FANDOM

Mokra Stopa (ang. Wetfoot) – brat Małej Chmury i Brązowej Łapy oraz wojownik Klanu Cienia.

Wygląd

Mokra Stopa jest szarym pręgowanym kocurem.

Fabuła

Super Edycja

Tajemnica Żółtego Kła

Mokrasek rodzi się w Klanie Cienia wraz z braćmi, Maluszkiem i Brązkiem. Ich matką jest Traszkowa Cętka. Żółty Kieł wspomina, że dopiero co się urodziły i do czasu, aż będą mogli rozpocząć trening, wojownicy będą musieli dzielić między sobą uczniowskie obowiązki.

Początek Proroctwa

Ucieczka w dzicz

Mokra Łapa nie pojawia się oficjalnie, jednak znajduje się w spicie Klanów. Jest uczniem Klanu Cienia, a jego mentorem jest Głaz.

Ogień i lód

Mokra Stopa jest teraz wojownikiem z nowym uczniem, Dębową Łapą. Książce, kiedy widzi Ogniste Serce na zebraniu Klanów, wita się z nim od niechcenia, komentując ceremonie wojownika Szarej Pręgi i Ognistego Serca i przedstawia go swojemu uczniowi i wojownika z Klanu Rzeki, Czarnego Pazura.

Później, Ogniste Serce widzi go w bitwie z Klanem Wiatrem, walczącego przeciwko Szarej Pręgi. Skacze na Szarą Pręgę, których kopie go tylnymi łapami. Zauważono, że Mokra Stopa był jednym z kotów, które pomogły się pozbyć Złamaną Gwiazdę z Klanu Cienia.

Cisza przed burzą

Mokra Łapa nie pojawia się oficjalnie, jednak znajduje się w spicie Klanów.