FANDOM

Obłoczna Plama (ang. Cloudspots) - pierwszy medyk Klanu Pioruna. Prawdopodobnie jest obecnie w Klanie Gwiazdy.

Mentor Drżącej Róży.

Wygląd

Obłoczna Plama jest długowłosym[4], czarno-białym kocurem[2] z białą piersią, uszami i przednimi łapami.[4]

Fabuła

Super Edycje

Wizja Ćmiego Lotu

Ćmi Lot zawsze chciała aby w klanach były koty, które leczyłyby i uczyły innych o ziołach, myślała o Obłoczej Plamie, kocie Klanu Pioruna, który odkrył lekarstwo - Płonącą Gwiazdę , leczyła ona tajemniczą chorobę. Pół Księżyc następnie pokazuje Ćmiemu Lotowi wizję śpiącego kota Klanu Pioruna, która wskazuje, że ma on być pierwszym medykiem Klanu Pioruna.

Ćmi Lot ogłasza, kim są pierwsi medycy klanów, mówi: Pstrokata Skóra będzie medykiem Klanu Rzeki, Kamienne Serce Klanu Cienia, ona Klanu Wiatru, a Obłoczna Plama Klanu Pioruna. Pstrokata Skóra twierdzi, że ​​miała sny o uzdrawianiu i uczeniu kotów o ziołach, Obłoczna Plama mówi, że on też ma takie sny. Mówi, że zobaczył kamień i pyta, czy takowy był w jaskini. Ćmi Lot mówi że to było w Wysokich Skałach. Obłoczna Plama pyta też, czy w sklepieniu jest dziura i mówi, że ​​był tam z Ćmim Lotem, Pstrokatą Skórą, Kamiennym Sercem i Micah'em.

Po pojawieniu się omenu, Obłoczna Plama jest oficjalnym medykiem Klanu Pioruna. Później w książce on i Micah doganiają Ćmi Lot w drodze do Księżycowego Kamienia. Obłoczna Plama przyznaje, że martwi się, że koci przodkowie nie pojawią się. Micah pociesza go, a Obłoczna Plama wywęsza ślad Pstrokatej Skóry i Kamiennego Serca. Obłoczna Plama podąża za nimi i podskakuje im podekscytowany. Gdy medycy podchodzą do Ust Matki, Obłoczna Plama pyta, czy jest to właściwe miejsce. Wszyscy się denerwują i wchodzą do środka. Koci medycy widzą koty Klanu Gwiazd, a Obłoczna Plama jako pierwszy widzi Pół Księżyc. Po zniknięciu wizji uświadamia sobie, że przez cały czas byli przy Księżycowym Kamieniu.

Świt Klanów

Szlak słoneczny

Wzrastający grzmot

Pierwsza bitwa

Płonąca gwiazda

Podział lasu

Ścieżka gwiazd

Nowele

Echo Piorunowej Gwiazdy

Drżąca Róża, Koniczyna i Oset walczą, ponieważ Koniczyna i Oset przyniosły złe zioła dla Obłocznej Plamy. Pytają Piorunową Gwiazdę o opinię i wyjaśniają, że medyk wysłał ich po liście doków, a para przyniosła liście buka. Po kolejnych kłótniach, Oset przypadkowo nazywa liście listowia bukiem, a Drżąca Róża radzi im, aby zabrali liście doków do Obłocznej Plamy. Piorunowa Gwiazda nakazuje im przestać się kłócić i przeprosić siebie nawzajem oraz Obłoczną Plamę. Następnie Różowe Oczy i Liść zaczynają się kłócić, a Piorunowa Gwiazda mówi im, że jeśli będą zachowywać się w ten sposób, poprosi Obłoczną Plamę, o mech nasiąknięty mysią żółcią, aby ci pozbyli się kleszczy u Agrestu.

Później Piorunowa Gwiazda znajduje swoją partnerkę, Fiołkowy Świt, w legowisku Obłocznej Plamy i pyta, dlaczego tu jest i czy wszystko z nią w porządku. Patrzą na niego zaskoczeni, a medyk pytająco przygląda się Fioletowemu Świtowi. Piorunowa Gwiazda zauważa, że ​​Obłoczna Plama wygląda, jakby coś wiedział. Czarno-biały kocur usprawiedliwia się, mówiąc, że powinien na chwilę zostawić ich samych.

Koniczyna wchodzi do obozu, pytając się Obłocznej Plamy, czy mógłby spojrzeć na jej nogę, ponieważ myśli, że ją skręciła. Medyk każe jej iść do jego legowiska, wspominając, że Drżąca Róża może przy okazji poćwiczyć leczenie skręconych łap.

Kiedy psy zbliżają się do obozu Klanu Pioruna, medyk i jego uczennica wynurzają się ze swojego legowiska w kierunku drzewa. Kiedy Piorunowa Gwiazda postanawia poszukiwać psów, Piorunowy Ogon nalegał, by zabrał go ze sobą, mówiąc, że Obłoczna Plama może doglądać Fioletowy Świt, na co lider odpowiada, że ​​kocur nie jest wojownikiem. Po podjęciu decyzji, Piorunowa Gwiazda ogłasza to klanowi, wspominając, że Obłoczna Plama jak zwykle doradzi tymczasowemu zastępcy, Sowim Oczom.

Po tym jak klan dowiedział się o śmierci Piorunowego Ogona, każe Obłocznej Plamie wyjść z legowiska, ogon medyka opada ze smutkiem.

Fiołkowy Świt ogłasza, że ​​niedługo będzie rodzić, a jej partner Piorunowa Gwiazda natychmiast wzywa medyka. Pojawia się, z podążającą za nią  Drżącą Różą, uczennica wydaje się równie spokojna medyk, gdy pomaga jej przenieść się przyszłej matce do żłobka. Koty tłoczyły się wokół, a Obłoczna Plama kazał im dać trochę prywatności ciężarnej kotce. Mówi swojej uczennicy, aby przyniosła trochę trybuli, aby pomóc w porodzie. Daje Fiołkowemu Świtowi zioła i mówi jej, że dobrze sobie radzi. Kotka prosi Piorunową Gwiazdę, a on rzuca się do legowiska, tylko po to, aby powiedzieć Obłocznej Plamie, że czasami lepiej jest, jeśli ojciec czeka na zewnątrz. Fiołkowy Świt mówi, że go potrzebuje, a Obłoczna Plama pozwala przywódcy pozostać. Zapowiada, że ​​nadchodzi pierwszy kociak. Pomaga karmicielce urodzić cztery zdrowe kociaki.

Życie Cienistej Gwiazdy

Przewodnik po Terenie

Sekrety Klanów

Ostateczny przewodnik

Ciekawostki

  • Obłoczna Plama był pierwszym kotem, który odkrył różnicę między białym kaszlem, a zielonym kaszlem, oraz że kocimiętka jest dobra na obydwie choroby.[4]

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Wyjawione we Wzrastającym grzmocie
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 Wyjawione w Szlaku słonecznym
  3. Wyjawione w Wizji Ćmiego Lotu
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 Wyjawione w Sekretach Klanów
  5. 5,0 5,1 Wyjawione w Podziale lasu
  6. Wyjawione w Echu Piorunowej Gwiazdy