Warning.png
Już podjęła decyzję. Teraz sprawiłaś, że wygląda słabo!

—Malwowy Nos do Mglistej Stopy na zgromadzeniu w Czwarty uczeń, strona 105

Malwowy Nos (ang. Mallownose) – obecny wojownik Klanu Rzeki na terytoriach jezior.

Wygląd

Malwowy Nos jest jasnobrązowym, pręgowanym, nakrapianym[3] kocurem.

Historia

Malwowy Nos to wojownik Klanu Rzeki, który służył pod przywództwem Lamparciej Gwiazdy i Mglistej Gwiazdy na terytoriach jezior. Urodził się jako Malwik, Szarej Mgle wraz ze swoim bratem- Apsikiem. Jako uczeń- Malwowa Łapa był pod opieką Pluskającego Ogona. Zasłużył na swoje imię wojownika- Malwowy Nos i walczył w Wielkiej Bitwie. Był mentorem Przystańskiej Skóry i został partnerem Płatkowego Futra. Kotka urodziła Orlicową Skórę, Sójczego Pazura i Sowiego Nosa. Malwowy Nos zgodził się z Jeżynową Gwiazdą, że zdrajcy kodeksu powinni zostać ukarani.

Fabuła

Potęga trójki

Mroczna rzeka

Malwik i jego brat, Apsik, są kociakami Szarej Mgły.

Podczas zgromadzenia, kiedy Klan Rzeki schronił się na Wyspie, wyglądając na przestraszonego, widziano go pytającego Jaskółczy Ogon gdzie jest jego matka. Jaskółczy Ogon wtedy pociesza Malwika, chociaż wydaje się zbyt słaba, by sobie z tym poradzić. Mówi, że jego matka prawdopodobnie wkrótce wróci, wraz z Apsikiem.

Później Szara Mgła prowadzi go i Apsika do wody jeziora, aby się napić. Nic nie mówi, ale Ostrokrzewiasta Łapa uważa, że ​​skóry kotów Klanu Rzeki są już dla niej tak znajome, jakby pochodziły z tego samego klanu.

Wyrzutek

Malwik formalnie nie pojawia się w książce, lecz jest wspomniany w spisie klanów.

Zaćmienie

Długie cienie

Malwowa Łapa formalnie nie pojawia się w książce, lecz jest wspomniany w spisie klanów. Obecnie jest uczniem, a jego mentorem jest Pluskający Ogon.

Wschód Słońca

Malwowy Nos formalnie nie pojawia się w książce, lecz jest wspomniany w spisie klanów.

Omen gwiazd

Czwarty uczeń

Malwowa Łapa jest teraz wojownikiem znanym jako Malwowy Nos. Podczas drugiego Zgromadzenia w książce wzywa, mówiąc, że skoro Mglista Stopa zaprzeczyła decyzji Lamparciej Gwiazdy swoją własną, sprawiła, że ​​jej przywódczyni wygląda na słabą, na co Brzozowy Zachód ripostuje, że Lamparcia Gwiazda nie może wyglądać słabiej, jeśli nie żyje.

Przemijające echa

Szepty nocy

Znak księżyca

Zapomniana wojowniczka

Ostatnia nadzieja

Malwowy Nos walczy z kotami z Mrocznej Puszczy wraz ze Ryjówczą Stopą, Białym Skrzydłem, Leszczynowym Ogonem i Jagodowym Nosem, gdy atakują obóz Klanu Wiatru. Podczas walki jego przeciwnik uderza go z okrutnym machnięciem.

Wizja cieni

Misja ucznia

Piorun i cień

Podczas zgromadzenia, Malwowy Nos i Płotkowy Ogon wymieniają wspólne języki z Jasnym Sercem i Obłocznym Ogonem, a koty z Klanu Rzeki wyglądają elegancko po porze nagich drzew.

Superedycje

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Malwowy Nos jest obecny na spotkaniu, gdy Mglista Gwiazda przedstawia wiadomości dla Klanu Rzeki. Po ogłoszeniu, że Płatkowe Futro urodziła kotkę i dwa kocury, Jeżynowa Gwiazda rozgląda się i zauważa dumę Malwowego Nosa i dochodzi do wniosku, że brązowy pręgowany jest partnerem Płatkowego Futra.

Cień Tygrysiego Serca

Galeria

Bazy postaci

Przypisy