FANDOM

Zwijana Orlico, nie wszyscy się zgodzili, czy ojciec moich kociąt umarł na darmo? Nie mogę podróżować, dopóki moje kociaki nie narodzą się i nie staną się wystarczająco silne, by odbyć podróż.

—Nieśmiała Sarna do Zwijanej Orlicy o powrocie do jeziora, Znak księżyca

Nieśmiała Sarna (ang. Shy Fawn) — karmicielka i Ostry Pazur, obecnie jest w Starożytnym Plemieniu.

Wygląd

Nieśmiała Sarna to mała, płowo-brązowa kocica z bursztynowymi oczami.[2]

Historia

Świt Klanów

Szlak Słoneczny

Ryk Lwa, rozmawiając z Bardą, wspomina, że jego matka, Nieśmiała Sarna, opowiedziała mu o czasie, zanim przybyli do gór - gdzie mieszkali nad jeziorem i byli chronieni pod drzewami.

Ryk Lwa później sugeruje Bardzie głosowanie, aby zdecydować, czy mają opuścić góry, czy nie, stwierdzając, że Nieśmiała Sarna powiedziała mu, że zanim opuścili jezioro, przeprowadzili głosowanie, decydując o wspólnej przyszłości, rzucając kamieniami.

Siła Trójki

Długie cienie

Nieśmiała Sarna przychodzi, by powiedzieć Kamiennej Piosence, Ciemnym Wąsom, Pół Księżycowi i Skrzydle Sójki, o tym co Zwijana Orlica nazwał spotkaniem i rzucaniem kamieni. Ale najpierw wdaje się w spór z Kamienną Pieśnią i Ciemnymi Wąsami o to, czy zostać, czy nie, ale w końcu przypomina im, że to nie jest ich decyzja. Po tym, Nieśmiała Sarna jest zirytowana i ucieka wraz z innymi na spotkanie.

Kiedy odbywa się odlewanie kamieni, Nieśmiała Sarna głosuje na pozostanie. Jednak jej partner, Ciemne Wąsy, wierzy, że góry brzmią jak lepsze miejsce do życia, dlatego rzuca swój kamień, by odejść.

Wspomniano, że ona, podobnie jak Wyszczerbiony Piorun, wygląda na zaniepokojoną ostateczną decyzją.

Omen Gwiazd

Znak księżyca

Wyszczerbiony Piorun wyjaśnia, że Nieśmiała Sarna była w ciąży z Ciemnymi Wąsami, który zginął podczas podróży do gór. Wschodzący Księżyc wspomina także, że Nieśmiała Sarna nie chce jeść. Skrzydło Sójki później zauważa ją w głównej jaskini i zauważa, że ​​wkrótce urodzi. Skrzydło Gołębia podnosi się i rozmawia z nią.

Galeria

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Wyjawione w Znaku księżyca
  2. 2,0 2,1 Wyjawione w Długich cieniach
  3. Wyjawione w Zapomnianym wojowniku