FANDOM

Warning
Disambig
Nazwa tego hasła odnosi się do więcej niż jednego pojęcia.Zobacz także inne znaczenia wyrazenia Modrzewik.

Modrzewik (ang. Larchkit) – kociak, dawniej należąca do Klanu Pioruna. Obecnie przebywa w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Modrzewik jest brązową[2] kotką[6].

Historia

Modrzewik urodziła się w Klanie Pioruna na starych terenach. Była córką Zakurzonej Skóry oraz Paprotkowej Chmury oraz siostrą Krzewika i Brzózka. Urodziła się z nimi w drugim miocie. Kiedy las był niszczony przez Dwunożnych, cała zwierzyna z lasu uciekła. Dla jej matki największym wyzwaniem było wykarmienie jej kociąt, chociaż nie miała za dużo mleka. Modrzewik zmarła z wygłodzenia i dołączyła do Klanu Gwiazdy.

Fabuła

Nowa przepowiednia

Północ

Modrzewik rodzi się w drugim miocie Paprotkowej Chmury, wraz z siostrą Krzewinką i jej bratem, Brzózkiem. Bawi się w kałuży wody jeszcze przed tym jak zaczyna padać. Kiedy Krucza Łapa odwiedza obóz Klanu Pioruna aby porozmawiać z Ognistą Gwiazdą, kotka rzuca się na ogon czarnego samotnika, jednak zaraz potem jest odciągnięta przez swoją matkę.

Wschód księżyca

Umiera jako pierwsza, ponieważ jej matka nie ma dość pokarmu, aby wykarmić trzy kociaki. Zapas mleka jest nierównomierny, dlatego Paprotkowa Chmura nie jest w stanie wykarmić wszystkich trzech kociąt. Karmicielka obwinia się o śmierć Modrzewika, ale Zakurzona Skóra i Ognista Gwiazda pocieszają ją mówiąc, że to nie była jej wina.

Świt

Kiedy Wiewiórcza Łapa wraca z podróży, przeprasza za odejście, a Paprotkową Chmurę pociesza z powodu utraty Modrzewika. Karmicielka jej nie słucha, tylko na nią syknęła. Jej siostra, Krzewik, również umiera z wychłodzenia i zostaje pochowana przez swojego ojca, Zakurzoną Skórę. Brzózek, brat Modrzewika, przeżył, gdyż był najsilniejszy z całego miotu.

Blask gwiazd

Objawia się Liściastej Łapie przy Księżycowej Sadzawce, kiedy bawi się tam ze swoją siostrą, Krzewikiem. Jej starszy brat, Ryjówcza Łapa, potrącony przez potwora Dwunożnych, odsuwa dwójkę kociąt od sadzawki, aby te tam nie wpadły. Liściasta Łapa chce powiedzieć Paprotkowej Chmurze, że jej kociaki są szczęśliwe w Klanie Gwiazdy, ale potem sobie przypomina, że medycy nie mogą powiedzieć innym kotom o tym, co wiedzieli w Klanie Gwiazdy.

Zmierzch

Jest krótko wspomniana, kiedy Wiewiórczy Lot współczuje Brzózkowi straty rodzeństwa, Modrzewinki i Krzewinki.

Zachód słońca

Liściasta Sadzawka widzi kotkę w Księżycowej Sadzawce z jej siostrą, Krzewikiem, jej bratem, Ryjówczą Łapą i wieloma innymi kotami Klanu Gwiazdy, które witają ją jako nowego medyka Klanu Pioruna.

Super Edycja

Burza Jeżynowej Gwiazdy

Choć nie jest nazwana, pojawia wraz ze zmarłym rodzeństwem i matką, aby powitać Zakurzoną Skórę w Klanie Gwiazdy.

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Blasku gwiazd", strona 312
  2. 2,0 2,1 2,2 Wyjawione w "Północy", strona 109
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 3,6 3,7 Wyjawione na oficjalnej stronie Wojowników
  4. Wyjawione w "Północy", strona 84 (angielskie wydanie)
  5. 5,0 5,1 Wyjawione we "Wschodzie księżyca", strona 262
  6. Wyjawione w "Świcie", strona 62