Warning.png
Jabłkowy Zmierzch będzie żył poprzez swoje kocięta, wnuczęta i prawnuczęta. Jego duch nie zginie. Na zawsze będzie częścią Klanu Rzeki.

Trzcinowy Blask o rodzie Jabłkowego Zmierzchu, Zemsta Klonowego Cienia, strona 132

Nieśmiałe Serce (ang. Shyheart) – kociak Jabłkowego Zmierzchu i Trzcinowego Blasku o nieznanej płci.

Dokładniej o Nieśmiałym Sercu nie wiemy nic, prócz wyglądu i pochodzenia. Nie pojawia się formalnie w książce Zemsta Klonowego Cienia, ale jest jeszcze kociakiem, który nawet nie przyszedł na świat.

Wygląd

Nieśmiałe Serce jest jasnobrązowym kotem.[4]

Fabuła

Nowele

Zemsta Klonowego Cienia

Klonowy Cień obserwuje, jak Jabłkowy Zmierzch trenuje swojego ucznia, Okoniową Łapę. Trzcinowy Blask, partnerka Jabłkowego Zmierzchu, przychodzi i proponuje zademonstrować ruch bitewny, który ćwiczą. Jabłkowy Zmierzch miauczy, że nic nie powinna robić i przypomina jej o swoich kociakach. Trzcinowy Blask spogląda na jej brzuch, który jest nabrzmiały od nienarodzonych kociaków. Narzeka, że ​​przecież nie jest chora. Partner kotki miauczy, że wie, ale ich kociaki są zbyt cenne, by ryzykować, że Okoniowa Łapa zrani ją przez pomyłkę. Klonowy Cień zastanawia się, jak Trzcinowy Blask może już oczekiwać kociaków.

Po konfrontacji Klonowego Cienia z Jabłkowym Zmierzchem, przychodzi Trzcinowy Blask, zastanawiając się, co się dzieje. Klonowy Cień rzuca się na nią, wrzeszcząc, że ona i jej kociaki muszą umrzeć. Jabłkowy Zmierzch zagradza kotce drogę i przyjmuje cios od kotki, chroniąc swoją partnerkę i ich nienarodzone kociaki. Trzcinowy Blask mówi Klonowemu Cieniowi, że jej partner będzie żył w ich kociakach i jeszcze dłużej. Szylkretowa kotka postanawia czuwać nad wszystkimi jej krewnymi i karać każdego za to, co jej zrobili. Myśli później, że krewni Jabłkowego Zmierzchu opłakują dzień, w którym zniszczył jej życie.

Ciekawostki

  • Victoria Holmes wyjawia imię Nieśmiałego Serca w liście od fana, wraz z imieniem rodzeństwa Nieśmiałego Serca, imieniem matki kota, oraz przyrodnim rodzeństwem.[1]
  • Uważa też, że Nieśmiałe Serce jest jasnobrązowym kotem o długim, lekko falistym futrze, o białych przednich łapach i białej plamce na piersi.[5]

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w liście do fana
  2. 2,0 2,1 Wyjawione na drzewie genealogicznym
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 3,6 3,7 Wyjawione w Zemście Klonowego Cienia
  4. Wyjawione na oficjalnej stronie
  5. Wyjawione na Facebooku Vicky