Wojownicy Wiki

Prosimy zapoznać się regulaminami:
- wiki,
- dyskusji,
- blogów,
- baz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wojownicy Wiki
Advertisement
Wojownicy Wiki
Zawsze wierzyłem w kodeks wojownika, i zawsze będę wierzyć.

—Obłoczny Ogon do Ciemnej Pręgi, "Ostatnia nadzieja", strona 263 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Obłoczny Ogon (ang. Cloudtail) – dawniej wojownik, należący do Klanu Pioruna, obecnie przebywa w starszyźnie.

Opis

Obłoczny Ogon to silny[25], długowłosy[26], śnieżno[27] biały kocur[26] o niebieskich oczach[4]. Ma grube futro[28] i puszyste łapy[29].

Charakter

Obłoczny Ogon to kot z bardzo ostrym językiem, często rzucający złośliwe komentarze do swoich pobratymców. Chociaż często zaskakuje to koty, które nie są blisko Obłocznego Ogona, nie powstrzymuje go to przed byciem lojalnym kotem Klanu Pioruna. Chociaż Obłoczny Ogon miał chwile, w których jego lojalność została przetestowana, jest kotem, który zawsze dotrzymuje słowa, bez względu na wszystko.

Pomimo braku wiary w Klan Gwiazdy, Obłoczny Ogon jest zdecydowanym wyznawcą kodeksu wojownika i wierzy w istnienie dobra i zła na świecie. Jego niewiara w Klan Gwiazdy powoduje, że kwestionuje wiele aspektów życia klanu, takich jak wyprawy do Wysokich Skał, aby uzyskać dziewięć żywotów i zasadność wizji, które mają medycy.

Obłoczny Ogon bardzo broni swoich korzeni pieszczochów i jest jednym z pierwszych, którzy w razie potrzeby skacze w obronę pieszczocha, często przypominając pobratymcom o pochodzeniu jego i Ognistej Gwiazdy.

Historia

Urodził się w domostwie Dwunożnych, wraz ze swoim rodzeństwem: Liwia, Zachariasz, Taylor i Nami (imiona nie są odmienione z powodu nieznanej płci kociąt). Był pierworodnym synem Księżniczki i Oliwiera. Jego matka postanowiła oddać swojego kociaka Ognistemu Sercu, aby mógł wychować go na oddanego klanowi, lojalnego wojownika. Początkowo nie był w pełni akceptowany przez większość członków Klanu Pioruna, jednak Błękitna Gwiazda zgodziła się go przyjąć i nadała mu imię: Chmurka. Kocurkiem zajęła się Brązowy Pysk, która niedawno straciła dwójkę własnych dzieci. Chmurka już za młodu słynął z częstego wpadania w kłopoty, a do realizowania swoich pomysłów zachęcał również przybrane rodzeństwo: Paprotkę i Jesionka. Przez to Ogniste Serce od początku nie miał łatwo z siostrzeńcem. Niedługo później został wybrany na jego mentora. Obłoczna Łapa był trudny w trenowaniu i często kwestionował polecenia nie tylko Ognistego Serca, ale również i innych pobratymców. Ostatecznie zniżył się również do tego, aby zakradać się do Dwunożnych i jeść jedzenie dla pieszczochów. Po czasie zrozumiał swoje błędy, został mianowany na wojownika o imieniu Obłoczny Ogon. Po tym jak Jasna Łapa została poturbowana przez psy, Obłoczny Ogon pomógł jej odnaleźć naturalne piękno. Po czasie zostali partnerami i urodziła im się koteczka: Bielinka. Obłoczny Ogon został mentorem Deszczowego Wąsa. Brał też udział w Wielkiej Wędrówce. Na nowych terytoriach został mentorem Rozżarzonego Serca, Ropuszego Kroku i Ostrokrzewiastej Kity. W międzyczasie był też nieoficjalnym mentorem Stokrotki. On i Jasne Serce mieli drugi miot kociąt - Bursztynkę, Śnieżka i Rozka. Brał udział w Wielkiej Bitwie. Potem wycofał się do legowiska starszyzny wraz z Paprociowym Futrem i Jasnym Sercem.

Fabuła

Wojownicy

Ogień i lód

Pojawia się jako pierworodny syn Księżniczki i zostaje zaniesiony przez Ogniste Serce, jego wujka, do Klanu Pioruna. Zostaje do niego przyjęty. Opiekę nad nim przejęła Brązowy Pysk. W klanie otrzymuje imię Chmurka.

Las tajemnic

W tej części kończy 6 księżyców i może stać się uczniem. Otrzymuje imię Obłoczna Łapa, a jego mentorem zostaje Ogniste Serce.

Cisza przed burzą

Poznajemy go jako wybitnego, lecz leniwego łowcę mimo, że jest jeszcze tylko młodziutkim uczniem. Wykazywał też niestety ogromną arogancją oraz kompletną obojętnością na wszelkie zasady kodeksu wojownika. Opuszcza się w treningach oraz w łowach, ponadto staje się coraz grubszy, wkrótce okazuje się dlaczego. Obłoczna Łapa po kryjomu jadł jedzenie od Dwunożnych. Ignoruje ostrzeżenia oraz ostre słowa Ognistego Serca, co kończy się dla młodego kota źle. Zostaje porwany i wywieziony do Dwunożnych.

Jest zauważony przez Kruczą Łapę, który udał się do Klanu Pioruna w poszukiwaniu Ognistego Serca i przekazaniu mu informacji o dziwnym kocie pachnącym Klanem Pioruna, którego zaprowadził do Dwunożnych. Gdy rudzielec usłyszał wieść od dawnego towarzysza domyślił się, iż chodzi o Obłoczną Łapę. Wraz z Piaskową Burzą i Kruczą Łapą udaje się na ratunek białemu uczniowi. Udaje się wyciągnąć ucznia z domostwa i zostaje ponownie przyjęty przez Błękitną Gwiazdę do Klanu Pioruna.

Po tych wydarzeniach oraz po pożarze lasu młody kot zmienia się, widząc zniszczenia oraz świadomość, że w płomieniach zginęły trzy koty. Nabrał nieco pokory, zaczął też słuchać Ognistego Serca. Ciężko pracował przy odbudowie spalonego obozu.

Niebezpieczna ścieżka

Darzy skrytym uczuciem Jasną Łapę. Wykazał się brawurą i odwagą podczas walki z Klanem Rzeki o Słoneczne Skały. Dzięki temu oraz niechęci wykazywanej w stosunku do Klanu Gwiazd, którą zauważa Błękitna Gwiazda, zostaje mianowany wojownikiem i przyjmuje imię Obłoczny Ogon. Tymczasem Prędka Łapa, rozżalony i zły, że został pominięty przy mianowaniu, mimo iż szkoli się o wiele dłużej od Obłocznego Ogona, wraz z Jasną Łapą postanawia zwrócić na siebie uwagę Błękitnej Gwiazdy. Obaj uczniowie postanawiają dowiedzieć się, co wybija zwierzynę w lesie i to pokonać. Zostają zaatakowani przez psy. Prędka Łapa ginie, zaś kotka kończy z okrutnymi ranami na pysku. Traci oko oraz ucho. Obłoczny Ogon wpada w zupełną rozpacz z powodu wypadku swojej przyjaciółki, przez co wychodzą na jaw jego uczucia do młodej kotki. Czuwał przy Jasnej Łapie przez cały czas jej leczenia i powtarzał, że dla niego wciąż jest piękna. Unosi się gniewem, gdy Błękitna Gwiazda nadaje nowe imię Jasnej Łapie: Stracony Pysk , by obrazić Klan Gwiazdy. Ogniste Serce był bardzo dumny widząc przywiązanie i wierność Obłocznego Ogona Straconemu Pyskowi.

Czarna Godzina

Emoji AshfurThinking.png

Nowa przepowiednia

Północ

Obłoczny Ogon jest starszym wojownikiem, pomagającym swemu klanowi oraz wspierającym Ognistą Gwiazdę, po tym jak córka przywódcy, a zarazem jego kuzynka Wiewiórcza Łapa znika, razem z Jeżynowym Pazurem. Zauważa jednak żartobliwie , że Jeżynowy Pazur ostatnio chodzi za Wiewiórczą Łapą, bardzo atrakcyjną kotką.

Chce poprowadzić patrol, aby zaatakować borsuka, żyjącego w Wężowej Skale, podejrzewając, że zabił Wierzbową Skórę.

Wschód księżyca

Obłoczny Ogon popiera pomysł Ognistej Gwiazdy, ale wątpi, czy inne klany będą go słuchać i współpracować. Kiedy słyszy, że Klan Wiatru kradnie zdobycz z Klanu Pioruna, biały kocur i Mysie Futro są za atakiem, ale zostają uciszeni przez ich przywódcę.

Obłoczny Ogon i Jasne Serce nagle znikają z klanu, złapani przez Dwunożnych Wszyscy myślą, że uciekli z własnej woli, przez głód. Ich córka Biała Łapa błaga swojego mentora, Paprociowe Futro i przywódcę klanu, żeby zgodzili się, aby mogła ich szukać, ale Ognista Gwiazda nie pozwala jej na to.

Świt

Okazuje się, że on oraz Jasne Serce zostali schwytani przez Dwunożnych, razem z Janowcowym Ogonem, Mglistą Stopą, oraz Liściastą Łapą z klanów. Pyta Cody czy wie cokolwiek o jego matce, Księżniczce. On, wraz z innymi kotami przetrzymywanymi w niewoli, zostaje uratowany przez patrol Klanu Pioruna. Obłoczny Ogon wraca z powrotem, by uratować Jasne Serce, której klatka utknęła, ale Szara Pręga każe mu uciekać. Zastępca Klanu Pioruna stara się uwolnić kotkę, co mu się udaje, ale skutkuje to złapaniem przez Dwunożnych.

Obłoczny Ogon jest zaskoczony, słysząc, że Klan Pioruna przeniósł obóz na Słoneczne Skały. Gdy on oraz Jasne Serce docierają na Słoneczne Skały, są podekscytowani, że mogą zobaczyć swoją córkę - Białą Łapę.

Kocur spogląda również wymownie na Jeżynowego Pazura, gdy klan naciska na Ognistą Gwiazdę, by wyznaczył nowego zastępcę po porwaniu Szarej Pręgi przez Dwunożnych.

Blask gwiazd

Kiedy Wiewiórczy Lot wyjaśnia, że znalazła nowy obóz Klanu Pioruna, wpadając do niego, Obłoczny Ogon prycha ze śmiechu i nie wydaje się zaskoczony. Zostaje przydzielony do pilnowania klanu, gdy podróżują do doliny, oraz jest pierwszym który, który prowadzi klan przez strumień, aby upewnić się, że jest bezpieczny.

Obłoczny Ogon zostaje wybrany do poprowadzenia patrolu w celu zbadania nowego terytorium Klanu Pioruna, który jest obowiązkiem powierzonym tylko starszym wojownikiem. Wyczuwa lisa, ale Jasne Serce twierdzi, że to nieświeży zapach.

Później uczestniczy w następnym zgromadzeniu, mamrocząc, że nie będzie trudno powstrzymać Klan Wiatru z dala od ich terytorium. Kiedy spotykają Dymka oraz Stokrotkę po raz pierwszy, skacze do przodu, razem z Błotnistym Pazurem gotowym do walki.

Ognista Gwiazda wyznacza go i Jasne Serce, aby dowodzili obozem, kiedy prowadzi patrol do Klanu Wiatru aby pomóc Pojedynczemu Wąsowi, gdy Błotnisty Pazur buntuje się przeciwko niemu. Umieszcza wartowników wokół obozu na wypadek, gdyby do ich obozu, przybyły wrogie koty. Pojawia się Liściasta Sadzawka, i kocur pyta czy Wronie Pióro jest "jednym z nich", sprawiając że Wronie Pióro zjeża się. Liściasta Sadzawka szybko staje między nimi i mówi że tak nie jest.

Zmierzch

Obłoczny Ogon prowadzi patrol, aby zabrać dwa martwe koty Klanu Cienia z powrotem do ich klanu, po tym jak wpadli do kotliny. Bierze udział również w pierwszym zgromadzeniu na wyspie, gdzie drzewo służy im za most.

Obłoczny Ogon prowadzi patrol myśliwski, w którym idą jeszcze Wiewiórczy Lot, Pajęcza Noga oraz Deszczowy Wąs, który znajduje Stokrotkę i jej trzy kociaki na terytorium Klanu Pioruna. Podejmuje decyzję aby pozwolić czterem kotom wrócić z nimi do obozu, i pomaga Stokrotce się tam dostać. Broni jej, gdy Jeżynowy Pazur mówi że nie chce jej w obozie, ponieważ była pieszczochem, a Obłoczny Ogon odpowiada mu, że "wyrwałby mu uszy", bo sam był pieszczochem, i był bardzo wrażliwy na to. Wiewiórczy Lot mówi również, że pomogłaby mu, bo jest pół-pieszczochem, ponieważ jej ojciec był także pieszczochem.

Jeżynowy Pazur wybiera go na patrol, aby pomóc Klanowi Cienia z pieszczochami.

Spędza ze Stokrotką tyle czasu, że Jasne Serce robi się wściekła na niego, i zazdrości Stokrotce.

Później rozmawia z Ognistą Gwiazdą o Stokrotce, przyznając że nie sądzi, aby była w stanie zostać wojowniczką. Jednak nadal próbuje ją wyszkolić i broni Stokrotkę przed Jasnym Sercem, gdy jego partnerka złości się na jej trzy kociaki, za przebywanie w legowisku medyka, oraz bałaganienie ziół które kotka właśnie zebrała.

Podczas ataku borsuków pomaga wyprowadzić Stokrotkę i jej kociaki z obozu, w bezpieczne miejsce.

Zachód słońca

Obłoczny Ogon pomaga odbudować zniszczony przez borsuki obóz wraz z innymi wojownikami i jest rozgniewany kiedy słyszy jak Dwunożni zastawiają śmiertelne dla kotów pułapki na lisy.

Obłoczny Ogon jest zmuszony pozostać w obozie, z powodu zranionej łapy, co irytuje go, ponieważ nie może polować dla klanu. Później zgłasza do Ognistej Gwiazdy, o łodziach Dwunożnych na jeziorze, co dezorientuje większość kotów. Martwi się o Jagódka, kiedy kociak znika, i zamierza poprowadzić patrol aby go znaleźć, gdy Stokrotka nalegała, aby został i pilnował reszty jej kociaków. Zgadza się, chociaż jest zawstydzony.

Martwi się, gdy kotka znika z swoimi kociakami. I idzie z Jeżynowym Pazurem, do Siedliska koni, aby przekonać ją, by wróciła do Klanu Pioruna. Zjada także jedzenie dla pieszczochów, a Jeżynowy Pazur łapie własną zdobycz. W międzyczasie pozornie nie zdaje sobie sprawy, że mocno ranił Jasne Serce, spędzając tyle czasu z Stokrotką. Jednak udaje mu się ją przekonać, by wróciła z nimi do Klanu Pioruna.

Później Obłoczny Ogon ponownie rozpala swoją miłość do Jasnego Serca, z lekką pomocą od Liściastej Sadzawki, radząc im by poszedł z nią na polowanie.

Potęga trójki

Widzenie

Obłoczny Ogon stał się teraz mentorem Rozżarzonej Łapy, córki Paprociowego Futra oraz Szczawiowego Ogona. Jego córka jest teraz wojowniczką. Nazywa się Białe Skrzydło.

Kilkakrotnie widziany jest na patrolach lub ze swoją uczennicą. Pewnego dnia, trenując Rozżarzoną Łapę, obserwuje jak Liściasta Sadzawka uczy Ostrokrzewiastą Łapę podstawowych ruchów w walce i jest pod wrażeniem umiejętności czarnej kotki. Wpada na pomysł by Ostrokrzewiasta Łapa ćwiczyła walkę z Rozżarzoną Łapą.

Mroczna rzeka

Podczas patrolu Obłoczny Ogon jest zaskoczony, gdy Rozżarzona Łapa jest w stanie zidentyfikować zapach borsuka, chociaż kotka nigdy go nie widziała.

Wraz z Pajęczą Nogą i Paprociowym Futrem oceniają swoich uczniów. Pod koniec Mysia Łapa zaczyna wspinać się na Sędziwy Dąb, alarmując wojowników. Kiedy utyka, Rozżarzona Łapa podchodzi, by sprowadzić go na dół, kotka zostaje zaskoczona nagłym ruchem Mysiej Łapy, co skutkuje upadkiem. Obłoczny Ogon czeka na przybycie Liściastej Sadzawki, i wracają do obozu.

Pomaga wzmacniać obóz, gdy klan uważa, że Klan Wiatru szykuje się do ataku.

Wyrzutek

Obłoczny Ogon zaczyna irytować się Liskiem oraz Lodowatką, kiedy krzyczą, że atakuje Klan Cienia. Kocur nie może doczekać się kiedy zostaną uczniami.

Wraca do treningów z Rozżarzoną Łapą, po tym jak kotka odzyskuje zdrowie, i zabiera ją do polany, na której trenują uczniowie, gdzie z kilkoma innymi kotami idą ćwiczyć zaawansowaną walkę. Jest zaniepokojony tym, jak ciężko trenuje Lwia Łapa z Jesionowym Futrem. Martwi się także o zranioną nogę swojej uczennicy.

Zaćmienie

Kiedy Obłoczny Ogon znajduje się na patrolu, znajduje gniazdo pszczół. Udaje mu się złapać trochę miodu, ale sam zostaje użądlony. Obłoczny Ogon udaje się pewien raz do Liściastej Sadzawki, pytając ją, czy Rozżarzona Łapa jest gotowa na ostateczną ocenę, zanim zostanie wojowniczką. Liściasta Sadzawka zapewnia go, że tak jest. Jednak podczas oceny uczennicy, noga kotki nie działa jak trzeba, co kończy się upadkiem. Obłoczny Ogon natychmiast przychodzi do niej z pomocą, razem z Lwią Łapą pomagając jej dotrzeć do obozu. Kocur próbuje ją uspokoić, oraz jest rozczarowany, gdy kotka nie przychodzi na ceremonię Miodowej Łapy i Makowej Łapy.

Pomaga w obronie obozu, gdy Klan Wiatru atakuje, oraz identyfikuje że Klan Wiatru podzielił się na trzy grupy przebywające na terytorium Klanu Pioruna. Przez jego białe futro, kilka wojowników Klanu Wiatru się na niego rzuca.

Obłoczny Ogon z przyjemnością ogląda ceremonię nadania imienia Lwiej Łapy, Ostrokrzewiastej Łapy i Rozżarzonej Łapy. Jego uczennica staje się Rozżarzonym Sercem.

Długie cienie

Obłoczny Ogon dowodzi patrolem, który znajduje Brunatną Skórę i jej kociaki na terytorium Klanu Pioruna. Kiedy Brunatna Skóra mówi że uciekła z Klanu Cienia razem z swoimi kociakami, Płonącą Łapą, Tygrysią Łapą oraz Świtającą Łapą, Obłoczny Ogon pozwala im wrócić z nimi do obozu, i porozmawiać z Ognistą Gwiazdą. Kotka po rozmowie z przywódcą, decyduje się zostać w Klanie Pioruna, a przywódca przydziela jej synowi - Płonącej Łapie Obłocznego Ogona jako mentora. Niedługo potem Brunatna Skóra za namową Małej Chmury wraca do Klanu Cienia.

Kiedy wybuch zielonego kaszlu rozprzestrzenia się w Klanie Pioruna, Obłoczny Ogon jest jednym z pierwszych kotów, które łapią te chorobę. Wraz z innymi kotami, udaje się do opuszczonego gniazda Dwunożnych, próbując zapobiec rozprzestrzenianiu się choroby na inne zdrowe koty. Tam biały wojownik jest jednym z kotów, które są świadkami utraty życia przez Ognistą Gwiazdę z powodu śmiertelnej choroby.

Wschód słońca

Obłoczny Ogon jest jednym z kotów, które wierzą że Jesionowe Futro został zabity przez Sola, mówiąc że kocur pewnego dnia wróci. Później zapewnia Stokrotkę, że nikt nie skrzywdzi jej kociąt. Kiedy Sol zostaje wprowadzony do obozu, i przetrzymywany w niewoli, bierze na siebie pierwszą straż, aby upewnić się, że nigdzie nie poszedł, ale nie martwi się, gdy samotnik wciąż udaje się uciec i opuścić obóz.

Ostrokrzewiasty Liść krótko zauważa, że chociaż Sol zachęcał do niewiary w Klan Gwiazdy, Obłoczny Ogon także nie wierzy w Klan Gwiazdy.

Wkrótce w obozie pierwszy raz rozbrzmiewają małe łapki wnuczek Obłocznego Ogona, a córek Białego Skrzydła oraz Brzozowego Zachodu: Gołębinki i Bluszczki.

Złamany kodeks

Zaginione gwiazdy

Jest teraz starszym. Gdy Zjeżona Łapa rzuca nornicę starszym, Obłoczny Ogon zwija się sennie z Jasnym Sercem.

Cicha odwilż

Emoji AshfurThinking.png

Skryte cienie

Obłoczny Ogon prowadzi starszych, by stanęli na tyłach zebrania klanu, które zwołuje Jeżynowa Gwiazda, mianując Zjeżony Mróz nową zastępczynią Klanu Pioruna.

Mroczna otchłań

Olchowe Serce mówi Zjeżonemu Mrozowi, aby pomogła Zatokowej Łapie i Płomiennej Łapie przynieść posłanie dla Obłocznego Ogona i Jasnego Serca. Zatokowa Łapa stwierdza, że dwójka starszych mówi im, co mają robić.

Bezgwiezdna ziemia

Emoji AshfurThinking.png

Światło we mgle

Nie pojawia się w książce, ale jest wymieniony w spisie klanów.

Superedycje

Misja Ognistej Gwiazdy

Obłoczny Ogon ma swojego pierwszego ucznia, Deszczową Łapę. Jest również ujawnione, że Jasne Serce jest jego partnerką i oczekuje kociąt. Jest przydzielony do patrolu myśliwskiego z Długim Ogonem, kiedy pręgowany wojownik ma zadrapane oczy przez królika, który trwale go oślepił.

Cień Tygrysiego Serca

Nowele

Furia Tygrysiego Pazura

Podczas pożaru, który pustoszy terytorium Klanu Pioruna, Ogniste Serce pyta, czy zaginął jakiś kot po tym, jak znaleźli się w bezpiecznym miejscu. Po usłyszeniu tego, puszysta biała głowa Obłocznej Łapy pojawia się i pyta, gdzie są Obcięty Ogon i Łaciata Skóra. Małe Ucho, inny starszy, odpowiada, że nie ma ich z nim, a Biała Burza miauczy, że wciąż mogą być w obozie Klanu Pioruna.

Omen Mglistej Gwiazdy

Opowieść Ostrokrzewiastego Liścia

Rebelia Plamistego Futra

Trzmiela Pręga sprowadza Plamistą Łapę i Łodygową Łapę z powrotem do obozu, z gniewnym wyrazem pyska. Obłoczny Ogon komentuje, że uczniowie mają kłopoty, zabawiając się.

Mangi

Zagubiony wojownik

Podczas delirium Szarej Pręgi, Obłoczny Ogon woła jego imię.

Klan w potrzebie

Obłoczny Ogon jest na patrolu myśliwskim z Szarą Pręgą, Kruczą Łapą i Jęczmieniem. Kiedy wpadają w zasadzkę kotów z Klanu Krwi, kocur walczy z nimi. Jest na patrolu, który atakuje Klan Krwi w Siedlisku Dwunożnych.

Serce wojownika

Obłoczny Ogon jest częścią patrolu pomagającemu Kruczej Łapy i Jęczmieniowi, odzyskać stodołę przejętą przez włóczęgów.

Cytaty

Niezależnie od innych sprawek, Obłoczna Łapa zawsze dotrzymuje słowa.

—Jesionowa Łapa do Ognistego Serca o Obłocznej Łapie, "Cisza przed burzą", strona 176

Zabiję Tygrysią Gwiazdę! Rozrzucę jego wnętrzności po całej drodze od obozu do Wysokich Skał! On jest mój, Ogniste Serce, nie zapomnij!

—Obłoczny Ogon do Ognistego Serca, "Niebezpieczna ścieżka", strona 341

Po tym wszystkim wiedziałem, że lepiej nie zbliżać się ponownie do Dwunożnych. I zdałem sobie sprawę, że są części kodeksu wojownika, których mógłbym nie zrozumieć, ale były tam z jakiegoś powodu. Widząc jak moi pobratymcy z klanu tak chętnie słuchają mojej histori, zapragnąłem być wojownikiem, jak Ogniste Serce, który był prawdziwym bohaterem. Bardziej niż cokolwiek innego, pragnąłem być lojalnym wojownikiem Klanu Pioruna

—Obłoczny Ogon, "Sekrety Klanów", strona 119 (angielskie wydanie, tłumaczenie nieoficjalne)

Siostra pieszczoszka Ognistego Serca, Księżniczka, uwielbiała słuchać jego opowieści o życiu wojownika w lesie. Kiedy urodziły się jej kociaki, oddała swojego pierworodnego syna Ognistemu Sercu, aby wychowywał go na wojownika, mając nadzieję, że stanie się bohaterem tak jak jego krewny. Ale ten śmiały, wyzywający, uparty młody kocur, który na każdym kroku kwestionował zasady i szydził z idei Klanu Gwiazdy, nigdy nie będzie miał łatwego czasu wpasowania się w życie klanu - aż do momentu, gdy stracił prawie wszystko i uświadomił sobie, jak bardzo cenił to, co miał. Kiedy kot, którego kocha, staje w obliczu straszliwej traumy, może okazać się tak samo oddany i honorowy jak każdy wojownik.

—Opis z oficjalnej strony

Ciekawostki

  • Obłoczny Ogon trafi do Klanu Gwiazdy[30].
  • Księżniczka nie nadała mu imienia po narodzinach, ponieważ chciała, żeby Klan go nazwał[31].
  • Obłoczny Ogon jest najlepszym tropicielem w całym Klanie Pioruna[32].
  • Kate twierdzi, że Obłoczny Ogon zaczął wierzyć w Klan Gwiazdy po walce z Mroczną Puszczą[33].
    • Vicky jednak potem zaprzeczyła temu, mówiąc, że wojownik dalej nie zgadza się z wierzeniami innych klanowych kotów[34].
  • Ma krew kota domowego po swojej matce, Księżniczce[26] i ojcu, Oliwierze[11].
  • Kate uważa, że Dwunożni nazywali go za kociaka Puchołapek, jednak spodobało jej się też imię Klaudiusz[5].

Zobacz także

Galeria

Bazy postaci

Oficjalne rysunki

Przypisy

  1. Potrzebny przypis
  2. Wyjawione w "Zmierzchu", strona 28
  3. Wyjawione w "Niebezpiecznej ścieżce", strona 250
  4. 4,0 4,1 4,2 Wyjawione w "Lesie tajemnic", strona 291
  5. 5,0 5,1 5,2 Wyjawione przez Kate na jej blogu
  6. Potrzebny przypis
  7. 7,0 7,1 7,2 Wyjawione w "Ogniu i lodzie", strona 269
  8. Wyjawione w "Lesie tajemnic", spis klanów
  9. Wyjawione w "Ogniu i lodzie", [potrzebna strona]
  10. Potrzebny przypis
  11. 11,0 11,1 11,2 11,3 11,4 11,5 Wyjawione na oficjalnej stronie Wojowników
  12. Wyjawione w "Ogniu i lodzie", strony 279-280
  13. 13,0 13,1 Wyjawione w "Ogniu i lodzie", strony 279
  14. Wyjawione w "Misji Ognistej Gwiazdy", strona 509
  15. 15,0 15,1 15,2 Wyjawione w "Ostatniej nadziei", strona 234(angielskie wydanie) Błąd rozszerzenia cite: Nieprawidłowy znacznik <ref>; nazwę „ReferenceB” zdefiniowano więcej niż raz z różną zawartością
  17. Wyjawione w "Misji Ognistej Gwiazdy", "Spis klanów"
  18. Wyjawione w "Czwartym uczniu", strona 24
  19. Wyjawione w "Widzeniu", spis klanów
  20. Wyjawione w "Burzy Jeżynowej Gwiazdy", strona 478 (angielskie wydanie)
  21. Wyjawione w "Czarnej godzinie", strona 147-148
  22. Potrzebny przypis
  23. Potrzebny przypis
  24. Potrzebny przypis
  25. Wyjawione w "Bitwach Klanów", strona 126 (angielskie wydanie)
  26. 26,0 26,1 26,2 Wyjawione w "Ogniu i lodzie", spis klanów
  27. Wyjawione w "Lesie tajemnic", strona 266 (angielskie wydanie)
  28. Wyjawione w "Ogniu i lodzie", strona 297
  30. Potrzebny przypis
  31. Potrzebny przypis
  32. Potrzebny przypis
  33. Potrzebny przypis
  34. Potrzebny przypis

Advertisement