Trójkąt ostrzegawczy.png
W tej chwili artykuł jest pod opieką użytkownika Fnaffff. Prosimy nie wykonywać większych zmian do czasu nieokreślonego.

Warning.png
Warning.png

Nakrapiany Ogon (ang. Speckletail) – była najstarszą karmicielką w Klanie Pioruna. Matka Lwiego Serca, Złotego Kwiatu, Śnieżka i Jemioły. Obecnie znajduje się w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Nakrapiany Ogon to blado-złota, pręgowana kotka o bursztynowych oczach.

Historia

Emoji AshfurThinking.png

Fabuła

Wojownicy

Ucieczka w dzicz

Nakrapiany Ogon to najstarsza karmicielka w Klanie Pioruna.

Emoji AshfurThinking.png

Ogień i Lód

Nakrapiany Ogon przebywa w żłobku Klanu Pioruna.

Emoji AshfurThinking.png

Las tajemnic

Emoji AshfurThinking.png

Cisza przed burzą

Emoji AshfurThinking.png

Niebezpieczna ścieżka

Gdy padają podejrzenia o głuchotę Śnieżka, syna Nakrapianego Ogona, kotka nie chce o tym słuchać i z irytacją odchodzi. W końcu medyczka klanu, Rozżarzona Skóra bada białego kociaka i stwierdza jego głuchotę. Nakrapiany Ogon syczy z wielkością oraz potwierdza, że wiedziała o tym. Nie chcę słuchać tego co mówi Rozżarzona Skóra i zaprzecza, twierdząc że sama go wyszkoli. Śnieżek podczas szkolenia matki, nie słucha się jej i bawi się w najlepsze. Gdy nad obozem przelatuje jastrząb i łapie Śnieżka, Nakrapiany Ogon rzuca się na ptaka i próbuje wyrwać kociaka. W skutku drapieżnik odlatuje z jej synem, a ona lamentuje nad jego stratą. Grupka kotów, biegnie -z jak się okazuje- bezsensowną pogonią w próbie przechwycenia białego kociaka. Po powrocie Paprociowego Futra i Prędkiej Łapy z nieudanej próby ratunku, kocica dostaje ziarna maku od medyczki i postanawia się przenieść do starszyzny. Gdy Stracony Pysk w wyniku ataku sfory przenosi się do legowiska starszych, Nakrapiany Ogon opiekuje się nią. Później idzie z resztą kotów do Słonecznych Skał w obawie przed atakiem psów na obóz.

Czarna godzina

Nakrapiany Ogon wraca do obozu Klanu Pioruna po ataku psów. Idzie koło Oszronionego Futra. Gdy chce zobaczyć Błękitną Gwiazdę ostatni raz, oburza się na widok Mglistej Stopy i Kamiennego Futra w legowisku przywódczyni. Nie wierzy słowom wojowniczki Klanu Rzeki, która mówi, że martwa przywódczyni była ich matką. Gdy Ogniste Serce wyjaśnia całą sytuację, Nakrapiany Ogon wysłuchuje go cicho. Później podchodzi do niedowierzających słowom Ognistego Serca Mysiego Futra i Oszronionego Futra.

Emoji AshfurThinking.png

Nowa przepowiednia

Północ

Nakrapiany Ogon widziana jest z Długim Ogonem, gdy Jeżynowy Pazur i Wiewiórcza Łapa udają się do sprzątania legowiska starszych. Mówi, że słyszała o zaginięciu rudej uczennicy, ale domyśliła się, że po prostu kotka poszła sama. Następnie opowiada Wiewiórczej Łapie jak to Ognista Gwiazda wpadał w kłopoty, gdy był wojownikiem i mówi jej historie o jego przygodach.

Później dowiadujemy się, że ma bóle stawów z powodu wilgotnej pogody i Liściasta Łapa przygotowuje jej okład z liści stokrotki.

Wschód księżyca

Kiedy Dwunożni zaczynają niszczyć las, Nakrapiany Ogon pyta się Rozżarzonej Skóry czy miała jakiś znak od Klanu Gwiazdy, mówiący im, co powinni zrobić. Później czuwa z klanem, gdy Pstrokaty Ogon umiera.

Świt

Nakrapiany Ogon wraz z inną starszą Klanu Pioruna, zostaje w starym obozie, gdzie zamierza przeżyć swoje ostatnie chwile. Ognista Gwiazda próbuje odwieść ją od tego pomysłu, ale kocica definitywnie zaprzecza. Żegna się że swoimi pobratymcami, którzy odchodzą raz na zawsze.

Super Edycje

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Jest na patrolu w pobliżu Słonecznych Skał, kiedy Klan Rzeki próbuje je zabrać. Wyłania się z krzaków za Żmijowym Kłem, Małym Uchem i Prędką Bryzą. Ona i jej członkowie Klanu rozpościerają się, by zobaczyć, jak Żmijowy Kieł walczy z Mulistym Futrem jeden na jeden o skały, a kiedy jej sojusznik poddaje się przeciwnikowi, pomaga skierować go z powrotem w stronę drzew.

Misja Ognistej Gwiazdy

Nakrapiany Ogon jest na ceremonii wojownika Jeżynowego Pazura. Ryjówka bawi się z bratem, Pajączkiem, i rzucają na siebie kulami mchu. Kiedy jedna piłka trafia w Nakrapiany Ogon w klatkę piersiową, kotka syczy.

Kiedy umiera Wierzbowa Skóra, Nakrapiany Ogon wraz z innymi starszymi przenosi jej ciało do miejsca pochówku, prowadząc procesję.

Idzie na spotkanie, gdzie Ognista Gwiazda i Piaskowa Burza ogłaszają, że wkrótce wyjdą z lasu, aby znaleźć Klan Nieba. Wpatruje się w Ognistą Gwiazdę, jakby był uczniem, który podrapał ją, szukając kleszczy, i sprawia wrażenie bardzo niezadowolonej z tego, że odszedł.

Nowele

Klątwa Gęsiego Pióra

Kropka rodzi się wraz ze swoją siostrą, Białką, dla Zajęczego Susa około Pory Nagich Drzew.

Furia Tygrysiego Pazura

Nakrapiany Ogon formalnie nie pojawia się w Furia Tygrysiego Pazura, jednak jest wymieniona w Spisie Klanów.

Ciekawostki

  • Jej ostatni syn Śnieżek został porwany i zabity przez jastrzębia tylko po to by dać jej powód do przejścia do starszyzny.

Galeria

Bazy postaci