Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Możecie liczyć na moją wierność wobec klanu, dopóki nie dołączę do Klanu Gwiazdy, musicie mi uwierzyć, że za cenę życia będę chronić Klan Pioruna. Jednak nie chcę zmieniać imienia. Zawsze byłam Milką i nie jest to dla mnie żaden wstyd.

—Milka na zebraniu klanu, "Mroczna rzeka", strona 118

Milka (ang. Millie) – dawna starsza Klanu Pioruna, druga partnerka Szarej Pręgi, obecnie przebywa w Klanie Gwiazdy.

Opis

Milka to mała[8], pręgowana srebrzysta kotka o niebieskich oczach[12] z rozdartym uchem[13]. Jest prawie głucha[14].

Charakter

Milka jest dzielną i oddaną kotką. Lwia Łapa na zgromadzeniu, kiedy Szara Pręga i Milka wracają do Klanu Pioruna, zauważa, że ma ostry głos jak na pieszczocha Dwunożnych. Jest również bardzo troskliwą i oddaną matką, po wypadku Wrzoścowej Łapy bardzo przejmowała się jej stanem. Była przy tym lojalną partnerką Szarej Pręgi. Zawsze wytrwale dąży do celu, co pozwoliło jej w wyjątkowo krótkim czasie przejść szkolenie wojownika.

Historia

Milka była wojowniczką Klanu Pioruna pod przywództwem Ognistej Gwiazdy i Jeżynowej Gwiazdy na terytoriach jezior. Była pierwotnie pieszczoszką, która spotkała Szarą Pręgę, gdy został schwytany przez Dwunożnych. Dołączyła do niego w jego podróży w poszukiwaniu klanów, a on nauczył ją, jak być wojowniczką. Po znalezieniu klanów zostali powitani przez Klan Pioruna, a podczas spotkania klanu Milka odmówiła posiadania imienia wojownika. Pomimo pewnych protestów, udowodniła, że jest lojalną i zdolną członkinią klanu, oraz miała kociaki Szarej Pręgi, Wrzosię, Zakwitkę i Trzmielika. Kiedy Wrzoścowa Łapa złamała kręgosłup, Milka spędzała większość czasu martwiąc się o córkę i ignorując inne kociaki. Po tym, jak przeszła na emeryturę do legowiska starszyzny, stan zdrowia Milki zaczął się pogarszać. Zmarła będąc otoczona przez swoich krewnych, a następnie wstąpiła do Klanu Gwiazdy.

Fabuła

Potęga trójki

Widzenie

Podczas zgromadzenia, ktoś z zebranych zauważa dwójkę kotów. Klany warczą i odsłaniają zęby, jednak Ognista Gwiazda mówi, żeby zaczekali. Podchodzi do kotów i ze zdumieniem odkrywa, że jednym z nich jest Szara Pręga, a drugim jego nowa partnerka, Milka. Po powrocie do obozu Sójcza Łapa zauważa, że rana kotki jest zainfekowana, opiekę nad nią przejmuje Liściasta Sadzawka wraz z uczennicą, Ostrokrzewiastą Łapą.

Podczas walki na granicy z Klanem Cienia, Milka dzielnie walczy z wrogami, dzielnie prezentując umiejętności, które nabyła podczas treningu z Szarą Pręgą. Kiedy panuje epidemia białego kaszlu, Ognista Gwiazda nie chce aby wojownicy się przemęczali, ale Milka mówi, że weterynarz zaszczepił ją i nie może zachorować na tą chorobę. Potem bierze udział w patrolu do Klanu Wiatru, który ma przegonić psy.

Mroczna rzeka

Na zgromadzeniu, Biały Ogon obraża Milkę, nazywając ją pieszczochem, jednak później dziękuje Milce za królika ofiarowanego jej na zawodach.

Później, gdy Ognista Gwiazda oficjalnie ogłasza Milkę wojowniczką, kotka odmawia nadania jej wojowniczego imienia i pozostaje przy swoim starym imieniu. Kilku członkom klanu to się nie podoba.

Wyrzutek

Jest w żłobku, gdzie czeka na swoje kocięta i Szarej Pręgi; Ostrokrzewiasta Łapa przynosi jej i innym karmicielkom zwierzynę.

Zaćmienie

Rodzi trójkę kociąt: Trzmielika, Wrzosię i Zakwitkę. Podczas rodzenia kociąt, Szara Pręga jest zdenerwowany, zapewne tym że jego poprzednia partnerka, Srebrny Strumień, zmarła przy porodzie. Mimo dobrego przebiegu porodu, kotka oświadcza, że już nigdy więcej nie będzie mieć kociaków.

Podczas bitwy czterech klanów kotka ukrywa się wraz z kociakami w legowisku Ognistej Gwiazdy. Później karmicielka wraz z Wrzosią chorują na biały kaszel.

Długie cienie

Biały kaszel, na który chorowała, przeradza się w zielony kaszel, a kotka jest na skraju wytrzymałości; bliska śmierci. Przenosi się wraz z resztą chorych do opuszczonego Gniazda Dwunożnych. Karmicielka jest już gotowa na dołączenie do Klanu Gwiazdy, jednak powstrzymuje ją Srebrny Strumień, która nie chce, by serce Szarej Pręgi złamało się po raz drugi. Ona i Wrzosia wraz z Ognistą Gwiazdą są ostatnimi kotami, które opuszczają Gniazdo Dwunożnych.

Wschód słońca

Ona i Wrzosia wciąż dochodzą do siebie po epidemii zielonego kaszlu.

Potem, gdy Sójcza Łapa przychodzi obejrzeć karmicielki pod kątem kleszczy, Milka dziękuje kocurowi, mówiąc, że pewnie ma gdzieś kilka. Kiedy patrol przyprowadza Sola, otacza opiekuńczo ogonem swoje kociaki.

Córka Milki, Wrzosia, podczas zabawy prawie zostaje ukąszona przez żmiję. Miodowa Paproć rzuca się jej na ratunek, jednak sama umiera od śmiertelnego jadu węża. Milka biegnie do Liściastej Sadzawki z prośbą, by obejrzała koteczkę po tym zdarzeniu. Kotka pyta też, co zamierzają zrobić, by pozbyć się zagrożenia, a następnie tłumaczy swoim kociakom, żeby nie zbliżały się do jagód śmierci.

Omen gwiazd

Czwarty uczeń

Kociaki Milki i Szarej Pręgi są teraz uczniami i nazywają się: Wrzoścowa Łapa, Trzmiela Łapa i Kwitnąca Łapa.

Milka dzieli się nornicą ze swoim partnerem, Szarą Pręgą. Komentuje długą suszę, mówiąc, że nie wie, jak długo jeszcze może potrwać ani ile dni, zanim znowu będzie padać. Kiedy Gołębia Łapa wspomina o dużych brązowych zwierzętach blokujących strumień, a żaden kot nie wie, o czym mówi, Milka sugeruje, że może być zdezorientowana z powodu upału i pyta Gołębią Łapę, czy miała o tym sen. Ona i Szara Pręga w końcu udają się do legowiska wojowników po zakończeniu dyskusji.

Przemijające echa

Milka jest po raz pierwszy postrzegana jako nadopiekuńcza wobec swojego kociaka, gdy Wiewiórczy Lot krzyczy na Kwitnącą Łapę, aby zeszła z Wielkiego Dębu tuż przed zgromadzeniem. Wiewiórczy Lot mówi, że Kwitnąca Łapa jest wystarczająco dorosła, aby wiedzieć lepiej, ale Milka jest zła, ponieważ Kwitnąca Łapa kuleje przez kilka chwil po zejściu na dół. Później Milka jest przerażona i zasmucona swoim drugim kociakiem, Wrzoścową Łapą, kiedy zostaje uwięziona, gdy drzewo zawaliło się w obozie i złamało jej kręgosłup. Wpada w histerię, rozpaczając nad stanem Wrzoścowej Łapy.

Potem, przez długi czas leży przy swoim kociaku i przez chwilę jest w depresji i zmartwieniu. Kotka jest wściekła na Sójcze Pióro, gdy kocur przynosi wieści z Klanu Cienia, że mieli kota w tym samym stanie, który zmarł. Wiewiórczy Lot przychodzi, gdy Milka wypycha Sójcze Pióro z legowiska medyka i pomaga wyjaśnić nieporozumienie, że Wrzoścowa Łapa umrze. Milka jest tym nieco uspokojona, ale nadal bardzo martwi się o swoją córkę.

Milka spędza dużo czasu ze swoją niepełnosprawną córką, pomagając jej w ćwiczeniach i dotrzymując jej towarzystwa. Kiedy Wrzoścowe Światło ma krótkie załamanie, kotka desperacko próbuje pocieszyć ją zachętą, mówiąc, że przynajmniej może dzielić się myszą ze swoim rodzeństwem.

Szepty nocy

Kiedy Lwi Płomień wychodzi z legowiska wojowników, uważa, by jej nie obudzić. Milka jest widziana w wizji Mrocznej Puszczy, rzucająca się na zabójcę Szarej Pręgi, ale mroczny kot wyrywa kępy jej futra i ciągnie ją w ciemność.

Milka widzi, jak patrol Jeżynowego Pazura wraca z patrolu granicznego koło nowej granicy Klanu Pioruna. Kiedy Zakurzona Skóra mówi, że Klan Cienia jeszcze nie oznaczył nowej granicy, na co Milka oświadcza, że nie rozpoznają nowej granicy.

Kiedy Wrzoścowe Światło odmawia jeść, Milka bardzo się martwi i kłóci się o to z Sójczym Piórem. Ponadto, kiedy później kotka kłóći się z Sójczym Piórem o zbyt intesywne ćwiczenia Wrzoścowego Światła, kotka przestaje, gdy Sójcze Pióro pyta Milkę, czy chce, aby jej córka umarła, zamiast cieszyć się szczęściem w zwykłym życiu.

Znak księżyca

Kiedy Leszczynowy Ogon informuje Milkę, że Kwitnący Zachód ostatnio kulała, Milka najwyraźniej nie dba o to i zwraca uwagę na Wrzoścowe Światło.

Kiedy Kwitnący Zachód i Bluszczowa Sadzawka wracają ze swojej przygody w tunelach, Białe Skrzydło awanturuje się nad Bluszczową Sadzawką, mówiąc, że nie chce mieć kolejnego kociaka poza zasięgiem wzroku, po czym wzywa Milkę do córki. Prawie jak tylko Milka zbliża się do Kwitnącego Zachodu, warcząc na nią, że mogła polować i zauważając, że Wrzoścowe Światło dałaby wszystko, by nakarmić jej klan. Paprociowe Futro mówi Milce, że wróciły i to jedyna rzecz, która ma znaczenie, ale Milka warczy na niego. Prowadzi to do tego, że Kwitnący Zachód czuje się zaniedbywana, do tego stopnia, że daje się zwabić do Mrocznej Puszczy, gdzie czuje, że skupia na siebie więcej uwagi.

Zapomniana wojowniczka

Milka jest po raz pierwszy widziana, gdy dzieli się nornicą z Szarą Pręgą obok stosu zwierzyny.

Kiedy Sol przybywa do obozu, kotka siedzi z Piaskową Burzą, Ognistą Gwiazdą i Szarą Pręgą. Zauważono, że wyglądają na wyraźnie niezręcznych w obecności Sola.

Później, Milka prowadzi patrol składający się z Ropuszego Kroku, Bluszczowej Sadzawki i Leszczynowego Ogona. Kiedy Bluszczowa Sadzawka mówi, że musi wyczyścić futro, Milka stwierdza, że jej futro jest w porządku i że może skoncentrować się na tym, co robią. Kiedy jej patrol spotyka Sola zmierzającego do granicy Klanu Cienia, kotka mówi, że mu nie ufa i że nie sądzi, że się zmienił, oświadczając, że koty nie zmieniają swoich pręg.

Ostatnia nadzieja

Milka jest po raz pierwszy wspomniana, gdy leży przy legowisku wojowników, wzywając Szarą Pręgę, by przyniósł jej ryjówkę, gdy kocur idzie do sterty zwierzyny. Kiedy Wrzoścowe Światło opisuje nowe ćwiczenie, na którym brązowa wojowniczka zwisa z powalonych gałęzi drzewa przednimi łapami, Milka i Białe Skrzydło podnoszą ją.

Milka jest widziana na patrolu granicznym z Obłocznym Ogonem, Szarą Pręgą i Wiewiórczym Lotem. Kiedy Lwi Płomień wpada na Wiewiórczy Lot, kocur postanawia dołączyć do patrolu i pyta, dokąd zmierzają. Milka mówi mu, że zmierzają do granicy z Klanem Cienia. Kiedy Obłoczny Ogon zatrzymuje się na granicy, Milka zatrzymuje się tuż obok, z podwiniętym ogonem. Kotka zastanawia się, czy planowali inwazję. Lwi Płomień prowadzi patrol na skraj granicy, a Milka podąża za nim.

Milka odwiedza swoją córkę w legowisku medyka, ale Sójcze Pióro nie daje jej dostępu, ponieważ od tego czasu Sójcze Pióro był jedynym kotem, który mógł wejść do tego legowiska. Milka napina się i zaczyna machać ogonem z irytacji, ale nie mówi ani słowa. Kotka chciała powstrzymać Wrzoścowe Światł od zachorowania, tak bardzo, jak Sójcze Pióro. Kiedy medyk opuszcza swoje legowisko, Wrzoścowe Światło dowiaduje się, że nie może mieć gości, w tym Milki.

Milka jest widziana, gdy podąża za Jeżynowym Pazurem i Szarą Pręgą do obozu, a tuż za nią podążają Krecia Łapa, Różany Płatek i Gołębie Skrzydło. Kiedy jej partner mówi, że powinien był zostać na granicy, kotka pyta go, co mógł zrobić sam. Milka jest również widziana, jak wychodzi z Sójczym Piórem z legowiska medyka z Wrzoścowym Światłem. Milka spieszy się, aby pomóc medykowi Klanu Piorunu podczas bitwy, pomagając mu w wyciąganiu wici jeżyn.

Gołębie Skrzydło przybywa i pomaga Wiewiórczemu Lotowi oraz Milce, odepchnąć gromadę kotów Mrocznej Puszczy podczas bitwy. Kotka uderza w pysk kota, podczas gdy Gołębie Skrzydło podgryza jego tylne nogi.

Wizja cieni

Misja ucznia

Milka została teraz starszą. Gdy Liściasta Sadzawka martwi się o kocimiętkę, Sójcze Pióro przypomina jej, że z Milką i innymi starszymi jest wszystko w porządku i że medyczka za bardzo ich rozpieszcza. Olchowa Łapa i Roziskrzona Łapa wybierają kleszcze z futer Szarej Pręgi i Pięknisia, a Piaskowa Burza i Milka czekają na swoją kolej. Gdy Szara Pręga narzeka na swoje kleszcze, kiedy Olchowa Łapa się zatrzymuje, Milka niecierpliwie czeka na swoją kolej, komentując, że czekali księżyce. Później, Piaskowa Burza mówi Olchowej Łapie, że Milka poszła na spacer z Szarą Pręgą. Kiedy Jeżynowa Gwiazda wzywa na spotkanie klanu, Szara Pręga i Milka są widziani razem, na zewnątrz legowiska starszych. Jeżynowa Gwiazda ogłasza wyprawę Olchowej Łapy, do którego dołączy Piaskowa Burza. Zarówno Milka jak i jej partner, wyglądają na zszokowanych.

Rozbite niebo

Jest widziana, gdy stoi przed legowiskiem starszych, wraz z Szarą Pręgą, Szczurzą Blizną i Dębowym Futrem, gdy Jeżynowa Gwiazda wygłasza przemówienie tuż przed atakiem włóczęgów, dowodzonych przez Ciemnego Ogona.

Ona i Szara Pręga zostają dziadkami kociaków Kwitnącego Zachodu i Ciernistego Pazura; Łodyżka, Śliweczki, Orzełka i Muszelki.

Szara Pręga

Zagubiony wojownik

Milka obserwuje Szarą Pręgę, kiedy ten walczy z Piąchą. Szara Pręga przegrał. Mówi mu, żeby się nie martwił, bo jeszcze nikt z nim nie wygrał. Kotka się przedstawia i pyta czy jest tutaj nowy. Odprowadza Szarą Pręgę do jego "właścicieli."

Milka przychodzi do Szarej Pręgi jakiś czas później. Pokazuje mu las i mówi, że może przypomni się o lesie, w którym kiedyś żył. Szara Pręga dziękuje jej i pyta się, jak może się odwdzięczyć. Szara Pręga opowiada kotce o Klanie Pioruna. Milka prosi go by nauczył ją polować. Szara Pręga nauczył ją polować, następnie uczy ją walki. Milka okazuje się całkiem dobra w tych sprawach.

Podczas jednego z treningów Piącha wraz ze swoją paczką atakuje ich. Milka chce uciekać ale Szara Pręga mówi, że prawdziwy wojownik zostaje i walczy. Dwa koty wygrywają walkę.

Szara Pręga rozmawia chwilę z Milką o powrocie do klanu.

Następnego dnia mówi jej, że zadecydował że opuści Dwunożnych i wróci do klanu. Prosi Milkę żeby poszła razem z nim, ale kotka odmawia.

Milka wraca do swoich Dwunożnych. Nie wie już co robić w swoim domu, czuje się źle z myślą, że już nie zobaczy przyjaciela.

Znudzona dawnym życiem postanawia, odnaleźć Szarą Pręgę. Znajduje go ledwo przytomnego. Idzie po wodę dla niego, poluje dla niego aż poczuje się lepiej. Mówi, że chce spróbować życia w klanie i idzie z nim odnaleźć jego klan. Następnie pyta o Srebrny Strumień, ponieważ Szara Pręga wcześniej miał omamy i wołał jej imię. Tak więc kocur opowiada jej o Srebrnym Strumieniu. Po czym wyruszają w podróż.

Schronienie wojownika

Następnego dnia dwójka kotów wybiera się w dalszą podróż. Z muru wybudowanego przez Dwunożnych, Szara Pręga zauważa Wysokie Skały. Jest tym tak podekscytowany, że zamierza przekroczyć dwie duże drogi grzmotu. Milka próbuje go zatrzymać, ale kocur nie ulega i obydwoje prawie zostają potrąceni przez potwory. Znajdują się w pięknej okolicy. Parę dni później przychodzi na przekroczenie kolejnej drogi. Udaje im się, ale są teraz na polu, z którego zbiera plony wielka maszyna. Obydwoje w panice podczas ucieczki przed potworem rozdzielają się i biegną w inne strony. Szara Pręga biegnie do starej obory, w której spotyka rodzinę kotów - dwa kocury i kotkę z czterema kociakami. Łusek, starszy kocur, próbuje go przegonić, ale po wysłuchaniu jego próśb o pomoc w znalezieniu kotki ulega.

Razem z Pluskiem biegną odnaleźć kotkę. Po chwili znajdują ją. Milka ma poranione oczy, poprzecinane przez liście podczas przedzierania się przez gęstwiny. Grupka szybko dociera z powrotem do bezpiecznego miejsca. Łusek przedstawia Mech, jego partnerkę, jej brata Pluska i ich kociaki. Rodzina zgadza się pomóc kotom do czasu wyzdrowienia. Opowiadają również swoją historię.

Kiedyś mieszkali z Dwunożnymi w domu obok, ale oni umarli i dom kupiła para Dwunożnych z dziećmi, którzy mieli psy i przeganiali koty. Kiedy tylko ktoś wyszedł ze stodoły, psy wyczuwały to i zaczynał się pościg. Tak więc grupa kotów żyła w codziennym strachu przed Dwunożnymi i ich zwierzętami.

Nazajutrz Szara Pręga wychodzi na dwór aby złapać sobie śniadanie, lecz zostaje oblany wodą przez Dwunożnego, a psy nie pozwalają zejść mu na ziemię po raz kolejny.

Kiedy kolejny raz psy gonią Szarą Pręgę i on trafia w ślepy zaułek i myśli że to koniec, Milka zeskakuje z muru i jakimś sposobem rozmawia z psami, Szara Pręga jest zdumiony tym co zobaczył i natychmiastowo opowiada o tym kotom ze stodoły.

Następnego dnia Milka uczy kotów jak porozumieć się z psami, by ich już nigdy więcej nie męczyły. Wieczorem Wodnik porozumiewa się z psami by odeszły, Szara Pręga ma wątpliwości że kocur sobie nie poradzi, ale psy odchodzą po czym jest zadowolony.

Następnego dnia, koty leżą sobie na sianie i Szara Pręga zaczyna temat jakie życie na farmie jest nie najgorsze, Mach odpowiada że nie wie czy by chciała zamieszkać znowu w domu. Wodnik pyta się Milki czy zna jakieś sztuczki na Dwunożnych, Milka odpowiada że ich nie zna, i nie było takiego Dwunożnego co by jej nie przytulił i nie pogłaskał. Później Szara Pręga wraz z Milką idą koło jeziora, Szara Pręga dostrzega małą Dwunożną co go martwi, bo mała, nie powinna być sama. Mała Dwunożna dostrzega w jeziorze żabę do której chce podejść, Szara Pręga szybko reaguje i miauczy by Dwunożna go dostrzegła, co mu się udaje, rodzice małej, są zadowoleni tym że ich córka nie wpadła do jeziora, Dwunożny chce pogłaskać Szarą Pręgę ale on ucieka, Milka także odchodzi. Kotka zaczyna opowiadać jaki to Szara Pręga był słodki kotom ze stodoły.

Szara Pręga budzi się w nocy i dostrzega Milkę, która tęskni za Dwunożnymi. Szara Pręga pyta się czy za nimi tęskni, a ona odpowiada, że czasami. Szara Pręga pyta się jej czy chce do ich wrócić. Milka długo nie odpowiada, ale później odpowiada, że jej miejsce jest teraz z nim.

Milka z Szarą pręgą następnego dnia wychodzą z stodoły, widzą Dwunożnych i psy, kiedy Dwunożny uderza piłką w Szarą Pręgę i Milkę, jego matka jest na niego wściekła i mówi że koty to są ich przyjaciele, chłopiec jest smutny ze swojego zachowania, Szara Pręga ma plan ich w zwabić do stodoły by zażegnać wieczny w spór co mu się udaje, każe on Mchowi dać kocięta na dół, ona jest nie zadowolona tym pomysłem i to robi, Dwunożni i koty są szczęśliwe tylko Łusek jest zły chwilowo na szara pręgę że ich tu przyprowadził, widzi on psy które od stodoły odgania. Szara Pręga i Milka wyruszają w dalszą drogę, ale zatrzymuje ich Dwunożna ściskając ich po czym odchodzą. Zaczyna padać, Szara Pręga czuje wyrzuty sumienia, że zabrał Milkę ze spokojnej stodoły. Szara Pręga dostrzega drogę grzmotu i mówi, że coś mu się nie zgadza. Milka jest zdziwiona. Szara Pręga z nią przechodzą tunelem, który jest pod Drogą Grzmotu. Szara Pręga wpatruje się w drzewo, okazuje się że to Wielki Jawor, z którego ma wielkie wspomnienia. Szara Pręga wpatruje się w zniszczony obóz Klanu Pioruna. Jest zmartwiony faktem, że jego dom zniknął.

Powrót wojownika

Emoji AshfurThinking.png

Nowele

Opowieść Ostrokrzewiastego Liścia

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniona w spisie klanów.

Omen Mglistej Gwiazdy

Rebelia Plamistego Futra

Plamista Łapa przynosi starszym kilka myszy do jedzenia. Milka pyta, czy są świeże, a Szara Pręga przypomina jej, że Rosochata Gałązka umieściła kilka myszy na stosie świeżej zwierzyny, stwierdzając, że jest głodny. Milka mówi Plamistej Łapie, że Musza Łapa przybył wcześniej i dał starszym nornicę, a Szara Pręga jest poprostu chciwy. Uczennica opuszcza dwóch starszych, a później zauważa, że po jedzeniu wrócili do legowiska starszych.

Superedycje

Przysięga Szarej Pręgi

Szara Pręga często myśli o Milce, o tym, jak bardzo za nią tęskni i jak trudno jest przezwyciężyć jej śmierć. Często myśli o jej śmierci jak wyglądała i tym, że nie był w stanie nic zrobić, tylko zaakceptować fakt, że każdego dnia będzie coraz słabsza, jak umarła obok niego. Trzmiela Pręga i Kwitnący Zachód, pocieszają Szarą Pręgę, aby zaakceptował śmierć Milki.

Nadzieja Wiewiórczego Lotu

Milka ma problemy ze słuchem i zauważa dziwny zapach zwierzyny którą zjadł Skowronia Pieśń. Później koty czuwają bo Skowronia Pieśń i Migotek nie żyją, Milka siedzi obok legowiska starszych. W czuwaniu, Milce dziękuje Liściasta Sadzawka za opiekę nad Wrzoścowym Swiatłem, mając nadzieję, że poluje w Klanie Gwiazd.

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Milka martwi się o swoją córkę, Wrzoścowe Światło, ponieważ wielu zdrowych wojowników wcześniej zachorowało na zielony kaszel i zmarło. Liściasta Sadzawka zapewnia ją, że Wrzoścowe Światło wykonuje ćwiczenia z pomocą Sójczym Piórem. Podczas dużej powodzi Milka podkreśla niebezpieczeństwo Wrzoścowego Światła, ale jest zadowolona, ​​gdy Wrzoścowe Światło wydostaje się z powodzi, ledwo opuszczając córkę. Kiedy kot Mięta szuka schronienia w Klanie Pioruna, ma problemy z przystosowaniem się do życia klanu, ale Milka zapewnia ją o tym jak ona sama przyzwyczajała się, pocieszając Miętę, widzi jak Szara Pręga przechodzi zostaje starszym, podczas gdy ona pozostaje wojowniczką. Kiedy Mięta ponownie wraca do swoich Dwunożnych, Milka przyznaje się przed Gołębim Skrzydłem, że tęskni za swoimi Dwunożnymi od czasu do czasu, marząc o tym by do nich powrócić.

Ciekawostki

  • Jeśli Milka wierzy w Klan Gwiazdy, to tam pójdzie po śmierci[15].
    • Na oficjalnej stronie zostało to potwierdzone i teraz Milka przebywa w Klanie Gwiazdy.
  • Milka posiada zdolność rozmawiania z psami[16].
  • Kate powiedziała na swoim Twitterze, że gdy Szara Pręga pójdzie do Klanu Gwiazdy, z pewnością wybierze Srebrny Strumień zamiast Milki[17].
  • Reakcja Milki na wypadek Wrzoścowego Światła spowodowała, że Kwitnący Zachód zaczęła trenować w Mrocznej Puszczy[18].

Cytaty

Niczego bym nie zmieniła. Poza tym, że żałuję, że moja córka została ranna. Nigdy nie opuszczę Klanu Pioruna, ale nigdy nie zapomnę, że jest też inny sposób na życie.

—Milka do Mięty, "Burza Jeżynowej Gwiazdy", strona 109 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Milka: Och skarbie, nie opuszczaj nas. Proszę, nie opuszczaj nas.
Wrzośćowe Światło: Nie...martw się o mnie, Milko. Będę...biegać i polować ponownie...w Klanie Gwiazdy.

—Milka i Wrzośćowe Światło, "Rzeka ognia", strona 210 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Mieliśmy razem cudowne życie. Nigdy nie żałowałam opuszczenia moich Dwunożnych, ani na chwilę. Ale to już koniec, mój drogi, muszę Cię zostawić. I musisz znaleźć drogę do przodu beze mnie.

—Milka do Szarej Pręgi w jego śnie, "Przysięga Szarej Pręgi", strona 188 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione na oficjalnej stronie Wojowników
  2. Wyjawione w "Misji ucznia", spis klanów
  3. 3,0 3,1 Wyjawione w "Zagubionym wojowniku", strona 92
  4. Wyjawione w "Wyrzutku", spis klanów
  6. 6,0 6,1 Wyjawione w "Mrocznej rzece", strona 118
  7. Wyjawione w "Milczeniu Gołębiego Skrzydła", rozdział 2
  8. 8,0 8,1 Wyjawione w "Widzeniu", spis klanów
  9. Wyjawione w "Powrocie wojownika", strona 87
  10. Wyjawione w "Zagubionym wojowniku, strona 62
  11. Wyjawione w "Przysiędze Szarej Pręgi", strona 7 (angielskie wydanie)
  12. Wyjawione w "Mrocznej rzece", spis klanów
  13. Wyjawione w "Ostatniej nadziei", strona 268 (angielskie wydanie)
  14. Wyjawione w "Nadziei Wiewiórczego Lotu", rozdział 2 (angielskie wydanie)
  15. Wyjawione na Erin Hunter Czat 3
  16. Wyjawione w Schronieniu wojownika", strona 47
  17. Wyjawione przez Kate na jej Twitterze
  18. Wyjawione w "Znaku księżyca", rozdział 18
Advertisement