FANDOM

Mewi Lot (ang. Gullswoop) - wojowniczka należąca do Klanu Cienia.

Córka Płonącego Futra i Śnieżnego Ptaku, siostra Pszczelego Nosa, Jagodowego Serca, Krwawnikowego Liścia, Koniczynowej Stopy, Dzwoneczka, Paprotkowego Wąsa, Buster'a i Szyszkowej Stopy.

Wygląd

Mewi Lot jest śnieżnobiałą kotką o błękitnych oczach.

Fabuła

Super Edycje

Cień Tygrysiego Serca

Nie pojawia się oficjalnie w książce, ale jest wymieniona w spisie Klanów.

Wizja Cieni

Rozbite Niebo

Kałużowy Połysk dostarcza kociaki Śnieżnemu Ptakowi i Płonącemu Futru; Mewę, Paprotkę i Szyszkę. Gdy Fiołkowa Łapa usuwa kleszcze z Dębowego Futra i Szczurzej Blizny, starsi komentują w jaki sposób niektóre młode koty nie rozumieją lojalności, zastanawiając się przy tym w jakim świecie będą żyły kocięta Śnieżnego Ptaka.

Jest z matką w żłobku Rodu, kiedy Płonące Futro próbuje przekonać Ciemnego Ogona, by dał więźniom z Klanu Rzeki jedzenie. Fiołkowa Łapa nie radzi mu się spierać z przywódcą grupy, myśląc, że jego partnerka sama wykarmi kocięta.

Kiedy Fiołkowa Łapa wymyka się z kotami na terytorium Klanu Pioruna, Olchowe Serce zastanawia się jak po raz drugi wyprowadziła Śnieżnego Ptaka i jej kocięta gdy zamieszkiwały żłobek Klanu Pioruna. Śnieżna Ptaszyna i jej dzieci pojawiają się przy wejściu do żłobka, gdy Jeżynowa Gwiazda zwołuje zgromadzenie, zaczynając od tego jak bardzo jest zadowolony, że widzi koty z Klanu Cienia, a kocięta są całe i zdrowe.

Na późniejszym zgromadzeniu aby ogłosić walkę, by ostatecznie wypędzić włóczęgów, Śnieżna Ptaszyna i Kwiecisty Upadek przybywają do żłobka a ich kocięta siedzą przy nich.

Najciemniejsza Noc

Rzeka ognia

Kiedy Fiołkowy Połysk szuka kociąt Krwawnikowego Liścia; Lnu i Chmielu, spostrzega Śnieżnego Ptaka śpiącego ze swoimi kociakami w żłobku Klanu Nieba.

Galeria

Bazy postaci

Koty Klanu Cienia
Przywódca Tygrysia Gwiazda
Zastępczyni Koniczynowa Stopa
Medycy Kałużowy PołyskCienisty Wzrok
Wojownicy Śnieżny PtakBrunatna SkóraParzące FutroJagodowe SerceWróbli OgonTrawiaste SerceKamienne SkrzydłoKrwawnikowy LiśćBiegnący KamieńŁupkowe FutroOkrągła SkóraWężowy ZąbKwiecista ŁodygaCynamonowy OgonPłonący OgieńSzyszkowa StopaPaprotkowy WąsMewi LotSkoczny KrokŚwietlisty SkokIglicowy PazurZapadnięty SkokSłoneczny PromieńLniana StopaChmielny WąsWiewiórczy Lot
Uczniowie -
Karmicielki -
Kociaki -
Starszyzna Dębowe Futro