FANDOM

Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Uwaga!

Nakrapiany Ogon (ang. Speckletail) – była najstarszą karmicielką w Klanie Pioruna. Matka Lwiego Serca, Złotego Kwiatu,Śnieżka i Jemioły. Obecnie znajduje się w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Nakrapiany Ogon to jasnozłota, pręgowana kotka o bursztynowych oczach.

Fabuła

Super Edycja

Obietnica Krzywej Gwiazdy

Jest na patrolu w pobliżu Słonecznych Skał, kiedy Klan Rzeki próbuje je zabrać. Wyłania się z krzaków za Żmijowym Kłem, Małym Uchem i Prędką Bryzą. Ona i jej członkowie Klanu rozpościerają się, by zobaczyć, jak Żmijowy Kieł walczy z Mulistym Futrem jeden na jeden o skały, a kiedy jej sojusznik poddaje się przeciwnikowi, pomaga skierować go z powrotem w stronę drzew.

Misja Ognistej Gwiazdy

Nakrapiany Ogon jest na ceremonii wojownika Jeżynowego Pazura. Ryjówka bawi się z bratem, Pajączkiem, i rzucają na siebie kulami mchu. Kiedy jedna piłka trafia w Nakrapiany Ogon w klatkę piersiową, kotka syczy. Kiedy umiera Wierzbowa Skóra, Nakrapiany Ogon wraz z innymi starszymi przenosi jej ciało do miejsca pochówku, prowadząc procesję.

Idzie na spotkanie, gdzie Ognista Gwiazda i Piaskowa Burza ogłaszają, że wkrótce wyjdą z lasu, aby znaleźć Klan Nieba. Wpatruje się w Ognistą Gwiazdę, jakby był uczniem, który podrapał ją, szukając kleszczy, i sprawia wrażenie bardzo niezadowolonej z tego, że odszedł.

Nowele

Klątwa Gęsiego Pióra

Kropka rodzi się wraz ze swoją siostrą, Białką, dla Zajęczego Szpona około Pory Nagich Drzew.

Furia Tygrysiego Pazura

Nakrapiany Ogon formalnie nie pojawia się w Furia Tygrysiego Pazura, jednak jest wymieniona w Spisie Klanów.

Błędy

Galeria