FANDOM

Nocna Chmura (ang. Nightcloud) – wojowniczka Klanu Wiatru. Dawna partnerka Wroniego Pióra, i matka Bryzowej Skóry.

Wygląd

Nocna Chmura to muskularna, czarna kotka o bursztynowych oczach.

Fabuła

Super Edycja

Cień Tygrysiego Serca

Nie pojawia się oficjalnie w Cień Tygrysiego Serca, jednak ma nowego ucznia Moręgowatą Łapę.

Nowe Proroctwo

Blask gwiazd

Nocna Chmura jest wojowniczką w Klanie Wiatru, kiedy to Klany docierają na nowe terytoria, jednakże nie jest wymieniona w liście Klanów.

Na swoim łożu śmierci Wysoka Gwiazda postanawia, iż obecny zastępca Klanu Wiatru, Błotnisty Pazur nie będzie właściwym kotem jako przywódca, więc wybiera Pojedynczego Wąsa. Kiedy Ognista Gwiazda ogłasza to innym Klanom, Nocna Chmura jest wściekła wraz z niektórymi innymi kotami z jej Klanu, w tym Pajęczynowa Stopa. Uważa, że Błotnisty Pazur powinien zostać przywódcą, nie Pojedynczy Wąs.

Nocna Chmura dołącza do Błotnistego Pazura, który prowadzi zbuntowany atak przeciwko Pojedynczemu Wąsowi i jego sojusznikom, aby odzyskać przywództwo nad Klanem Wiatru. Kiedy Klan Pioruna dołącza się do walki, Nocna Chmura widziana jest, jak walczy z Wiewiórczym Lotem.

Zmierzch

Jest na zebraniu Klanów, patrzy na Pojedynczego Wąsa, gdy kocur ogłasza swe nowe imię Pojedyncza Gwiazda i jego dziewięć żyć, bez wyrazu twarzy, pogardy i aprobaty.

Zachód słońca

Nie pojawiła się oficjalnie w książce, ale znajduje się w spicie Klanów.

Moc Trójki

Widok

Nocna Chmura ma teraz partnera Wronie Pióro i jednego syna z nim, Bryzowa Łapa.

Długie cienie

Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spisie Klanów.

Wizje Cienia

Misja ucznia

Rozbite niebo

Nowele

Opowieść Ostrokrzewiowego Liścia

Omen Mglistej Gwiazdy

Cisza Gołębiego Skrzydła

Ciekawostki

  • Nocna Chmura nigdy nie była prawdziwą miłością Wroniego Pióra, mimo tego kocur troszczy się o nią, mimo, że w jego sercu na zawsze pozostanie Liściasta Sadzawka.
  • Jednakże w Ostatecznym Przewodniku, potwierdzone jest, że Wronie Pióro odpychał Nocną Chmurę, ponieważ jej nie kochał. Oprócz tego, powiedziane jest, że Nocna Chmura próbowała go kochać, gdyż bała się że nigdy nie będzie miała kociąt, chociaż nieszczególnie go lubiła.
  • Nocna Chmura wierzyła, że Wronie Pióro mógłby się w niej zakochać.
  • Prawdopodobnie nigdy nie darzyła głębszym uczuciem Błotnistego Pazura.
  • Nocna Chmura jest bardzo opiekuńcza do Bryzowej Skóry, aby odpłacić mu to, że jego ojciec nigdy się nim zbytnio nie interesował. Poza tym Bryzowa Skóra był jedynym kociakiem z miotu, który nie urodził się martwy.

Błędy

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki