FANDOM

Nocne Szepty (ang. Night Whispers) – trzecia książka z Omen Gwiazd. Na starej, jak i nowej okładce przestawiony jest Płomienny Ogon.

Opis

Po ostrym wzroku sójki i ryczeniu lwa pokój przyniesie delikatne skrzydło gołębia.

Śmiertelna bitwa pomiędzy Klanem Pioruna i Klanem Cienia dobiegła końca, ale po tym wciąż wokół wszystkich czterech klanów krąży echo. Ponieważ Gołębia Łapa łapie wiedzę o istnieniu królestw - i kotów - których zmysły nie potrafią dostrzec, Sójcze Pióro i Lwi Płomień są zdecydowani dowiedzieć się jak Klan Gwiazdy pozwoli wydarzyć się tej walce. Wkrótce Sójcze Pióro znajdzie odpowiedzi w najciemniejszych miejscach, on i Lwi Płomień przygotowują się do wykonania wszystkiego, co w ich mocy, aby zatrzymać przepływ zła w Klanie Pioruna.

Więzi, które łączą Klany powoli łamią się w obliczu największego zagrożenia, jakie wojownicy - i kodeks wojownika - kiedykolwiek widzieli. Porą nagich drzew Sójcze Pióro, Lwi Płomień i Gołębia Łapa zdają sobie sprawę, jak bardzo bliska jest bitwa, i jak bardzo są w stanie odnieść sukces. I zanim padną ofiarą, kolejny kot zostanie stracony w walce.

Dedykacja

Specjalne podziękowania dla Kate Cary

Streszczenie

Emoji AshfurThinking

Galeria

Angielskie okładki

Okładki innych wersji językowych