FANDOM

Warning

Warning

Obłoczna Jagoda (ang. Cloudberry) — dawna medyczka Klanu Pioruna, obecnie jest w Klanie Gwiazdy. Mentorka Gęsiego Pióra, brata Księżycowego Kwiatu. Niegdyś była kotem Klanu Rzeki.

Pojawiła się w "Wyborze Sosnowej Gwiazdy" oraz w "Klątwie Gęsiego Pióra".

Wygląd

Obłoczna Jagoda jest białą kocicą z żółtymi oczami[2]. Ma gładką[2], długą sierść, kościsty zad[2], i szeroki, spłaszczony pysk[2].

Historia

Emoji AshfurThinking

Fabuła

Nowele

Klątwa Gęsiego Pióra

Gąska pyta swoją matkę Stokrotkowy Palec, dlaczego Króliczek znajduje się w legowisku Obłocznej Jagody. Szaro-biała kotka wyjaśnia, że ​​utknął mu w nosie cierń, więc Obłoczna Jagoda mu pomaga. Później Gąska ukrywa się w legowisku medyczki, aby jej zioła ukryły jego zapach.

Emoji AshfurThinking

Wybór Sosnowej Gwiazdy

Po Wielkim Głodzie, Obłoczna Jagoda bierze trochę ofiary z Zamglonej Skóry, nalegając na starszego, że tak długo jadła bardzo mało, że zjedzenie zbyt dużej ilości pokarmu wywoła u niej chorobę. Sugeruje podzielenie myszy przyniesionej przez Mruczącą Stopę. Później wspomniano, że Gęsie Pióro jest uczniem Obłocznej Jagody.

Obłoczna Jagoda patrzy na Sosnowe Serce, a zastępca odzwierciedla jego zdziwienie, że przeżyła Wielki Głód, ponieważ jest bardzo słaba. Udało jej się utrzymać przy życiu, jedząc korę i suche liście z resztą klanu, kiedy nie było już więcej zdobyczy. Nadal troszczy się o wszystkich, przejmując się nimi, jakby były jej własnymi kociakami. Sosnowe Serce podchodzi do medyka i pyta o stan Łaniej Gwiazdy. Medyczka odpowiada, że ​​jest słaba jak reszta klanu. Sosnowe Serce nalega na prawdę od medyczki, ale ta tylko wzdycha. Przyznaje, że to ostatnie życie Łaniej Gwiazdy i dobrze wie o tym. Nie chce powiedzieć Obłocznej Jagodzie, jak naprawdę się czuje, a medyk podejrzewa, że ​​jest bardziej chora, niż zdaje sobie sprawę. Ostrzega Sosnowe Serce, by przygotowała się do pożegnania, gdy Klan Gwiazdy przyjdzie po nią wkrótce. Sosnowe Serce podkreśla, że ​​zostanie przywódcą, a Obłoczna Jagoda zapewnia, że ​​wszystko będzie dobrze. Mówi mu, że jest odważny i zręczny jak jego ojciec, a ich klan zasługuje na przywódcę takiego jak on. Ogonem dotyka boku zastępcy, zachęcając go do wiary.

Medyczka wchodzi do jaskini przywódcy po rozmowie Sosnowego Serca z Łanią Gwiazdą trzymającym przemoczony mech. Opuszcza go obok gniazda swojego przywódcy, mówiąc Sosnowemu Sercu, że jest w porządku, tylko jest zmęczona. Nakazuje zastępcy zostawić ją w spokoju. Po śmierci Łaniej Gwiazdy, Obłoczna Jagoda siada cicho obok ciała przywódczyni, prawie tak nieruchomo i cicho jak sama Łania Gwiazda. Wspomniano, że zabroniła by jakikolwiek inny kot znalazł się tak blisko ciała przywódczyni w obawie, że ktoś może się zarazić chorobą, która odebrała ostatnie życie przywódcy. Następnie cicho rozmawia z Gęsim Piórem, a Sosnowe Serce może wyczytać z jej kościstych ramion i oszklonego spojrzenia, że nie zabierze Sosnowego Serca do Księżycowego Kamienia.

Ciekawostka

Galeria

Bazy postaci

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione przez Victoria Holmes na jej Facebooku
  2. 2,00 2,01 2,02 2,03 2,04 2,05 2,06 2,07 2,08 2,09 2,10 2,11 2,12 2,13 Wyjawione w Klątwie Gęsiego Pióra
  3. Wyjawione przez Victoria Holmes na jej Facebooku