Warning.png
Disambig.png
Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego pojęcia. Zobacz także inne znaczenia wyrażenia Miętowe Futro.
Nie obchodzi mnie to! Ciemny Ogon jest okrutny. Powiedz mu, co powiedziałem i pozwól mu robić to, co lubi.

—Miętowe Futro do Fiołkowej Łapy o Ciemnym Ogonie, "Rozbite niebo"

Miętowe Futro (ang. Mintfur) - obecny wojownik Klanu Rzeki.

Wygląd

Miętowe Futro to jasnoszary, pręgowany kocur[1].

Fabuła

Potęga trójki

Zaćmienie

Miętowe Futro nie pojawia się w samej książce, ale jednak znajduje się w spisie Klanów, oraz jego uczniem jest Pokrzywowa Łapa.

Długie cienie

Miętowe Futro nie pojawia się w samej książce, ale jednak znajduje się w spisie Klanów.

Wschód słońca

Omen gwiazd

Czwarty uczeń

Przemijające echa

Szepty nocy

Znak księżyca

Miętowe Futro jest obecny na pierwszym Zgromadzeniu Gołębiego Skrzydła gdy jest już znana jako wojowniczka. Kiedy przywódcy skończyli ogłaszać nowiny, wraz z Rudzikowym Skrzydłem, podeszli do Trzmielej Pręgi i zapytali się jak tam zwierzyna w Klanie Pioruna.Tymczasem Gołębie Skrzydło szuka Tygrysiego Serca, odchodząc akurat gdy Trzmiela Pręga odpowiada na pytanie.

Zapomniana wojowniczka

Ostatnia nadzieja

Emoji AshfurThinking.png

Wizja cieni

Misja ucznia

Piorun i cień

Emoji AshfurThinking.png

Rozbite niebo

Emoji AshfurThinking.png

Najciemniejsza noc

Emoji AshfurThinking.png

Rzeka ognia

Wściekła burza

Miętowe Futro nie pojawia się w samej książce, ale jednak znajduje się w spisie Klanów

Superedycje

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Miętowe Futro nie pojawia się w samej książce, ale jednak znajduję się w spisie Klanów.

Cień Tygrysiego Serca

Próba Wroniego Pióra

Na Zgromadzeniu, Mglista Gwiazda informuje inne Klany o dwunożnych, którzy przyprowadzili psa na ich terytorium. Zgłosiła, że Miętowe Futro i Trzcinowy Wąs byli wstanie go przepędzić.

Nowele

Opowieść Ostrokrzewiastego Liścia

Miętowe Futro nie pojawia się w samej noweli, ale jednak znajduje się w spisie Klanów.

Omen Mglistej Gwiazdy

Po śmierci Lamparciej Gwiazdy, Ćmie Skrzydło mówi Mglistej Stopie, by przyprowadziła Miętowe Futro i Otoczakową Stopę, aby pomogli przenieść Lamparcią Gwiazdę z powrotem do obozu. Oboje idą po jednej stronie Lamparciej Gwiazdy, w połowie ciągnąc ją, w połowie prowadząc z powrotem do obozu. Przyprowadzają ją do jej legowiska i pomagają jej się położyć. Kiedy to jest zrobione, Miętowe Futro odwraca się do wyjścia. Przed odejściem prosi Mglistą Gwiazdę, aby dała mu znać, czy może zrobić coś innego, aby pomóc. Otoczakowa Stopa podąża za nim z jaskini. Później, kiedy Trzcinowy Wąs porządkuje patrole, zastępca prosi Miętowe Futro, aby zabrał uczniów w górę rzeki, aby zobaczyć, co mogą znaleźć w pobliżu trzcin za granicą. Wkrótce po rozmowie Ćmiego Skrzydła z Mglistą Gwiazdą na temat miejsca pobytu Wydrążonej Łapy i Pośpiesznej Łapy, wzywa Trawiastą Skórę i przyprowadza ze sobą jego rodziców Oblodzone Skrzydło i Miętowe Futro.

Cisza Gołębiego Skrzydła

Klan Brunatnej Skóry

Przewodnik po terenie

Decyzja Klanów

Emoji AshfurThinking.png

Galeria

Przypisy