FANDOM

Disambig Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego pojęcia. Zobacz także inne znaczenia słowa – Mech

Rozumiem. Ale tęsknię za tobą.

—Meszka do Błękitnego Futra podczas jej ceremonii zostania przywódczynią, " Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy"

Meszka (ang. Mosskit) – Młode Błękitnej Gwiazdy oraz Dębowego Serca, siostra Mglistej Gwiazdy i Kamiennego Futra. Nie przetrwała drogi do obozu Klanu Rzeki i zmarła.

Wygląd

Meszka to małe kociątko o bladej, szaro-białej, lśniącej sierści. Posiada różowy nos oraz jasnoniebieskie oczy.

Fabuła

Super Edycje

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Meszka urodziła się jako jedno z kociąt Błękitnego Futra, w odsłoniętych liściach, wraz z siostrą Mgiełką i bratem Kamykiem.Ich Klan wierzy, że ich ojcem jest Drozdowa Skóra.

Kiedy Szybki i Myszka rzucają kawałkami śniegu w rodzeństwo, Szybki i Myszka udają niewinność, kiedy Meszek i jej rodzeństwo skarżą się na to.

Mech przypadkowo budzi Małe Ucho podczas jego snu, pomimo ostrzeżeń Błękitnego Futra. Później, Meszka, Kamyk i Mgiełka są wyprowadzani z obozu przez Błękitne Futro. Mówi im, że grają w grę o nazwie Tajemna Ucieczka, i musieli wydostać się z obozu aby żaden kot ich nie zauważył, ale jeśli będą zauważeni lub wyczuci, przegrywają. Błękitne Futro prowadzi je do Słonecznych Skał, aby mogła je oddać dla ich prawdziwego ojca, Dębowego Serca.

W desperackiej próbie ocieplenia jej kociąt, Błękitne Futro wykopuje małe dziury w śniegu. Wkłada kocięta do tych dziur po drodze do granicy. Meszka zaczyna chodzić coraz wolniej, gdy zaczyna zamarzać. Kiedy Kamyk mówi że jest już zmęczony, ich matka wkłada ich w dziury w śniegu, które stworzyła. Meszka jako pierwsza zasnęła. Gdy Błękitne Futro próbuje obudzić Mech, ona nie odpowiada. Matka próbuje trząść kotkę, rozpaczliwie. Meszka zmarzła z zimna. Potem zmarła siostra Błękitnego Futra, Śnieżne Futro, przychodzi do niej, mówiąc, że to był czas Meszki na śmierć. Błękitna kotka nie chce uwierzyć, że Meszka nie żyje. Pogrążona w smutku, ogląda jej siostrę prowadzącą ducha Mchu, rozmawiających razem z podnieceniem.

Po tym, matka oddaje swoje kocięta Dębowemu Sercu, kotka wraca i zakopuje Meszkę obok rzeki.

Kiedy Błękitne Futro udaje się na Księżycowego Kamienia, aby otrzymać jej nowe imię przywódcy i dziewięć żyć, Meszka daje swojej matce siódme życie, dar zaufania. Kiedy Błękitna Gwiazda przeprasza za jej śmierć, Meszka odpowiada, że rozumie decyzję Błękitnego Futra, ale nadal za nią tęskni.

Początek Proroctwa

Las tajemnic

Kiedy Błękitna Gwiazda opowiada Ognistemu Sercu o swoich trzech kociętach, Błękitna Gwiazda informuje go, że Meszka trzecia z kociąt, była zbyt słaba by przetrwać drogę do Klanu Rzeki i umarła z hipotermii.

Omen Gwiazd

Znak księżyca

Sójcze Pióro spotyka Meszkę wraz z Białą Burzą, Lwim Sercem i Śnieżnym Futrem w Klanie Gwiazdy. Ona kręci się wokół łap Śnieżnego Futra.

Nowele

Serce Nakrapianego Liścia

Błękitne Futro rodzi trzy kocięta: Meszkę, Kamyka i Mgiełkę.

Ciekawostki

Galeria