FANDOM

Warning
Proszę, powiedz jej że tęsknie za nią tak bardzo jak ona tęskni za mną. I powiedz jej, że kocham jej kocięta tak jakby były one moje. Jagodowy Nos kocha ją. Po prostu się boi, że może ją stracić tak jak stracił mnie. Będę czuwać nad ich dwójką.

—Miodowa Paproć do Sójczego Pióra o Makowym Mrozie, Czwarty uczeń

Miodowa Paproć (ang. Honeyfern) – córka Szczawiowego Ogona i Paprociowego Futra. Siostra Liliowego Serca, Ziarnistej Łapy, Rozżarzonego Serca i Makowego Mrozu. Dawna wojowniczka w Klanie Pioruna, obecnie w jest Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Miodowa Paproć jest gibką, cętkowaną[7], jasnobrązową kotką[2] o niebieskich oczach[4] i o gładkim futerku[8].

Fabuła

Nowa Przepowiednia

Zmierzch

Emoji AshfurThinking

Zachód słońca

Emoji AshfurThinking

Potęga Trójki

Widzenie

Emoji AshfurThinking

Mroczna rzeka

Miodowa Łapa jest na porannym patrolu z Piaskową Burzą, Zakurzoną Skórą i Leszczynową Łapą.

Później widziana jest, jak daje mysz Lwiej Łapie, która została złapana przez patrol o zachodzie słońca, myśląc, że jest głodny. Uczeń pyta ją, czy kociaki i starsi już jedli, na co przytakuje, a następnie opowiada o walce z Klanem Wiatru. Pyta go, czy wszystko w porządku. Mówi mu, żeby spotkał się z nimi przy Półkamieniu, jeśli chce, wyskakując z legowiska uczniów.

Wyrzutek

Miodowa Łapa jest widziana jak trenuje z Lwią Łapą, Makową Łapą i Rozżarzoną Łapą, podczas gdy Jagodowy Nos stoi na straży.

Później przyznaje Ostrokrzewiastej Łapie, że jest zakochana w wojowniku, ponieważ jest taki silny i przystojny. Uczennica zadaje sobie pytanie, dlaczego ktoś może kochać Jagodowy Nos, mówiąc, że jest ignorantem i wrzodem na ogonie. Komentuje, że nie są jeszcze wojownikami i zastanawia się, dlaczego uczeń myślałby o partnerze. Miodowa Łapa jest ostatnio widziana na patrolu i jest jednym z pierwszych kotów, które wyczuły zapachy Klanu Wiatru wokół obszaru granicznego. Ona i Ostrokrzewiasta Łapa biegną z powrotem do obozu, aby ostrzec Ognistą Gwiazdę.

Wyrzutek

Emoji AshfurThinking

Długie cienie

Emoji AshfurThinking

Wschód słońca

Emoji AshfurThinking

Omen Gwiazd

Czwarty uczeń

Emoji AshfurThinking

Ostatnia nadzieja

Emoji AshfurThinking

Nowele

Życzenie Liściastej Sadzawki

Miódka i jej rodzeństwo, Krecik, Żarka i Maczka wyskakują ze żłobka, tak jak ich ojciec, Paprociowe Futro, odchodzą po dyskusji z Liściastą Sadzawką. Miódka ściga Krecika, jej jedynego brata, mówiąc, że może go złapać. Szczawiowy Ogon ostrzega ją i jej rodzeństwo, gdy obawia się, że jej kociaki staną na drodze wojowników. Miódka zapewnia matkę, że ona i jej brat ćwiczą tylko bieganie i nie przeszkadzają żadnemu kotowi. Chwaląc się, jak szybka jest, Miódka przypadkowo wpada na Biała Łapę, prawie zrzucając uczennicę z nóg. Widzi to jej matka, która mówi kociakowi, żeby patrzyła dokąd biegnie.

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Czwartym uczniu", strona 241
  2. 2,0 2,1 2,2 Wyjawione w "Widzeniu", lista kotów
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 3,6 Wyjawione w "Zachodzie słońca", strona 48
  4. 4,0 4,1 4,2 Wyjawione we "Wschodzie słońca", strona 215
  5. Wyjawione we "Wschodzie słońca", strona 210
  6. Wyjawione w "Zaćmieniu", strony 89-90
  7. Wyjawione w "Widzeniu", strona 66
  8. Wyjawione w "Zaćmieniu", strona 86
  9. Wyjawione na Erin Hunter Czat 4
  10. Wyjawione na Erin Hunter Czat 6