FANDOM

Już podjęła decyzję. Teraz sprawiłaś, że wygląda słabo!

—Malwowy Nos do Mglistej Stopy na Zgromadzeniu w Czwarty Uczeń, strona 105

Malwowy Nos (ang. Mallownose) – wojownik Klanu Rzeki. Partner Płatkowego Futra, ojciec Sójczego Pazura i Sowiego Nosa.

Wygląd

Malwowy Nos jest jasnobrązowym, pręgowanym kocurem.

Historia

Super Edycja

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Malwowy Nos jest obecny na spotkaniu, gdy Mglista Gwiazda przedstawia wiadomości dla Klanu Rzeki. Po ogłoszeniu, że Płatkowe Futro urodziła kotkę i dwa kocury, Jeżynowa Gwiazda rozgląda się i zauważa dumę Malwowego Nosa i dochodzi do wniosku, że brązowy pręgowany jest partnerem Płatkowego Futra.

Cień Tygrysiego Serca

Malwowy Nos formalnie nie pojawia się w Cień Tygrysiego Serca, ale jest wymieniony w Spisie Klanów.

Siła Trójki

Ciemna rzeka

Malwa i jego brat, Kichający, są kociakami Szarej Mgły.

Podczas Zgromadzenia, kiedy Klan Rzeki schronił się na Wyspie, wyglądając na przestraszonego, widziano go pytającego Jaskółczy Ogon, gdzie jest jego matka. Jaskółczy Ogon wtedy pociesza Malwę i Kichającego, chociaż wydaje się zbyt słaba, by sobie z tym poradzić. Mówi, że jego matka prawdopodobnie wkrótce wróci, wraz ze Kichającym.

Później Szara Mgła prowadzi go i Kichającego do wody jeziora, aby się napić. Nic nie mówi, ale Ostrokrzewna Łapa uważa, że ​​skóry kotów Klanu Rzeki są już dla niej tak znajome, jakby pochodziły z tego samego klanu.

Wyrzutek

Malwa formalnie nie pojawia się w Wyrzutek, jednak jest wymieniony w Spisie Klanów.

Zaćmienie

Malwa formalnie nie pojawia się w Zaćmienie, jednak jest wymieniony w Spisie Klanów.

Długie cienie

Malwowa Łapa formalnie nie pojawia się w Długie Cienie, jednak jest wymieniony w Spisie Klanów. Obecnie jest uczniem, a jego mentorem jest Zmarszczony Ogon.

Wschód Słońca

Malwowa Łapa formalnie nie pojawia się w Wschód Słońca, jednak jest wymieniony w Spisie Klanów.

Omen Gwiazd

Czwarty uczeń

Malwowa Łapa jest teraz wojownikiem znanym jako Malwowy Nos. Podczas drugiego Zgromadzenia w książce wzywa, mówiąc, że skoro Mglista Stopa zaprzeczyła decyzji Lamparciej Gwiazdy swoją własną, sprawiła, że ​​jej przywódczyni wygląda na słabą, na co Brzozowy Upadek ripostuje, że Lamparcia Gwiazda nie może wyglądać słabiej, jeśli nie żyje.

Zanikające echa

Malwowy Nos formalnie nie pojawia się w Zanikające Echa, jednak jest wymieniony w Spisie Klanów.

Nocne szepty

Malwowy Nos formalnie nie pojawia się w Nocne Szepty, jednak jest wymieniony w Spisie Klanów.

Znak księżyca

Malwowy Nos formalnie nie pojawia się w Znak Księżyca, jednak jest wymieniony w Spisie Klanów.

Zapomniany wojownik

Malwowy Nos formalnie nie pojawia się w Zapomniany Wojownik, jednak jest wymieniony w Spisie Klanów.

Ostatnia nadzieja

Malwowy Nos walczy z kotami z Mrocznego Lasu wraz ze Ryjówczą Stopą, Białym Skrzydłem, Leszczynowym Ogonem i Jagodowym Nosem, gdy atakują obóz Klanu Wiatru. Podczas walki jego przeciwnik uderza go z okrutnym machnięciem.

Wizja Cieni

Misja ucznia

Malwowy Nos formalnie nie pojawia się w Misja Ucznia, jednak jest wymieniony w Spisie Klanów.

Piorun i cień

Podczas Zgromadzenia, Malwowy Nos i Błyskotliwy Ogon wymieniają wspólne języki z Jasnym Sercem i Obłocznym Ogonem, a koty z Klanu Rzeki wyglądają elegancko po Porze Nagich Liści.

Koty Klanu Rzeki
Przywódczyni Mglista Gwiazda
Zastępca Trzcinowy Wąs
Medyczki Ćmie SkrzydłoWierzbowy Połysk
Wojownicy Zmierzchowe FutroPłoci OgonLodowe SkrzydłoMalwowy NosCieknąca ChmuraStrąkowe ŚwiatłoMigocząca SkóraJaszczurzy OgonJeziorne SerceCiężka SkóraOrlicowa SkóraSójczy PazurSowi NosMiękka SkóraZajęcze ŚwiatłoPstrokata KitaJanowcowy PazurNocne NieboBryzowe Serce
Uczniowie Zamglona ŁapaPluskająca Łapa
Karmicielki Kręcone Pióro
Kociaki SzronikMgiełkaSzary
Starszyzna Omszona Skóra