Warning.png
Warning.png
Wiem, że nie masz wyboru. Jeżeli tak Klan Gwiazdy sobie życzy, to jestem szczęśliwy by pójść. [...] Nie bądź smutna, będzie dobrze.

—Miodowa Skóra do Lotu Ćmy przy dołączaniu do Klanu Nieba, "Wizja Lotu Ćmy", strona 470

Miodowa Skóra (ang. Honey Pelt) – dawny wojownik Klanu Nieba i Klanu Wiatru. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Miodowa Skóra jest krótkowłosym[2], pręgowanym kocurem o żółto-miodowej sierści[3]. Ma zielone oczy[2].

Historia

Miodowa Skóra był wojownikiem Klanu Nieba pod przywództwem Niebiańskiej Gwiazdy na terenach leśnych. Urodził się Micah'owi i Lotowi Ćmy, wraz ze swoim rodzeństwem z miotu Pajęczą Łapą, Błękitnym Wąsem i Bulgoczącym Strumieniem w Klanie Wiatru. Jednak ich matka z trudem utrzymywała swoje obowiązki jako karmicielka i medyczka. Kiedy Lot Ćmy zdecydowała oddać swoje kociaki dla każdego klanu, jak Płonąca Gwiazda, Miodowa Skóra dołączył do Klanu Nieba i zapewnił matkę, że wszystko będzie dobrze. Kocur został przygarnięty przez przywódcę Klanu Nieba i, księżyce później, uczestniczył w bitwie przeciwko Klanowi Cienia i Klanowi Wiatru. Był świadkiem narodzin kociaków Błękitnego Wąsa i dołączenia jego matki do Klanu Gwiazdy.

Fabuła

Superedycje

Wizja Lotu Ćmy

Emoji AshfurThinking.png

Nowele

Echo Piorunowej Gwiazdy

Kiedy Piorunowa Gwiazda przybywa z wizytą do Klanu Nieba, Zroszony Płatek i Miodowa Skóra wybiegają z kępy paproci, by go powitać, i każdy z nich dotyka nosem, nosa przywódcy Klanu Pioruna. Kiedy dwa młode koty zaczynają rozmawiać z Piorunową Gwiazdą, kotka wspomina, jak Niebiańska Gwiazda poprosił go o pomoc w nauczeniu Miodowej Skóry polowania. Przywódca myśli również o tym, jak przywódca Klanu Nieba wychował Miodową Skórę jako swojego własnego syna po tym, jak kocur został oddany do Klanu Nieba.

Miodowa Skóra pyta Piorunową Gwiazdę o swoją siostrę Błękitny Wąs, a pomarańczowo-biały kocur zapewnia go, że kwitnie w Klanie Pioruna. Młody kocur chwali się następnie, jak Niebiańska Gwiazda pochwalił go za to, że poprzedniego dnia znalazł Żołędziowe Futro we wrotyczu, a Przywódca Klanu Pioruna ciepło mówi, że jest pewien, że zarówno Zroszony Płatek, jak i Miodowa Skóra są pomocne dla Klanu Nieba. Kocur i Zroszony Płatek prowadzą przywódcę do obozu, a żółty kocur biegnie przed siebie, by uprzedzić swojego przywódcę. Gdy dwaj przywódcy klanu spotkają się, młode koty udają się na posiłek do stosu świeżej zdobyczy.

Życie Cienistej Gwiazdy

Jest widziany, gdy dzieli się nornicą z Szybką Wodą kiedy Cienista Gwiazda przychodzi do Klanu Nieba, aby spotkać się z Niebiańską Gwiazdą. W obliczu zadrapania na ciele Szybkiej Wody Niebańska Gwiazda broni jej, mówiąc, że ona i Miodowa Skóra polują razem. Słysząc to, ogon kocura opada i przyznaje, że tak nie było i że chociaż wpadli na siebie poza obozem, wcześniej nie polowali razem.

Miodowa Skóra jest częścią bitwy z Klanem Cienia, Klanem Wiatru, Klanem Pioruna i Klanem Nieba. Widziany jest walczący z Mysim Uchem, jednym z kotów Klanu Cienia.

Ciekawostki

  • Jest wspomniane, że wygląda tak samo jak jego ojciec[4] i ma taki sam kolor futra jak on[5].
  • Został oddany Klanowi Nieba, aby pomóc w zjednoczeniu Klanów[6].

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione na oficjalnej stronie Wojowników
  2. 2,0 2,1 Wyjawione przez Kate na jej blogu
  3. Wyjawione w "Wizji Lotu Ćmy", strona 325 (angielskie wydanie)