FANDOM

Nocka (ang. Nightkit) – siostra Tygrysiej Gwiazdy i Mgiełki, córka Lamparciej Stopy i Sosnowej Gwiazdy. Dawniej należała do Klanu Pioruna, zmarła kilka dni po narodzinach i aktualnie znajduje się w Klanie Gwiazdy.

Wygląd

Nocka jest czarną[4] kotką[3].

Fabuła

Super Edycje

Przepowiednia Błękitnej Gwiazdy

Nocka oraz jej rodzeństwo, Mgiełka i Tygrysek rodzą się w Klanie Pioruna, jako kociaki Lamparciej Stopy i Sosnowej Gwiazdy. Zostaje powiedziane, że urodziły się o księżyc za wcześnie dlatego są bardzo słabe i z trudem utrzymują się przy życiu.

Kiedy Sosnowa Gwiazda opuszcza klan Nocka jest zbyt słaba, aby nawet móc się z nim pożegnać. Razem z Mgiełką siedzą obok siebie przy wyjściu ze żłobka. Ich spojrzenia są szkliste i niewyraźne.

Księżyc później Nocka umiera, zupełnie jak jej siostra. Tygrysek, który początkowo urodził się jako najsłabszy z miotu, wkrótce staje się najsilniejszy i żyje dalej, stając się Tygrysim Pazurem.

Nowele

Wybór Sosnowej Gwiazdy

Nocka rodzi się w Lamparciej Stopie i Sosnowej Gwieździe w Klanie Pioruna. Jest bardzo chora, a Gęsie Pióro martwi się, że jej rodzeństwo i matka nie przetrwają nocy. Ciągle żyją, ale są zbyt osłabione.

Sosnowa Gwiazda później ogłasza, że odchodzi, by zostać kotem domowym. Nocna i Mgiełka są zbyt słabe, by się pożegnać ani wiedzieć, co się dzieje. Obie leżą na ziemi ze szklącymi się oczyma. Nocna i Mgiełka nie dawno po odejściu ojca umierają.

Przewodnik po terenie

Kodeks Klanów

Kiedy jej ojciec opuszcza klan, zarówno Nocka, jak i jej siostra, Mgiełka są zbyt słabe, by się pożegnać, ale tak naprawdę wiedzą, co się dzieje. Mówi się, że leżą na ziemi ze szklącymi się oczyma. Lamparcia Stopa pyta Sosnową Gwiazdę o kociaki, kiedy odchodzi, ale mówi jej, że wszystko będzie dobrze. Pożegnał się ze swoją partnerką i kociakami, ale szczególnie żegna się ze swoim synem, Tygryskiem, który warczy na ojca.

Ostateczny przewodnik

Na stronie Sosnowej Gwiazdy wspomina się, że najbardziej żałował tego, iż zostawił swoją partnerkę i kocięta, kiedy chciał zostać pieszczochem. Zwłaszcza żałował Tygryska.

Ciekawostki

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione przez Victoria Holmes na jej Facebooku
  2. Wyjawione na oficjalnej stronie Wojowników
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 3,6 3,7 Wyjawione w Przepowiedni Błękitnej Gwiazdy
  4. Wyjawione przez Kate Cary na jej Facebooku
  5. Wyjawione na Czwartym Czasie Erin Hunter