Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Czy chodzi o Burzowe Futro i Potok? Czy to oni są tymi dwoma kamieniami, których musimy się pozbyć?

—Norniczy Ząb próbuje interpretować przepowiednię Ćmiego Skrzydła na zgromadzeniu, "Zachód słońca", strona 194

Norniczy Ząb (ang. Voletooth) – dawny starszy, wcześniej wojownik Klanu Rzeki. Obecnie przebywa w Klanie Gwiazdy.

Opis[]

Norniczy Ząb to mały, brązowo pręgowany kocur[4] o gładkim futrze[9]..

Historia[]

Norniczy Ząb był wojownikiem Klanu Rzeki w w czasie rządów Lamparciej Gwiazdy na Terytoriach jezior. Jako uczeń, Nornicza Łapa wziął udział w podróży do miejsca, w którym tonie słonce. Jego mentorem był Czarny Pazur. Wkrótce otrzymał swoje wojownicze imię - Norniczy Ząb. Po wyszkoleniu swojej uczennicy, Płotkowej Łapy, Norniczy Ząb dołączył do starszyzny. Norniczy Ząb zmarł z głodu i pragnienia w czasie suszy oraz odszedł do Klanu Gwiazdy.

Fabuła[]

Nowa przepowiednia[]

Świt[]

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniony w spisie klanów. Jest uczniem Klanu Rzeki, a jego mentorem jest Czarny Pazur.

Blask gwiazd[]

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniony w spisie klanów.

Zmierzch[]

Lamparcia Gwiazda ogłasza na zgromadzeniu, że Nornicza Łapa stał się wojownikiem i otrzymał imię Norniczy Ząb i obecnie czuwa w obozie Klanu Rzeki. Później jest jednym z kotów, które zatruły się skażoną wodą, którą podała im Ćmie Skrzydło.

Zachód słońca[]

Norniczy Ząb przychodzi na Zgromadzenie. Zastanawia się, czy Potok i Burzowe Futro są tymi dwoma kamieniami, które śniły się ich medyczce oraz czy trzeba się ich pozbyć.

Potęga trójki[]

Widzenie[]

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniony spisie klanów. Ma nową uczennicę, Płotkową Łapę.

Mroczna rzeka[]

Wyrzutek[]

Zaćmienie[]

Długie cienie[]

Wschód słońca[]

Omen gwiazd[]

Czwarty uczeń[]

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniony w spisie klanów. Przenosi się do starszyzny.

Przemijające echa[]

Gdy Mglista Gwiazda i Ćmie Skrzydło podróżują do obozu Klanu Pioruna, Mglista Gwiazda opowiada Ognistej Gwieździe o tym, że Czarny Pazur, Norniczy Ząb i Zaranny Kwiat zmarli z głodu i pragnienia w wyniku suszy. Ćmie Skrzydło mówi Sójczemu Pióru, że połączenie ziaren maku, nagietka i żywokostu pomagało ramieniu Norniczego Zęba.

Nowele[]

Życzenie Liściastej Sadzawki[]

Opowieść Ostrokrzewiastego Liścia[]

Sekret Ćmiego Skrzydła[]

Kiedy Muliste Futro umiera, Ćmie Skrzydło woła o pomoc i przybywają Czarny Pazur, Jaskółczy Ogon i Nornicza Łapa. Ćmie Skrzydło mówi im, by sprowadzić Lamparcią Gwiazdę, a uczeń natychmiast idzie, by sprowadzić przywódczynię klanu. Księżyce później, Norniczy Ząb zostaje ukąszony przez rój pszczół, a Czarny Pazur i Jaskółczy Ogon prowadzą go do jaskini medyczki. Podczas gdy Wierzbowa Łapa przynosi zioła, jasny wojownik wierzy, że Klan Gwiazdy jest na niego zły i ze smutkiem błaga Ćmie Skrzydło, aby powiedziała Klanowi Gwiazdy, że jest mu przykro. Złota kotka, która nie wierzy w Klan Gwiazdy, panikuje, dopóki jej uczennica nie wchodzi i nie zapewnia Norniczego Zęba, że z nimi porozmawia. Podczas Wielkiej Bitwy Norniczy Ząb pojawia się jako duch Klanu Gwiazdy, który walczy z Mroczną Puszczą.

Omen Mglistej Gwiazdy[]

Mglista Stopa rozmawia z Lamparcią Gwiazdą i mówi, że była to ciężka pora zielonych liści, ale Klan Rzeki przetrwał. Lamparcia Gwiazda mówi zastępczyni, że Czarny Pazur, Norniczy Ząb i Zaranny Kwiat nie przeżyli i musiała patrzeć, jak jej towarzysze z klanu głodują, ponieważ nie było ryb do złowienia.

Przewodniki[]

Bitwy klanów[]

Norniczy Ząb jest nad jeziorem obok Jaskółczego Ogona. Później walczy z Jarzębinowym Pazurem w obozie Klanu Rzeki i mówi Czarnej Gwieździe, że być może patrole Klanu Cienia powinny nauczyć się jak lepiej polować.

Galeria[]

Bazy postaci[]

Przypisy[]

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Sekrecie Ćmiego Skrzydła", [potrzebna strona]
  2. Wyjawione w "Czwartym uczniu", spis klanów
  3. Wyjawione w "Zmierzchu", spis klanów
  4. 4,0 4,1 4,2 Wyjawione w "Świcie", spis klanów
  5. Wyjawione przez Vicky na jej Facebooku
  6. Wyjawione w "Przemijających echach", strona 56
  7. Wyjawione w "Blasku gwiazd", spis klanów
  8. Wyjawione w "Widzeniu", spis klanów
  9. Wyjawione w "Zapomnianej wojowniczce", strona 261
Advertisement