FANDOM

Warning
Podobno Błękitna Gwiazda po bitwie mianowała was wojownikami. Gratulacje! Na pewno zimno wam było w czasie czuwania.

—Mokra Stopa do Ognistego Serca i Szarej Pręgi, "Ogień i lód", strona 41

Mokra Stopa (ang. Wetfoot) – brat Małej Chmury i Brązowej Łapy oraz wojownik Klanu Cienia.

Wygląd

Mokra Stopa jest szarym pręgowanym kocurem[2].

Historia

Mokra Stopa był wojownikiem Klanu Cienia w czasie rządów Nocnej Gwiazdy i Tygrysiej Gwiazdy na Leśnych terytoriach. Urodził się Traszkowej Plamce jako Mokrutek wraz z braćmi, Brązikiem i Malcem. Podczas sesji treningowej z rodzeństwem i Omszoną Łapą, Mokrutek i Brązik przypadkowo zabili młodego ucznia. W wyniku tego, Złamana Gwiazda wcześnie mianował go uczniem, a jego mentorem został Głaz. Później Mokra Łapa został wojownikiem oraz otrzymał imię Mokra Stopa i wkrótce zyskał własnego ucznia, Dębową Łapę. Mokra Stopa pomógł wypędzić Złamaną Gwiazdę z Klanu Cienia i zaatakował Klan Pioruna, gdy dowiedziano się, że ukrywa on ich byłego przywódcę. Mokra Stopa zmarł z niewiadomych przyczyn, a po śmierci trafił do Klanu Gwiazdy.

Fabuła

Wojownicy

Ucieczka w dzicz

Mokra Łapa nie pojawia się oficjalnie, jednak znajduje się w spisie Klanów. Jest uczniem Klanu Cienia, a jego mentorem jest Głaz.

Ogień i lód

Mokra Stopa jest teraz wojownikiem z nowym uczniem, Dębową Łapą. W książce, kiedy widzi Ogniste Serce na zebraniu Klanów, wita się z nim od niechcenia, komentując ceremonię wojownika Szarej Pręgi i Ognistego Serca oraz przedstawia go swojemu uczniowi i wojownika z Klanu Rzeki, Czarnego Pazura.

Później, Ogniste Serce widzi go w bitwie z Klanem Wiatru, walczącego przeciwko Szarej Prędze. Skacze na Szarą Pręgę, który kopie go tylnymi łapami. Zauważono, że Mokra Stopa był jednym z kotów, które pomogły pozbyć się Złamanej Gwiazdy z Klanu Cienia.

Las tajemnic

Emoji AshfurThinking

Cisza przed burzą

Mokra Stopa nie pojawia się oficjalnie, jednak znajduje się w spisie Klanów.

Super Edycja

Tajemnica Żółtego Kła

Mokrutek rodzi się w Klanie Cienia wraz z braćmi, Malcem i Brązikiem. Ich matką jest Traszkowa Plamka. Żółty Kieł wspomina, że dopiero co się urodziły i do czasu, aż będą mogli rozpocząć trening, wojownicy będą musieli dzielić między sobą uczniowskie obowiązki. Później Mokrutek, Malec i Brązik biorą udział w sesji treningowej przeciwko Omszonej Łapie. Złamana Gwiazda mówi Mokrutkowi i Brązikowi, by użyć podwójnego ataku na uczniu jeszcze raz i zrobić to w dokładnie tym samym momencie. Gdy Żółty Kieł słyszy pisk, odwraca się i widzi Mokrutka i Brązika cofających się od Omszonej Łapy. Kiedy Żółty Kieł orientuje się, że uczeń nie żyje, każe wszystkim kociakom wracać do obozu. Gdy Złamana Gwiazda ogłasza śmierć Omszonej Łapy, Mokrutek i Brązik wydają z siebie wrzask. Ich szok przechodzi w podekscytowanie, kiedy przywódca mówi, iż był to tylko wypadek oraz, że chce ich wynagrodzić za odwagę, mianując wszystkie kociaki na uczniów. Mokrutek otrzymuje swoje uczniowskie imię, Mokra Łapa, a jego mentorem zostaje Głaz.

Nowela

Furia Tygrysiego Pazura

Emoji AshfurThinking

Ceremonie

Ceremonia ucznia

Złamana Gwiazda: Nornicza Łapo, będziesz moim uczniem. Podrapany Pysku, wiem, że obiecałem ci go, ale możesz wziąć Małą Łapę. Jestem to winien Omszonej Łapie, żeby w jego miejsce szkolić jego brata. Czarna Stopo, ty weź Poranną Łapę. Głazie, ty dostaniesz Mokrą Łapę, a Gruby Ogon Brązową Łapę.

—"Tajemnica Żółtego Kła", strona 493

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione na oficjalnej stronie Wojowników
  2. 2,0 2,1 2,2 Wyjawione w "Ogniu i lodzie", spis klanów
  3. Wyjawione w "Tajemnicy Żółtego Kła", strona 493
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 Wyjawione w "Tajemnicy Żółtego Kła", strona 442
  5. 5,0 5,1 Wyjawione w "Ucieczce w dzicz", spis klanów