźniej nieświadome tego, co się dzieje wokół nich. Ich futra wydzielają ciepło, choć wciąż drżą z zimna i sklejają się razem, by uzyskać ciepło. W końcu, Ognista Paproć postanawia przynieść zioło, o którym myśli, że jest ogórecznikiem. Kiedy imbirowy wojownik wraca, zastanawia się, co to za choroba, a Jastrzębie Skrzydło myśli, że Macgyver przyznał się do tego, że jest tak głodny, że zjadł karmę dla wron. Zastępca sugeruje, że właśnie to mogło spowodować ich chorobę, a inni mogli od niego dołączyć. Ognista Paproć prycha na Macgyvera, żeby go obudzi, a ona zaczyna wciskać część pulsującego ogórecznika do ust. Kocur okrąża to, mrucząc coś niesłyszalnego, i z powrotem traci przytomność.

Na szczęście Rozbrzmiewająca Pieść wraz z Złupiony Potok i Pięknym Liściem wkrótce wracają do klanu, ale jest już za późno, by ocalić Mądrą Sadzawkę i Ognistą Paproć przed śmiercią, ponieważ obaj zachorowali. Jednak Macgyver i Kwieciste Serce nie są zagrożeni.

Kilka dni później, gdy Klan Nieba ponownie wyruszył w drogę, imbirowy włóczęga kradnie królika, którego Klan polował. Macgyver podskakuje na swoje łapy i wykrzykuje, że ofiara należała do nich, ale imbirowy kocur warknął, że go zabił, więc to jest jego. Macgyver rzuca się na włóczęgę, ale ten nie poddaje się. Jastrzębie Skrzydło postanawia pozwolić, by kocur zabrał ofiarę w zamian za informacje.

Po ponad dwóch księżycach podróży, w noc pełni księżyca, Klan Nieba rozbija obóz w zagajniku dębów i krzaków gorczycy, by odpocząć przez kilka dni. Liściasta Gwiazda zwołuje spotkanie klanu, a Macgyver i Wróbla Skóra są widziany po tej samej stronie obozu, aby dołączyć do ich przywódcy. Liściasta Gwiazda ogłasza, że ​​Rozbrzmiewająca Pieść ma inną wizję, w której Niebiańska Gwiazda powiedział jej, aby znalazła iskrę, która pozostała, po czym oświadcza, że ​​nadszedł czas, aby odprawić ceremonię trzech nowych uczniów. Rosa nazywa się Zroszona Łapa, a Macgyver zostaje jego mentorem. Czarno-biały kocur wygląda na zadowolonego i zaskoczonego, gdy jego uczeń podchodzi do niego i wyciąga się, by dotknąć jego nosa. Następnie Płetwiasta Łapa zostaje uczniem Kwiecistego Serca, a Trzcinowa Łapa otrzymuje Piękny Liść jako mentora. Kiedy spotkanie dobiega końca, Trzcinowa Łapa żąda od Pięknego Liścia nauczenia go, jak złapać mysz, a jego mentor zgadza się pokazać mu myśliwski przykuc. Płetwiasta Łapa wymaga, aby Kwieciste Serce robiła to samo, podczas gdy Zroszona Łapa zatrzymuje się przed Macgyverem. Trzej mentorzy prowadzą swoich uczniów do płaskiego trawiastego obszaru po stronie obozu, a Kwieciste Serce demonstruje myśliwski przykuc.

Cień Tygrysiego Serca

Macgyver nie występuje w Cieniu Tygrysiego Serca, ale występuje w spisie klanów.

Wizja Cieni

Najciemniejsza noc

Kiedy Klan Nieba zamierza się udać na nowe terytorium, Macgyver nerwowo porusza uchem, komentując, że może to być długa wyprawa do nowego domu. Chociaż Piaszczysty Nos przypomina mu, że przekraczają granicę, Macgyver spogląda na Drobną Chmurę, mówiąc, że ma nadzieję, że jej kocięta będą mogły poczekać, aż znajdą nowy obóz, w którym mogą się osiedlić.

W nowym obozie Klanu Nieba, Macgyver jest widziany, wplatając pasmo jeżyn w ścianie żłobka z pomocą Wróblej Skóry. Kiedy Fiołkowa Łapa ma sen o Iglastym Ogonie, Rosochata Łapa wyjaśnia Jastrzębiemu Skrzydłu, że Iglasty Ogon była jej przyjaciółką, która została zabita przez Ciemnego Ogona. Jastrzębie Skrzydło pocieszająco mówi swojej córce, że wszyscy stracili kogoś i nie czują się samotni w swoim żalu, kiwając głową Macgyverowi i podnosząc głos, by wojownik mógł usłyszeć. Macgyver wraca od swojego zajęcia przy żłobku, zerkając na Kwieciste Serca i mówi, że to prawda.

Kiedy gałąź spada na ogon Płetwiastej Łapy, Macgyver i Kwieciste Serce próbują zepchnąć mniejsze gałązki by pomóc jej się wydostać, ale się nie ruszają. Kamienny Połysk mówi, że jedynym sposobem na uwolnienie go jest odcięcie mu ogona, a Macgyver przynosi ostry kamień obok.

Wspomina się, że Macgyver udał się do Klanu Pioruna, by zabrać Kreciego Wąsa, aby towarzyszył patrolowi, który wyruszył w podróż do wąwozu, aby odnaleźć zaginionych członków klanu. Później Macgyver wspomina o szkoleniu ze Zroszoną Łapą. Macgyver zostaje w jaskini wojowników po tym, jak zranił sobie łapy i wybił ramię, a Rosochata Łapa zostaje wysłana, by wyczyścić jego futro.

Rzeka ognia

Kiedy Liściasta Gwiazda postanawia nie pozwolić wstąpić Gładkiemu Wąsowi i Krwawnikowemu Liściowi do Klanu Nieba, rozkazuje Macgyverowi i Piaszczystemu Nosowi, aby eskortowali ich za granicę. Dwaj wojownicy poruszają się, aby stawić im czoła, a czarno-biały kocur popycha Gładkiego Wąsa. Gdy zostają wyprowadzeni, żółty pręgowany kot syczy wściekle.

Podczas burzy Macgyver sugeruje, że ich patrol myśliwski wraca do obozu. Fiołkowy Połysk i Piaszczysty Nos zgadzają się, więc wracają do obozu. Później dołącza do innego patrolu myśliwskiego z Fiołkowym Połyskiem i Jarzębinowym Pazurem. Kiedy wracają do obozu, Fiołkowy Połysk zdaje sobie sprawę, że Gładki Wąs ogłuszył Krwawnikowy Liść i porwała jej kocięta. Idzie znaleźć Jarzębinowego Pazura i Macgyvera, którzy dzielą się wiewiórką ze stosu świeżej zdobyczy. Fiołkowy Połysk wyjaśnia, co się stało, i wyruszają w las, by iść za zapachem Gładkiego Wąsa.

Gdy wracają na swoje terytorium, Macgyver oznajmia, że ​​czuje także inne koty. Zapach okazuje się należeć do Brunatnej Skóry, co alarmuje patrol. Macgyver uważa, że ​​niektórzy z włóczęgów Ciemnego Ogona mogą być w to zamieszani, ponieważ nie wszyscy zostali zabici. Gdy idą za zapachem w pobliżu Dwunożnych, patrol jest zdezorientowany, dopóki Jarzębinowy Pazur nie wyjaśni przeszłych kłopotów Klanu Cienia z Jacquesem i Susan. Jacques prowadzi ich na małą polanę, na której czekają kocięta z Gładkim Wąsem, Pokrzywą i Krwawnikowym Liściem. Wyjaśniają plan zabicia Brunatnej Skóry i zabiją kocięta, jeżeli ktokolwiek spróbuje ich powstrzymać. Macgyver jest przerażony, zastanawiając się, jak jakikolwiek ojciec może zabić swoje kocięta.

Na sygnał Jarzębinowego Pazura, dwie grupy zaczynają walczyć. Fiołkowy Połysk i Macgyver walczą ramię w ramię, zmuszając Kruka i Susan do odwrotu. Czarno-biały wojownik goni Susan, a bitwa wkrótce się kończy, chociaż Jarzębinowy Pazur i Pokrzywa leżą martwi. Macgyver porusza się po zboczu, aby pomóc im przesunąć ciało byłego przywódcy. Pyta, czy Brunatna Skóra będzie mogła teraz prowadzić Klan Cienia, ale odpowiada, że ​​nie da rady bez swojego partnera.

Wściekła burza

Złamany kodeks

Zaginione gwiazdy

Macgyver nie występuje w "Zaginionych gwiazdach", ale występuje w spisie klanów.

Nowele

Pożegnanie Kruczej Łapy

Kiedy Klan Nieba planuje zaatakować dręczące ich koty domowe, Śliwkowa Wierzba pyta o wojowników i ich pomoc. Kiedy pyta, czy zamierzają wykonywać normalne obowiązki w ciągu dnia, tak aby stali wojownicy mogli odpocząć, Macgyver podnosi głowę i krzyczy, że to zrobią, i pozostanie, by pomóc Klanu Nieba w walce. Obiecuje walczyć w bitwie, mówiąc, że oni są tak samo częścią Klanu Nieba jak reszta z nich, i że celem tej bitwy jest walka. Spotyka się z aprobatą ze strony zebranych kotów, a Ostry Pazur dziękuje mu za słowa.

Klan Brunatnej Skóry

Macgyver nie występuje w "Klanie Brunatnej Skóry", ale występuje w spisie klanów.

Ciekawostki

  • Na Facebooku na stronie Vicky ujawniono, że imię Macgyver'a był jej oddaniem hołdu dla telewizyjnego show MacGyver, który uwielbiała oglądać.[7]

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. Wyjawione w Warriors Wish
  2. 2,0 2,1 2,2 Wyjawione w "Przeznaczeniu Klanu Nieba", spis Klanów
  3. Wyjawione w "Przeznaczeniu Klanu Nieba", strona 61
  4. Wyjawione w "Podróży Jastrzębiego Skrzydła", strona 421
  5. Wyjawione w "Pożegnaniu Kruczej Łapy", rozdział 9
  7. Wyjawione na Warriors Wish
Koty Klanu Nieba
Przywódczyni Liściasta Gwiazda
Zastępca Jastrzębie Skrzydło
Medycy Plamiste ŻyczenieDrżący Płatek
Mediator Drzewo
Wojownicy Wróbla SkóraDrobna ChmuraSzałwiowy NosMiętowe FutroPokrzywowy PluskKróliczy SusŚliwkowa WierzbaPiaszczysty NosMacgyverRwący PotokKwieciste SerceObłoczna MgłaPiękny LiśćZroszony SkokTrzcinowy PazurFiołkowy PołyskFrędzlowy WąsBlade NieboŻwirowy NosNektarowa PieśńPrzepiórcze PióroGołębia StopaSłoneczna SkóraŻółwi ChódSzybująca RysaKorzenny SkokIglasty Pazur
Uczniowie Strzyżykowa Łapa
Karmicielki -
Kociaki -
Starszyzna Płowa Paproć