Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Nienawidzę moczyć swojego futra.

—Moręgowata Łapa do Falistej Łapy i Miodowej Łapy, "Piorun i cień", strona 353 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Moręgowate Skrzydło (ang. Brindlewing) – obecna wojowniczka Klanu Wiatru.

Opis[]

Moręgowate Skrzydło to brązowa, nakrapiana kotka[7].

Historia[]

Moręgowate Skrzydło jest wojowniczką Klanu Wiatru na terytoriach jezior służącą pod przywództwem Zajęczej Gwiazdy, a wcześniej Pojedynczej Gwiazdy.

Urodziła się jako Morążka, córka Bryzowej Skóry i Wrzosowego Ogona wraz ze swoją siostrą, Dymką. Jako uczennica szkoliła się pod okiem Nocnej Chmury. Jakiś czas potem została mianowana wojowniczką i przybrała imię Moręgowate Skrzydło. Została mentorką swojej młodszej siostry, Jabłkowego Blasku.

Fabuła[]

Mroczna Wizja[]

Misja ucznia[]

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniona w spisie klanów. Morążka to kocię Klanu Wiatru, której rodzicami są Wrzosowy Ogon i Bryzowa Skóra.

Piorun i cień[]

Moręgowata Łapa wraz z Paprotkową Łapą są obecne na zgromadzeniu. Uczniowie Klanu Wiatru patrzą się na uczniów z innych klanów: Skowronią Łapę, Miodową Łapę, Liściastą Łapę, Bryzową Łapę i Nocną Łapę, chociaż do nich nie dołączają. Trzymają się w pobliżu swoich mentorów z powodu konfliktu między Klanem Wiatru, a innymi klanami.

Na następnym zgromadzeniu jest już bardziej przyjacielska. Podchodzi do Falistej Łapy i Cyprysowej Łapy z Klanu Rzeki, witając się z nimi i pytając czy są one nowymi uczennicami. Ucisza Miodową Łapę, gdy ta się chwali, że poznała je pierwsza. Kiedy Falista Łapa opowiada , że koty z jego klanu rodzą się do pływania, Moręgowata Łapa zszokowana i zastanawia się jak oni mogą pływać bez tonięcia. Drży i wyznaje, że nienawidzi moczenia swojego futra.

Niebo w strzępach[]

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniona w spisie klanów. Jej mentorką zostaje Nocna Chmura.

Bezkres nocy[]

Moręgowata Łapa razem z Paprociową Łapą i Dymną Łapą są na zgromadzeniu. Olchowe Serce zauważa, że kotka jest bardzo cicha i nieśmiała, w przeciwieństwie do zwykle energicznych i gadatliwych uczniów, a także trzyma się blisko swojej mentorki.

Rzeka ognia[]

Kiedy zaczyna się pożar na terytorium Klanu Rzeki Moręgowata Łapa jest na patrolu razem ze swoją mentorka, Nocną Chmurą, aby zbadać sprawę. Spotykają patrol Klanu Pioruna i razem ruszają na pomoc Klanowi Rzeki. Później na zgromadzeniu Zajęcza Gwiazda ogłasza, że ona i jej siostra, Dymna Łapa zasłużyły na swoje wojownicze imiona. Moręgowata Łapa zostaje Moręgowatym Skrzydłem, a Dymna Łapa - Dymną Mgłą.

Gniew burzy[]

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniona w spisie klanów.

Złamany kodeks[]

Zaginione gwiazdy[]

Cicha odwilż[]

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniona w spisie klanów. Zostaje mentorką Jabłkowej Łapy, swojej młodszej siostry.

Skryte cienie[]

Mroczna otchłań[]

Bezgwiezdna ziemia[]

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniona w spisie klanów. Jej uczennica jest teraz wojowniczką o imieniu Jabłkowy Blask.

Światło we mgle[]

Bezgwiezdny klan[]

Rzeka[]

Niebo[]

Cień[]

Piorun[]

Moręgowate Skrzydło rozmawia podczas zgromadzenia z Zatokowym Blaskiem, Mirtowym Rozkwitem i Fiołkowym Połyskiem. Obserwująca ich Słoneczny Promień zauważa, że cętkowanej kotce brakuje tchu, ponieważ dopiero co jej klan przybył na wyspę.

Wiatr[]

Moręgowate Skrzydło bierze udział w patrolu granicznym wraz z Turzycowym Wąsem i dowodzącym go Trzepoczącą Stopą, podczas gdy Słoneczny Promień ukrywa się w pobliżu. Kocur staje wyprostowany i zaczyna wąchać powietrze, wyczuwając coś dziwnego. Pyta się o to swoich towarzyszek, jednak Moręgowate Skrzydło odpowiada mu przecząco, dodając, że nie czuje niczego poza ich oznaczeniami, co druga kotka popiera. Trzepocząca Stopa stoi przez chwilę nieruchomo, po czym wzrusza ramionami i każe pozostałym wracać, natomiast Słoneczny Promień czuje ulgę, że odeszli, myśląc, jak było blisko, do jej ujawnienia.

Gwiazda[]

Emoji AshfurThinking

Superedycje[]

Wyznanie Pojedynczej Gwiazdy[]

Pojedyncza Gwiazda słysząc krzyk ze żłobka rozpoznaje głos Wrzosowego Ogona i zaczyna się obawiać, czy coś się stało jego niedawno narodzonym wnuczkom; Morążce i Dymce. Okazuje się, że ta druga zaginęła, a brązowa koteczka jest przytulona do swojej mamy. Po odnalezieniu Dymki i przeniesieniu jej do legowiska medyka kociak zaczyna marudzić, chcąc pobawić się ze swoją siostrą. Wyjawia, że wymyśliła fajną zabawę, gdzie włóczędzy wkradają się do obozu. Wstrząśnięty Pojedyncza Gwiazda przerywa jej, zanim ta zamierza opowiedzieć o roli Morążki w tej zabawie. Przywódca mówi Pustułkowemu Lotowi, że zabierze Dymkę do swojego legowiska na całą noc, co ją cieszy, która ma zamiar o tym opowiedzieć swojej siostrze, wiedząc, że ta będzie jej zazdrościć. Wiele dni później, gdy Wrzosowy Ogon próbuje przekonać Pojedynczą Gwiazdę do oddania części ziół Klanowi Cienia, pyta się go jakby się czuł gdyby ona lub jej kocięta zachorowały na śmiertelną chorobę. Po swojej śmierci Pojedyncza Gwiazda czuje ulgę, że trafi do Klanu Gwiazdy, gdyż miedzy innymi będzie mógł obserwować dorastanie swoich wnuczek.

Cień Tygrysiego Serca[]

Nadzieja Wiewiórczego Lotu[]

Przysięga Szarej Pręgi[]

Nowele[]

Klan Brunatnej Skóry[]

Rebelia Plamistego Futra[]

Krewni Stokrotki[]

Cytaty[]

Moręgowata Łapa: Cześć? Jesteście nowe, prawda?
Miodowa Łapa: To ja je poznałam pierwsza.
Moręgowata Łapa: I co z tego?

—Moręgowata Łapa i Miodowa Łapa przy Falistej Łapie i Cyprysowej Łapie, "Piorun i cień", rozdział 23 (tłumaczenie nieoficjalne)

Miodowa Łapa: Falista Łapa mówi, że koty z Klanu Rzeki uczą się pływać jeszcze zanim staną się łapami.
Moręgowata Łapa: Niemożliwe! A one nie toną?
Falista Łapa: Koty Klanu Rzeki są urodzone do pływania.

—Miodowa Łapa, Moręgowata Łapa i Falista Łapa, "Piorun i cień", strona 353 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Trzepocząca Stopa: Czujecie coś... dziwnego?
Moręgowate Skrzydło: Nie czuję niczego poza naszymi oznaczeniami.
Turzycowy Wąs: Ja też nie. Chodź Trzepocząca Stopo. Mamy jeszcze resztę granicy do oznaczenia.

—Moręgowate Skrzydło, Trzepocząca Stopa i Turzycowy Wąs na patrolu, "Wiatr", rozdział 6 (tłumaczenie nieoficjalne)

Ciekawostki[]

Galeria[]

Bazy postaci[]

Przypisy[]

  1. Wyjawione w "Rzece ognia", rozdział 15
  2. Wyjawione w "Piorunie i cieniu", strona 236 (angielskie wydanie)
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 Wyjawione w "Misji ucznia", spis klanów
  4. 4,0 4,1 Wyjawione w "Zaginionych gwiazdach", spis klanów
  5. Wyjawione w "Niebie w strzępach", spis klanów
  6. Wyjawione w "Cichej odwilży", spis klanów
  7. Wyjawione w "Piorunie i cieniu", spis klanów
  8. Wyjawione na oficjalnej stronie
  9. Wyjawione przez Kate na jej blogu (zrzut ekranu)

Advertisement