FANDOM

Warning
Próbowałam tak długo, jak tylko mogłam, lizałam i lizałam ją, ale jej oddech stawał się coraz płytszy, aż w końcu całkowicie się zatrzymał.[...] Zanurzyłam nos w jej futrze, czując jak żałoba mnie przytłacza. To był wyraźny znak od Klanu Gwiazdy. Te kocięta nigdy nie powinny się urodzić.

—Uczucia Żółtego Kła po śmierci Nadziei i Życzenia, Tajemnica Żółtego Kła,str.68

Nadzieja (ang. Hopekit) - zmarła córka Żółtego Kła i Postrzępionej Gwiazdy.

Wygląd

Nadzieja to mała, kremowo-szara kotka.

Fabuła

Super Edycja

Tajemnica Żółtego Kła

Nadzieja to jedno z trzech kociąt Żółtego Kła. Przychodzi na świat w pniu wydrążonego, martwego drzewa. Koteczka jest osłabiona i coraz płycej oddycha. Mimo rozpaczliwych wysiłków jej matki, Nadzieja umiera, podobnie jak Życzenie. Przeżył jedynie ich brat: Złamanek.

Przewodnik po Terenie

Sekrety Klanów

Nadzieja została urodzona dla Żółtego Kła i Postrzępionej Skóry, umiera wkrótce po tym, jak się urodziła jej siostra, Życzenie została poroniona. Żółty Kieł jest tym zrozpaczona, myśląc o tym, jak cenne kocięta nigdy nie powinny się urodzić. Wkrótce po tym, jak Szara kocica zakopuje Nadzieję i Życzenie w drodze powrotnej do obozu.

Ostateczny Przewodnik

Chociaż wymieniona bez imienia, Nadzieja pojawia się krótko na stronie Postrzępionej Gwiazdy. Żółty Kieł zadecydowała aby zostać Medyczką, co oznacza, że musiała oddzielić swoje relacje z Postrzępioną Skórą. Było już za późno, by rozwikłać ich ścieżki, jak Żółty Kieł wkrótce dowiedziała się, że spodziewa się kociąt. Postrzępiona Skóra był zachwycony zostania ojcem, ale oburzył się, gdy Żółty Kieł powiedziała, że ich kocięta nigdy się nie dowiedzą, kim jest ich matka. Tylko jeden przeżył.

Wspomina się też o niej nie z imienia na stronie Szałowego Wąsa. Szałowy Wąs zdał sobie sprawę, że szara kocica spodziewała się kociąt Postrzępionej Skóry, i zastanawiał się, czy popełniła straszny błąd. Namówiła Żółty Kieł, by poinformowała Postrzępioną Gwiazdę, że ich kocięta będą miały co najmniej jednego rodzica w klanie a Kocica skorzystała z rady swojej mentorki.

Ciekawostki

  • Vicky ujawniła imię Nadziei w liście do fana.
  • Ma krew kota domowego od Hala.
  • Zmarła krótko po urodzeniu, w przeciwieństwie do Życzenia, która została poroniona.

Galeria

Bazy postaci