FANDOM

Warning
Jeśli nalegasz, aby Gradowa Gwiazda kontynuował ceremonię zmiany imienia, nie jesteśmy już partnerami. Nigdy więcej nie będę z tobą dzielić legowiska albo zdobyczy.

—Muszlowe Serce do Deszczowego Kwiatu, "Obietnica Krzywej Gwiazdy", strona 53

Muszlowe Serce (ang. Shellheart) – Były zastępca Klanu Rzeki. Ojciec Dębowego Serca oraz Krzywej Gwiazdy. Partner Deszczowego Kwiatu. Obecnie jest w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Muszlowe Serce to nakrapiany, szary kocur z siwiejącymi wąsami.

Historia

Muszlowe Serce urodził się synem Wierzbowego Nosa. Był w Klanie Rzeki. Pierwszy raz poznajemy go, gdy podczas powodzi próbuje ratować swoich pobratymców z zalewającego się wodą obozu. Akurat podczas powodzi jego partneraka, Deszczowy Kwiat, rodzi. Kocur razem z Jeżynową Jagodą przenoszą ją do dziupli. Tam kotka wydaje na świat dwójkę młodych - Dąbka i Burzę. Muszlowe Serce jest dumny ze swoich kociąt.

Wkrótce Muszlowe Serce widzi jak Klan Pioruna zabiera Słoneczne Skały Klanowi Rzeki. Prowadzi patrol aby powiadomić wojowników obcego klanu że na razie mogą sobie zatrzymać Słoneczne Skały, ale że wkrótce Klan Rzeki je odzyska. Po tym odchodzi do swojego obozu.

Kiedy jego syn, Burza, łamie sobie szczękę podczas upadku na kamień, Muszlowe Serce często go odwiedza w legowisku. Gdy kociak wreszcie otrzymuje pozwolenie na wyjście z legowiska medyka, Muszlowe Serce wita ciepło syna, tak jakby się nie widzieli księżyce, mimo że kocur prawie codziennie przychodził do swojego syna zobaczyć jak się ma. Gdy Burza wraca do żłobka, Muszlowe Serce przychodzi żeby się go zapytać czy już się zaaklimatyzował. Wtedy widzi że jego syn ze złamaną szczęką ma osobne legowisko. Wściekły idzie na rozmowę z Deszczowym Kwiatem. Tam dowiaduje się że jego partnerka ma zamiar zmienić imię Burzy na Krzywy. Wściekły kocur zrywa z partnerką.

Zostaje mentorem Dębowej Łapy za pośrednictwem Deszczowego Kwiatu. Spędza więcej czasu trenując z synem, przez co Krzywy jest nieco smutny.

Potem Krzywy ucieka z Klanu, co na pewno spotkało się ze smutkiem Muszlowego Serca. Gdy kociak wraca do Klanu, Muszlowe Serce cieszy się z jego powrotu. Gratuluje mu, gdy tamten zostaje uczniem dzięki temu że uratował koleżanki z legowiska.

Fabuła

Super Edycja

Odwet Wysokiej Gwiazdy

Muszlowe Serce jest zastępcą Klanu Rzeki pod przewodnictwem Gradowej Gwiazdy.

Emoji AshfurThinking

Tajemnica Żółtego Kła

Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spisie Klanów.

Emoji AshfurThinking

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Muliste Futro mówi Muszlowemu Sercu że razem z patrolem znaleźli Krzywego.
Emoji AshfurThinking

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Emoji AshfurThinking

Przewodnik po Terenie

Ostateczny przewodnik

Emoji AshfurThinking

Nowele

Zemsta Klonowego Cienia

Emoji AshfurThinking

Dług Rudego Ogona

Emoji AshfurThinking

Ciekawostki

  • Muszlowe Serce był mentorem własnego syna po mimo tak dużego pokrewieństwa, chociaż zwykle rodzice nie mogą być mentorem własnych dzieci, chociaż nie zrobiłby tego, gdyby Deszczowy Kwiat nie poprosiła by Gradowej Gwiazdy.