FANDOM

Oni... oni zabrali mi syna. Te potwory z Klanu Krwi. Zabrali go pewnej nocy, i do tej pory go nie widziałam. Śledziłam ich, podążałam za zapachem. Ale nie byłam zbyt odważna by podejść za blisko. Wiem tylko, że rekrutują nowe koty do Klanu Krwi, z nowymi dowódcami.

—Mitzi opowiada o swoim synu i Klanie Krwi w Klan w Potrzebie

Mitzikotka domowa, koleżanka Fiołka.

Wygląd

Mitzi jest białą kotką z brązowymi plamami.

Fabuła

Ścieżka Kruczej Łapy

Kiedy Jęczmień i Krucza Łapa przychodzą do Fiołka po pomoc z włóczęgami, Fiołek zabiera dwa koty do Mitzi, mówiąc, że ona wie więcej o włóczęgach. Mitzi jest zaskoczona, kiedy widzi Fiołka razem z dwoma nieznanymi kotami, kiedy ta tarza się w trawie. Fiołek przedstawia jej swojego brata, Jęczmienia oraz jego przyjaciela, Kruczą Łapę, i mówi jej, że muszą się dowiedzieć o włóczęgach którzy niegdyś żyli w mieście. Ze smutkiem opowiada im, jak ci włóczędzy zabrali jej syna, którego już nigdy więcej nie zobaczyła. Mitzi mówi, jak kiedyś próbowała podążyć za jego zapachem, lecz nie była zdolna zapuścić się zbyt daleko od swojego domu. Mówi również, że Klan Krwi rekrutuje nowe koty do klanu po śmierci Bicza. Fiołek prosi Mitzi, aby ich tam zaprowadziła, lecz ona odpowiada, że nie jest pewna, czy mogą cokolwiek zrobić. Fiołek tłumaczy jej, jak więcej kotów pomoże im z Klanem Krwi. Po długim namawianiu, kotka zgadza się. aby zaprowadzić ich na terytorium Klanu Krwi. Wskazuje koty, które stoją na straży, jednym z nich jest Bekas, który od niedawna kradł pożywienie z terytorium Klanu Pioruna. Na końcu, kiedy Klan Pioruna wygrywa walkę z włóczęgami, syn Mitzi, Fritz, odnajduje się, będąc uwolnionym z uścisku Klanu Krwi.

Galeria