FANDOM

Warning
Czy chodzi o Burzowe Futro i Potok? Czy to oni są dwoma kamieniami, których mamy się pozbyć?

—Norniczy Ząb próbuje interpretować przepowiednie Ćmiego Skrzydła na spotkaniu klanów, Zachód słońca

Norniczy Ząb (ang. Voletooth) – dawny członek Klanu Rzeki, oraz były uczeń Czarnego Pazura.

Umarł z pragnienia i głodu. Były mentor Płotkowego Ogona.

Wygląd

Norniczy Ząb jest małym, brązowo pręgowanym kocurem[4].

Historia

Norniczy Ząb był wojownikiem Klanu Rzeki w w czasie rządów Lamparciej Gwiazdy na Terytoriach jezior. Jako uczeń, Nornicza Łapa wziął udział w podróży do miejsca, w którym tonie słonce. Jego mentorem był Czarny Pazur. Wkrótce otrzymał swoje wojownicze imię - Norniczy Ząb. Po wyszkoleniu swojej uczennicy, Płotkowej Łapy, Norniczy Ząb dołączył do starszyzny. Norniczy Ząb zmarł z głodu i pragnienia w czasie suszy oraz odszedł do Klanu Gwiazdy.

Fabuła

Nowa Przepowiednia

Świt

Nornicza Łapa jest wymieniony w spisie Klanów i jego mentorem jest Czarny Pazur, mimo że nie odgrywa w książce większej roli.

Blask gwiazd

Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się w spisie Klanów.

Zmierzch

Lamparcia Gwiazda ogłasza na Zgromadzeniu, że Nornicza Łapa stał się wojownikiem i otrzymał imię Norniczy Ząb i obecnie czuwa w obozie Klanu Rzeki. Później jest jednym z kotów, które zatruły się skażoną wodą, którą podała im Ćmie Skrzydło.

Zachód słońca

Norniczy Ząb przychodzi na Zgromadzenie i opowiada o śnie Ćmiego Skrzydła. Zastanawia się, czy Potok i Burzowe Futro są tymi dwoma kamieniami, które śniły się ich medyczce oraz czy trzeba się ich pozbyć.

Potęga Trójki

Widzenie

Nie pojawia się oficjalnie w książce, jednak znajduje się spisie Klanów. Ma nową uczennicę, Płotkową Łapę.

Mroczna rzeka

Emoji AshfurThinking

Wyrzutek

Nie pojawia się oficjalnie, jednak znajduje się w spisie Klanów.

Zaćmienie

Długie cienie

Wschód słońca

Omen Gwiazd

Czwarty uczeń

Nie pojawia się oficjalnie, jednak znajduje się w spisie Klanów. Przenosi się do starszyzny.

Zanikające echa

Gdy Mglista Gwiazda i Ćmie Skrzydło podróżują do obozu Klanu Pioruna, Mglista Gwiazda opowiada Ognistej Gwieździe o tym, że Czarny Pazur, Norniczy Ząb i Zaranny Kwiat zmarli z głodu i pragnienia w wyniku suszy. Ćmie Skrzydło mówi Sójczemu Pióru, że połączenie ziaren maku, nagietka i żywokostu pomagało ramieniu Norniczego Zęba.

Przewodnik po Terenie

Bitwy Klanów

Norniczy Ząb jest nad jeziorem obok Jaskółczego Ogona. Później walczy z Jarzębinowym Pazurem w obozie Klanu Rzeki i mówi Czarnej Gwieździe, że być może patrole Klanu Cienia powinny nauczyć się jak lepiej polować.

Nowele

Życzenie Liściastej Sadzawki

Opowieść Ostrokrzewiastego Liścia

Sekret Ćmiego Skrzydła

Emoji AshfurThinking

Omen Mglistej Gwiazdy

Emoji AshfurThinking

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione w "Sekrecie Ćmiego Skrzydła", [potrzebna strona]
  2. Wyjawione w "Czwartym uczniu", spis klanów
  3. Wyjawione w "Zmierzchu", spis klanów
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 Wyjawione w "Świcie", spis klanów
  5. Wyjawione w "Zanikających echach", [potrzebna strona]
  6. Wyjawione w "Widzeniu", spis klanów