FANDOM

Jeśli jeden klan umrze, przetrwanie reszty klanów będzie niemożliwe. Możemy być rywalami, ale łączy nas Klan Gwiazdy, silniejszy niż skała, silniejszy od korzeni drzewa, silniejszy od wody w rzece.

—Mknąca Burza o klanach, Kodeks Klanów, strona 116

Mknąca Burza (ang. Runningstorm) – brat Wilczego Serca i Małej Gwiazdy. Kociak w starożytnym Klanie Wiatru.

Wygląd

Mknąca Burza jest mocno zbudowanym, brązowym, pręgowanym kocurem.[1]

Historia

Urodził się jako Mknący w Klanie Wiatru wraz ze swoim rodzeństwem, Wilczkiem i Małym. Kiedy bawili się wzdłuż rzeki, on i jego rodzeństwo przypadkowo wpadają do wody. Patrol Klanu Rzeki, Szare Skrzydło, Moręgowaty Pazur wraz z Lisim Wąsem stali niedaleko i widzieli zajście, ale Szare Skrzydło powstrzymuje ich przed ratowaniem kociaków, mówiąc, że nie mogą ryzykować życia dla innych kotów.

Teraz, jako Mknąca Burza w Klanie Gwiazdy, odwiedza Szare Skrzydło we śnie, pokazując jej, jakie byłyby kociaki w przyszłości, i przypominając Szaremu Skrzydłu, że kociaki są najcenniejsze dla każdego klanu. Następnego ranka kotka przynosi ciała kociaków nad brzeg i dodaje nowy punkt do kodeksu wojownika, że żaden wojownik nie może zostawić kota w bólu, nawet gdyby był z innego klanu.

Fabuła

Przewodnik po Terenie

Kodeks Klanów

Mknący był kociakiem w starożytnym Klanie Wiatru.

Mknący razem ze swoim rodzeństwem, Maluchem i Wilczkiem, walczą o życie na krawędzi wąwozu. Wszystkie kocięta wpadają do rzeki. Patrol Klanu Rzeki - Szare SkrzydłoMoręgowaty Pazur i Lisi Wąs - widzą kociaki. Moręgowaty Pazur chce je ratować, jednakże Szare Skrzydło powstrzymuje go, mówiąc, że to koty z Klanu Wiatru, więc nie warto ryzykować dla nich życia. Wilczek, Mknący i Maluch utonęły.

Tej samej nocy pojawiają się we śnie Szarego Skrzydła. Medyczka widzi ich przyszłość. Maluch stał się przywódcą i nazywał się Mała Gwiazda, Wilczek została wojowniczką i ma na imię Wilcze Serce, a Mknący został jednym z najlepszych wojowników w lesie i nazywał się Mknąca Burza. Szare Skrzydło dopiero po kilku chwilach zorientowała się, że są to kocięta Klanu Wiatru, których śmierć widziała dziś na patrolu. Kocica odczuwa straszne poczucie winy, a jednocześnie boi się, że koty będą mścić się na Klanie Rzeki.

Trzy koty przypominają Szaremu Skrzydłu, że kocięta są bardzo ważne dla wszystkich Klanów, gdyż są przyszłością. Medyczka przeprasza je, a później się budzi.

Następnego dnia medyczka zabiera ze sobą Moręgowatego Pazura i Lisiego Wąsa, i udaje się z powrotem do wąwozu w poszukiwaniu ciał utopionych kociaków. Znajdują je na brzegu. Lisi Wąs niesie Mknącego, Szare Skrzydło Malucha, a Moręgowaty Pazur Wilczka. Wydarzenia te spowodowały, że do Kodeksu Wojownika zostało dodane kolejne prawo: żaden wojownik nie może ignorować kotów, które potrzebują pomocy, nawet jeśli pochodzą one z innego klanu.

Ciekawostki

  • Vicky ujawniła, że Wilczek, Mknący i Maluch są szczególnym przypadkiem i przyznano im imiona wojowników w Klanie Gwiazd. Coś takiego zdarza się niezmiernie rzadko.[4]

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Wyjawione w "Kodeksie Klanów", strona 115
  2. 2,0 2,1 2,2 Wyjawione w "Kodeksie Klanów", strona 118
  3. Wyjawione w "Kodeksie Klanów", strony 115-116
  4. Wyjawione przez Victoria Holmes na jej Facebooku